Kalknagel(s) (35 meningen)

Protopic (50 meningen)
Toctino (29 meningen)
Denorex RX (26 meningen)
Selsun (24 meningen)
Vaseline cetomacrogol creme FNA (16 meningen)

28-06-2010 | Vrouw
Kalknagel
De huid rondom de nagel raakt rood en geirriteerd sinds ik met nailner begonnen ben.

22-06-2010 | Man
Kalknagels
Ik heb nailner inmiddels meer dan een jaar gebruikt voor 1 volledige kalknagel en 2 gedeeltelijke. Door het gebruik wordt bij mij de kalknagel niet slechter, maar er is helaas ook geen verbetering te zien. Ik gebruik het spul minimaal 1x per dag erg consequent, vijl 2 wekelijks de nagels bij en knip dan ook meteen het gegroeide er af. Helaas helpt dit bij mij dut helemaal [lees meer...]niet.

26-04-2010 | Vrouw

03-04-2019 | Vrouw | 7
plantenextracten van Australische Blauwe Cypress, Tea Tree en Lavendel olie (10mg/g)
Kalknagel(s)
Mijn dochter van 7 heeft meerdere kalknagels. Ik heb 9 maanden 2xdaags met Nailner behandeld. Zonder effect, de nagels zijn er nu helemaal afgevallen, en ze is te jong voor de tabletten van de huisarts. Ik overweeg nu laserbehandeling...

27-09-2018 | Vrouw | 24
Kalknagel(s)
Super product. Snap niet dat iedereen klaagt hier, je moet het gewoon maanden volhouden. Na een week werden de dikke nagels week en zag het er al stukken beter uit. De nieuwe nagels groeien nu schoon terug en ik ga voorlopig nog wel door tot alles uitgegroeid is.

29-05-2013 | Man | 26
Kalknagel(s)
door nailner werd me kalknagel veel erger!

25-02-2014 | Vrouw | 30
Voetschimmel
Ik kom net van de dokter en hij heeft mij pillen voorgeschreven ' Terbinafine'. Deze moet ik 3 maanden uitnemen, elke dag 1 per dag na een zware maaltijd, want het kan bijwerkingen geven. Hij zegt dat de zalfjes niet helpen bij een schimmel! Mvg

11-08-2020 | Vrouw | 32
Kalknagel(s)
Slecht product. Na 1 week gebruik laten grote stukken vel en vlees rondom mijn teennagels los. Ik dacht: misschien hoort dit erbij en wordt het snel beter. Na 2 weken dezelfde klachten. De tenen zijn rood en pijnlijk. Na 3 weken idem. Ik besloot ermee te stoppen. Ik zag ook nog geen verbetering aan de geïnfecteerde nagel.

31-05-2011 | Man | 32
Kalknagel
Product doet zeer weinig en geeft juist extra klachten. Daarnaast is het veel te duur. Stift is op zich wel handig, maar volgens mij komt er weinig uit.

21-06-2016 | Man | 33
Kalknagel(s)
Heb eerst huis-, tuin- en van der Keuken middeltjes gebruikt, maar dankzij Nailner voor het eerst verlost van mijn nagels.

14-08-2021 | Vrouw | 36
Kalknagel(s)
Mijn kalknagel aan grote teen ziet er nu juist veel slechter uit. Ik gebruik het nu 2 maanden. Groeit geen nieuwe nagel meer en zoals het product zegt: met kleurverbeterend effect" is ook niet waar. De nagel is geler dan ooit en brokkeld nu ook nog eens af. Troep dus!!!(NAILNER 2 IN 1)

18-07-2021 | Vrouw | 40
Kalknagel(s)
Product wat niet werkt. (RED. Let op: deze mening is aangepast, persoonlijke verwijzingen zijn verwijderd)

17-11-2018 | Vrouw | 40
plantenextracten van Australische Blauwe Cypress, Tea Tree en Lavendel olie (300/20mg/g)
Kalknagel(s)
Product gekocht vanwege schimmelnagels. Nailner flesje met kwast. Tweemaal daags cfm instructie aangebracht. Na week liet huid rondom los en nagelriemen. Nagel ziet er slechter uit dan daarvoor en licht los. Tevens irriterend, brandend gevoel. Gestopt met gebruik. Zeer nare ervaring.

25-07-2011 | Man | 41
Kalknagel
Rommel. Drijft op TV-reclame als je het mij vraagt. Daarin de frase "Best verkochte middel tegen kalknagel" Dat zal waar zijn,,.maar zegt niets over de effectiviteit. Iets minder slecht is Onvax, dat is relatief ook goedkoper. Dan krijg je het pure spul (Tea Tree olie) Werkt overigens ook niet, maar stopt wel de groei en maakt de nagel(s) iets beter hanteerbaar.

07-05-2012 | Man | 42
plantenextracten van Australische Blauwe Cypress, Tea Tree en Lavendel olie
Prijzige bezigheid en uiteindelijk alleen extra ontstekingen aan nagelriem gekregen. Nu bezig met een ander en goedkoper product (kalknagelolie, gewoon van Kruidvat) om te zien of het aan Nailner ligt. Opvallend genoeg zie ik nu langzaam verbetering. Aan de ene kant nu heel blij maar vrees dat ik ongeveer een half jaar het verkeerde product heb gebruikt.

27-08-2016 | Vrouw | 48
Kalknagel(s)
Wat een ellende. Na 5 dagen gebruik kwam huid rond de teen los zelfs stukken vlees eronder en er rond kwamen mee los bij het afdrogen van de voeten. Gevolg : pijnlijke tenen. zowel nagels als huid eronder. Zeer onappetijtelijk uitzicht. En dat voor zo'n duur spul. Nu nog meer ellende dan ervoor . VRESELIJK PRODUKT