Triamcinolon crème/ zalf/...

Jeuk (3 meningen)
Huiduitslag (2 meningen)

12-01-2021 | Vrouw | 24
Eczeem
Eens in de zoveel tijd last van eczeemplek in mn oor/gehoorgang. Jeuk en pijn. Deze zalf helpt snel, binnen paar dagen. Heel fijn!

12-10-2020 | Vrouw | 28
Eczeem
Ik gebruik deze crème/zalf al vele jaren wanneer ik last heb van eczeem. Sporadisch dus, en zeker niet elke dag. Komt neer op zo'n 1x per week of minder. Ik voel weinig bijwerkingen gelukkig. Daarnaast hou ik de huid gevoed/vettig met jojoba olie of shea butter (koudgeperst/biologische kwaliteit). Het vettige laagje die deze producten achterlaten lijken op het eigen huidve[lees meer...]t (iets wat mijn huid niet zo goed aanmaakt). Naar mijn ervaring en mening hoef ik de triamcinolon nog minder te gebruiken hierdoor. Misschien op een gegeven moment wel helemaal niet meer.

16-08-2020 | Man | 23
triamcinolonacetonide (1mg/g)
Pijn erectie rode vlekken die groter werden. Verdwenen. Betere erectie. Dacht lang aan soa ben jonge gay. Nu weer mooie roze eikel!

11-08-2020 | Vrouw | 24
triamcinolonacetonide (100mg/g)
Zonneallergie
Door een heftige zonne-allergie kreeg ik plots allerlei rode vlekjes met blaasjes op mijn armen. Het jeukte verschrikkelijk en was na het douchen zeer droog en pijnlijk. Door de triamcinolon créme verdwenen de blaasjes en keuk meteen, de rode vlekjes binnen en week. Helaas wel veel last van verbleking van de huid.

02-04-2020 | Vrouw | 70
Rosacea
Rosacea op oogleden en rond de ogen - in 3 jaar langzaam erger wordend. Eerst allerlei hormonale cremes, triamcinolon sinds januari 2019 - daarna sinds januari 2020 antibiotica dochcicline en sinds 5 weken metronidazol zalf. Langzame verbetering, maar de roodheid blijft nog. Na smeren tranende ogen.

10-03-2020 | Vrouw | 20
Eczeem
Werkt, zeker bij regelmatig gebruik, heel erg goed tegen eczeem plekken. Na een paar dagen smeren verdwijnen de jeuk en rode plekken. Gebruik het alleen als het weer oplaait eens in de zoveel tijd, verder bij houden met vette crème. Heel tevreden.

15-01-2020 | Vrouw | 73
Psoriasis
Na 2 dagen is het bijna weg, heel goed! Ben erg tevreden hierover.

25-08-2019 | Vrouw | 24

27-05-2019 | Vrouw | 50
Allergische reactie
Gebruik dit middel tegen hele erge jeuk ontstaan door een heftige zonneallergie. Ben er zo blij mee! Is het enige dat helpt na 5 weken jeuk te hebben gehad en allerlei ander middelen te hebben geprobeerd. Niets hielp. Wát een opluchting!

25-01-2019 | Man | 19
Eczeem
werkt zeer goed tegen de jeuk.

17-01-2019 | Vrouw | 54
triamcinolonacetonide (100mg/g)
De reden van mijn reactie is de herkenning van symptomen die meerdere mensen geven. Ik heb 7 jaar samengewoond met iemand die aan alle kenmerken van Verborgen Narcisme voldoet. Gedurende die 7 jaar heb ik last gehad van veel vage klachten waaronder eczeem op o.a. mijn handen. Bovendien kreeg ik een knobbel op mijn schildklier die alsmaar groter werd; van 8mm naar 8 cm. [lees meer...]Deze is operatief verwijderd. Vorige jaar ben ik uit huis gevlucht en sindsdien heb ik geen zalf meer nodig gehad. Alle lichamelijke klachten en de eczeem zijn volledig verdwenen.

26-03-2018 | Vrouw | 51
Eczeem
Ik had een eczeemplek op mijn been, op een nog niet geheel genezen wondje. Smeerde 2 maal daags. Na 2 weken was het eczeem weg. Ik had geen bijwerkingen.

19-01-2018 | Vrouw | 69
Eczeem
Het middel helpt wel tegen eczeem klachten ( op rug en nek ). Echter hiervoor in de plaats verergerden mijn ( reeds lang ) aanwezige hooikoorts gerelateerde, allergische klachten. Extreem veel niezen, loopneus en rode ogen. Ook een "prikkelend"gevoel op de tong en jeuk op andere plaatsen op het lichaam zonder visueel waarneembare plekken. Het leek wel alsof het zich "naar [lees meer...]binnen " had verplaatst. Ik denk niet dat ik dit middel blijf gebruiken en waarschijnlijk andere wegen zal inslaan om van mijn eczeem klachten af te komen.

18-05-2017 | Vrouw | 52
Eczeem
Geen fijne crème die mij enkel meer pijn gaf en meer huidbeschadigingen bij eczeemklachten. Kreeg ook pijnklachten in slijmbeurs in bovenarm (eczeem zat op hand) maar ik weet niet of dit toeval was. Wel namen die pijnklachten gelijk af toen ik stopte met de creme. Ook een bult op de schildklier gekregen de afgelopen dagen, weet ook niet of dit in verband staat met deze cre[lees meer...]me. Moet dit nog laten uitchecken.

25-12-2016 | Vrouw | 53
Jeuk
Ik heb af en toe erge jeuk op mijn rug met rode huidirritatie. Zodra ik de zalf gebruik, 1 x dgs is de irritatie na 2 dagen weg. Ik gebruik de zalf alleen als de irritatie er is en hoef het meestal maar 1 of 2 x te gebruiken

14-08-2015 | Vrouw | 71
Lichen planus
Prima zalf en per 1 mei 2015 wordt het niet meer vergoed, onbegrijpelijk voor iets dat zo goed werkt.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (557) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (512) - Antibiotica - penicillines breedspectrum