Ervaringen met Aciclovir crème

Koortslip (6 meningen)
Allergie (1 mening)
Hooikoorts (1 mening)
Herpes simplex virus (1 mening)
Herpes labialis (1 mening)
SOA (seksueel overdraagbare aandoening) (0 meningen)

Condyline (97 meningen)
Aldara (71 meningen)
Formule W Wratten (31 meningen)
Prevner (11 meningen)
Zovirax (10 meningen)

26-11-2012 | Vrouw | 53
aciclovir
kleur verschil op mijn huid,dus ik ben normaal bruin nu na het gebruik licht bruin. Herpes=-virus

19-04-2017 | Vrouw | 24
Koortslip
Ik vind het product niet efficiënt, ik heb niet de indruk dat het de koortsblaasjes afremt of het genezingsproces versnelt, integendeel. Na dagelijks meermaals aandienen van de blaasjes duurt komen er zelfs extra blaasjes bij..

08-09-2010 | Vrouw
Koortslip
het lijkt steeds weer of het niets helpt!

26-10-2008 | Vrouw
Koortslip
Dochter van 3,5 heeft herpes stomatitis smeren nu op de plekjes in het gezicht deze aciclovir creme. Doet echt niets. beter naar de door de apotheek aangeraden akolip met zink, dat zou de blaasjes uitdrogen

01-06-2012 | Vrouw | 25
Hooikoorts
hallo, Ik ben 25 jaar en heb al heel mijn leven lang het herpes simplex virus type 1, in mijn jeugd veel meer last van gehad dan nu, maar het blijft heeel vervelend. Ik gebruik al ruim een jaar Aciclovir en in het begin deed het echt goed zijn werk, maar naar mate ik het langer gebruik word het steeds minder.

15-05-2017 | Vrouw | 56
Herpes labialis
Ik heb sinds een verkeersongeval met verschillende wonden regelmatig een plek waar het herpesvirus uitbreekt. Dit is links onder m'n mond. Ook bij barstjes of droge lippen krijg ik regelmatig koortslippen. Met deze creme is dit zeer snel verholpen. Onmiddellijk beginnen gebruiken bij de eerste tekenen en je houdt de korstvorming grotendeels tegen. Op enkele dagen ti[lees meer...]jd is de uitbraak terug verdwenen;

03-09-2015 | Man | 36
Koortslip
Bij een vermindere weerstand en stress krijg ik last van een koortslip, meestal in de mondhoek soms op de onderlip, het begint met een lichte tinteling en daarna een jeukerig en branderig gevoel, in een later statium kan dit resulteren in blaasjes en een klein wondje, dit ziet er natuurlijk niet heel mooi uit. En heel erg opletten dat je geen contact kan maken met andere i[lees meer...]vm besmettingsgevaar. sinds ik aciclovir creme gebruik (meestal merkloos of eigen merk van de drogist soms van zovirax) en vooral als ik er op tijd bij ben krijg ik geen koortslip, en als ik te laat ben duurt het vaak niet langer dan 8 a 9 dagen. Prima product, om de symptomen te bestrijden, nu nog een middel die dit virus helemaal uitroeit.

11-02-2015 | Man | 18
Bronchitis

02-03-2015 | Man | 60
Koortslip
Bij opkomende koortslip of plekje direct en vaak insmeren met aciclovir cremé. meestal kun je de uitbreiding van de koortslip voorkomen en kun het voorkomen dat het tot een echte koortslip komt

20-01-2009 | Vrouw
Koortslip
Dochtertje heeft aantal keer per winter last van een koortslip. Gelukkig voelt ze zelf heel goed wanneer het gaat steken, net onder haar lip. We smeren dan gelijk aciclovir erop (meestal voor t slapen) en we hebben de doorbraak tot een echt open blaasje al een aantal keer kunnen voorkomen. Heel fijn dus.