Ervaringen met Selsun

Denorex RX (28 meningen)

24-07-2014 | Man | 46
seleensulfide
Schimmelinfectie van de huid
Ben nogal sceptisch als het op resultaten aan komt van mensen die een product kopen of uitproberen. Vooral op internet site waar ik soms de indruk heb dat elk product alleen maar goede en tevreden klanten kent. Maar de ernst van mijn huidinfectie deed me grijpen naar alles wat maar kon helpen. Baat het niet, dan schaadt het. Van talkpoeders, over zeeploze, bewaarmiddell[lees meer...]oze, kleurstofloze enfin alles-loze producten. Maar helaas veel geld uitgegeven aan producten, poeders en andere dingen die geen oplossing gaven, nog veel minder opluchting. Na 10tallen producten uiteindelijk SELSUN gekocht. En kijk aan, na 4 dagen geen schilfertjes meer te bespeuren, geen jeuk meer, geen verdikkingen etc. Ok de rode vlekjes zijn nog niet allemaal 100 verdwenen maar elke dag vervagen ze. Hoe lang gebruik ik het nu al? 5 dagen En hoe gebruik ik het? Heel simpel, ik douche me zoals altijd met een zeeploze douchegel, droog me af met een versgewassen handdoek (bij iedere douche ervoor zorgen dat je een vers gewassen en liefst droogtrommel gedroogd opdat alle schimmels zeker dood zouden zijn) en vlak voor het slapen gaan smeer ik me in met de champoo. Ja u leest goed, op droge huid insmeren (GEEN WATER !!!!) en gewoon mee gaan slapen. Aan de iets zwavelachtige geur wen je wel, s morgens afspoelen. Je zal merken dat al na dag 2 je huid veel minder infectie vertoont.

07-09-2021 | Vrouw | 31
seleensulfide (25mg/ml)
Schimmelinfectie van de huid
Selsun voorgeschreven gekregen voor huidschilfers en jeuk. Bij gebruik extreem veel haaruitval gehad. Mijn haar werd ook maar niet droog. Zelfs na gebruik van droogkap/fohn bleef mijn hoofdhuid maar vochtig. Wanneer ik dacht dat het droog was, kwam er toch vocht snachts uit mijn hoofd. Selsun stinkt echt enorm. Mijn hoofdhuid werd extreem droog met ontzettend veel haaruitv[lees meer...]al. Ook tijdens het wassen was er veel haaruitval. De stank is echt storend. Kortom ik heb echt geen succes met dit product en ik raad het iedereen af. De dermatoloog heeft een andere shampoo van het merk Vichy voorgeschreven en ik dit product raad ik ten opzichte van Selsun iedereen aan. Mijn haaruitval is aanzienlijk vermindert. Ik heb na het gebruik van Selsun wel 2 kale plekken overgehouden.