Kalknagel(s) (35 meningen)

Protopic (50 meningen)
Toctino (29 meningen)
Denorex RX (26 meningen)
Selsun (24 meningen)
Vaseline cetomacrogol creme FNA (16 meningen)

14-08-2021 | Vrouw | 36
plantenextracten van Australische Blauwe Cypress, Tea Tree en Lavendel olie (10mg/g)
Kalknagel(s)
Mijn kalknagel aan grote teen ziet er nu juist veel slechter uit. Ik gebruik het nu 2 maanden. Groeit geen nieuwe nagel meer en zoals het product zegt: met kleurverbeterend effect" is ook niet waar. De nagel is geler dan ooit en brokkeld nu ook nog eens af. Troep dus!!!(NAILNER 2 IN 1)

18-07-2021 | Vrouw | 40
Kalknagel(s)
Product wat niet werkt. (RED. Let op: deze mening is aangepast, persoonlijke verwijzingen zijn verwijderd)

11-08-2020 | Vrouw | 32
Kalknagel(s)
Slecht product. Na 1 week gebruik laten grote stukken vel en vlees rondom mijn teennagels los. Ik dacht: misschien hoort dit erbij en wordt het snel beter. Na 2 weken dezelfde klachten. De tenen zijn rood en pijnlijk. Na 3 weken idem. Ik besloot ermee te stoppen. Ik zag ook nog geen verbetering aan de geïnfecteerde nagel.

03-04-2019 | Vrouw | 7
Kalknagel(s)
Mijn dochter van 7 heeft meerdere kalknagels. Ik heb 9 maanden 2xdaags met Nailner behandeld. Zonder effect, de nagels zijn er nu helemaal afgevallen, en ze is te jong voor de tabletten van de huisarts. Ik overweeg nu laserbehandeling...

17-11-2018 | Vrouw | 40
plantenextracten van Australische Blauwe Cypress, Tea Tree en Lavendel olie (300/20mg/g)
Kalknagel(s)
Product gekocht vanwege schimmelnagels. Nailner flesje met kwast. Tweemaal daags cfm instructie aangebracht. Na week liet huid rondom los en nagelriemen. Nagel ziet er slechter uit dan daarvoor en licht los. Tevens irriterend, brandend gevoel. Gestopt met gebruik. Zeer nare ervaring.

27-09-2018 | Vrouw | 24
Kalknagel(s)
Super product. Snap niet dat iedereen klaagt hier, je moet het gewoon maanden volhouden. Na een week werden de dikke nagels week en zag het er al stukken beter uit. De nieuwe nagels groeien nu schoon terug en ik ga voorlopig nog wel door tot alles uitgegroeid is.

13-08-2018 | Vrouw | 50
Kalknagel(s)
Gebruik Nailer nu 2 weken en huid rondom tenen zijn aan t vervellen en op sommige plekken zelfs de huid weg. Zie op deze site dat meerdere mensen dezelfde ervaring hebben. Stop gelijk met dit spul want t prik en doet echt pijn bij applicatie omdat de huid is beschadigd.

05-08-2018 | Vrouw | 54
Kalknagel(s)
Ik heb het een maand gebruikt, 2x daags aanbrengen volgens voorschrift. Na 3 weken totaal geen positief effect op de nagels. Als vervelende bij-effect lieten de huid en de nagelriemen rond de nagels los. Pijnlijk en ziet er niet uit. Ik ben na 5 weken gestopt met Nailner. Gelukkig genas de huis vrij snel. Geen enkele zichtbare verbetering aan de nagels te bespeuren.

15-04-2017 | Vrouw | 55
Kalknagel(s)
Waardeloos, had 2 in 1 verpakking gekocht en dat is nu op, maar geen tot weinig effect.

27-08-2016 | Vrouw | 48
Kalknagel(s)
Wat een ellende. Na 5 dagen gebruik kwam huid rond de teen los zelfs stukken vlees eronder en er rond kwamen mee los bij het afdrogen van de voeten. Gevolg : pijnlijke tenen. zowel nagels als huid eronder. Zeer onappetijtelijk uitzicht. En dat voor zo'n duur spul. Nu nog meer ellende dan ervoor . VRESELIJK PRODUKT

19-08-2016 | Vrouw | 50
Kalknagel(s)
de huis rond de nagel en se nagelriemen zijn kapot geweten na 1 weel gebruik. Pijnlijk en zeer lelijk er bij.... Zeer slecht product. ... Nooit meer

02-12-2015 | Vrouw | 71
Kalknagel(s)
Ongeveer 2 weken heb ik de Nailnerstift gebruikt, 2 x per dag, zoals aanbevolen. Resultaat: het nagelbed werd week en de teennagels lieten gedeeltelijk los. Veel pijn hierdoor. De schimmel in de nagels is gebleven.

08-07-2014 | Vrouw | 55
Gebruik het nu vier weken maar nul resultaat alleen pijnlijke teen en huid. Ben vanaf dag 1 ontzettend gaan hoesten en ben er nu mee gestopt in de hoop van mijn hoest af te komen! Heb hen ook gemaild maar na 4 weken nog geen reactie.

25-02-2014 | Vrouw | 30
Voetschimmel
Ik kom net van de dokter en hij heeft mij pillen voorgeschreven ' Terbinafine'. Deze moet ik 3 maanden uitnemen, elke dag 1 per dag na een zware maaltijd, want het kan bijwerkingen geven. Hij zegt dat de zalfjes niet helpen bij een schimmel! Mvg

18-01-2013 | Vrouw | 72
Kalknagel(s)
Gebruik het nu bijna drie maanden. De nagels zijn er alleen maar dikker en brosser van geworden. De top van de tenen lijkt te gaan ontsteken en de nagels doen nu ook pijn, vooral bij druk van een schoen. Waardeloos spul voor heel veel geld.

08-11-2012 | Vrouw | 60
Kalknagel(s)
kalknagel van grote en kleine teen gedurende jaar behandeld en de kalknagels zijn grotendeels verdwenen. aanzet van de nagel is weer gezond. er moet nu nog een klein stukje uitgroeien.