cetomacrogolwas

Denorex RX (28 meningen)

24-03-2021 | Vrouw | 24
cetomacrogolwas (1mg)
Eczeem
Ivm droge huid en eczeem. Fijne creme, trekt ook snel in. Helpt goed, minder vaak hormoonzalf via de huisarts nodig.

04-09-2020 | Vrouw | 49
cetomacrogolwas (0.1)
Eczeem
Ik gebruik het al sinds 2004. Het eczeem begon als een klein plekje aan de binnenkant van mijn hand. De laatste jaren is het probleem groter geworden en heb ik het op de beide handen aan de binnenkant. Dit is ontstaan nadat de hormoonzalf een flinke tijd niet meer gebruikt heb. Het lijkt alsof dit een goed middel is zolang het maar blijft gebruiken. Het is geen geneesmidd[lees meer...]el, maar het eczeem blijft onder controle. Dit doe ik samen met koelzalf wat ik smeer als gewone handcrème. Ik bouw het gebruik altijd direct weer af zo gauw mijn eczeem weer verdwenen is . Dit doe ik heel langzaam 1 dagdeel per week minder. Vorig jaar hoefde ik maar om de 6 weken te smeren. Sinds januari heb ik een hele hevige aanval van eczeem gehad die maar niet weg te krijgen was. Nu zit ik gelukkig weer op 2 keer smeren per week. Momenteel heb ik last van een soort netelroos. De huisarts vond het een goed idee om deze zalf daar ook voor te gebruiken. Ik zie het echter niet in de bijsluiter, dus deze jeuk los ik maar anders op. Netelroos schijnt van korte duur te zijn. Ik hoop het maar.

15-09-2018 | Man | 76
cetomacrogolwas (50)
Eczeem
Water is het vergif voor mijn huid. Ik krijg bovendien om de haverklap bloedende kloven in mijn handen en vingers. De zalf cetomacrogrol verzacht de pijn en heelt de kloven. Je kunt deze zalf krijgen in tubes en in grote potten. Ik adviseer: neem de grote potten van Fagron. De tubes zijn inderdaad moeilijk leeg te krijgen. Daarvoor moet je een tubeknijper hebben. Dat is e[lees meer...]en plastic plaatje met een sleuf erin. Je haalt de tube vanaf de onderkant door die zeer smalle sleuf en schuift hem naar gelang de tube leger wordt naar boven. Als de tube leeg is trek je de knijper weer naar onderen vanaf. Is te gebruiken voor alle soorten tubes.

13-05-2017 | Man | 14
cetomacrogolwas
Prima

13-10-2016 | Vrouw | 49
cetomacrogolwas (100)
Eczeem
Goede vettige crème. Ben overgestapt naar koelzalf fna zonder rozenolie, omdat het mij een brandend gevoel geeft na het op te brengen op mijn open vurige eczeem.

Thyrax Duotab (871) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (596) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (558) - Antibiotica - penicillines breedspectrum