Ervaringen met Mometason

mometason

Allergie (1 mening)

17-03-2023 | Vrouw | 2
mometason (1mg/g)
Beide dochters, jonger dan 4, hebben eczeem over hun hele lichaam. Met deze crème is het met 3 dagen weg en blijft het ook lange tijd weg. Hierdoor gebruiken we veel minder corticosteroïden in totaal dan met alle andere crèmes waar we maar mee bleven smeren.

18-03-2022 | Vrouw | 59
mometason (1mg/g)
Momentason voorgeschreven gekregen voor ontstoken neusslijmvlies. Na een dag of 10 algehele malaise, maar nog niet direct hieraan geweten. Na zoektocht op internet kwam ik op deze pagina en las e.e.a. klopt exact met veel van mijn bijwerkingen! vooral de druk op het hoofd door vermoedelijk erg opgelopen bloeddruk naar 154/111 voelde zeer onaangenaam. Verder erg slaperig, g[lees meer...]eagiteerd gevoel, hoofdpijn, zwakte, misselijk, kramp in kaken. Ik ben gisteren direct gestopt en vandaag is de bloeddruk alweer gedaald naar 122/86. Voelt inmiddels wat beter. Nu de andere bijwerkingen nog.... Echt niet aan te raden, dit spul!

02-02-2019 | Vrouw | 98
Lichen sclerosus
Mag niet op wondjes en in de genitalien. Wat moet ik er dan mee bij deze aandoening !!!!!

17-05-2018 | Vrouw | 36
Psoriasis
Ik heb al sinds mijn jeugd psoriasis aan de handen (pustulosis palmaris plantaris) . Van de huisarts kreeg ik altijd voor dagelijks gebruik corticosteroïdezalven voorgeschreven. Niet alleen werd mijn huid er dun, breekbaar en lelijk van, ook ging de psoriasis eigenlijk nooit weg. Sinds ik een mometesan zalf smeer hoef ik maandelijks maar één keer te smeren en gaat de psor[lees meer...]iasis helemaal weg! Ik ervaar helemaal geen bijwerkingen. Ik ben hier zielsgelukkig mee!

14-05-2014 | Vrouw | 68
mometason (50mg)
Heb weinig bijwerkingen. Het enige wat ik wel heb is irritatie van de keel en af en toe een rare kriebel in de keel wat weer tot hoesten aan zet.