Ervaringen met Wartec

podofyllotoxine

Bij  CondylomaX

Condyline (98 meningen)
Aldara (71 meningen)
Formule W Wratten (31 meningen)
Prevner (11 meningen)
Aciclovir crème (10 meningen)

03-06-2023 | Vrouw | 18
Genitale wratten
Hi allemaal. Het is inmiddels 9 maanden geleden dat ik een stuk of 8 genitale wratten had ontdekt in de opening van me vagina. Ik wist meteen dat het foute boel was en ben 3 dagen later langs de huisarts gegaan. Zij vertelde mij dat ik genitale wratten heb en dat ik dit virus voor altijd bij me zal dragen. Ik denk dat dit het heftige is wat ik heb mee gemaakt in me leven. [lees meer...]Emotioneel vond ik deze soa zwaarder dan fisiek. Ik voelde me vies ik schaamde me en dit betekende ook op lange termijn een einde aan mijn open relatie. Ik was er kapot van. Ondanks dat de créme goed werkte en de wratten al na een week bijna helemaal verdwenen was kwam het de hele tijd terug. Ik heb in totaal de zalf 3× voorgeschreven gekregen 1× laten aanstippen maar toen het na 3 maanden nog niet weg was heb ik de drastisch besluit genomen. Er was 1 plekje waar het maar niet weg wilde gaan. Dit wratje heb ik er zelf afgesneden. Nu een half jaar na dit besluit is het nooit meer terug gekomen. Nu wil ik niet zeggen dat dit de oplossing is om van de wratten af te komen. Ik ging er emotioneel helemaal er onder door. Niet zozeer omdat de créme vreselijk was, die was overigens geweldig maar omdat de wratten steeds terug kwamen. Ik ging mijn vagina als mijn vijand zien en niet meer als me vriendin. Ik verafschuwde een deel van mijn lichaamsdeel. Dit heeft mij emotioneel heel erg diep geraakt. Mensen onderschatten het psychische bijwerkingen van een soa zoals deze hebben. Het neemt je leven over en je bent er klaar mee. Ik wilde mijn vagina als genot zien en niet als iets wat vies is. Nu is het inmiddels een half jaar geleden dat ik de wratten voor het laatst had. Fysieke heb ik er dus geen last meer van maar mentaal nog wel. Ik blijf me vagina controleren en word al helemaal gek als ik ook maar 1 klein bobbeltje voel. Dit vind ik het ergst. Het psychische deel. Ik ben goddonder blij dat het weg is en hoop dat dat ook zo blijft. Een gynaecoloog op you tube zij dat als de wratten 3 maanden weg zijn he ze niet meer terug verwacht. Maar met deze soa weet je het gewoon niet. Hie langer ze weg blijven hoe kleiner de kans dat ze terug komen. Ik hoop dat het zo blijft en dat ik af en toe kan controleren ipv iedere maand. Alle mensen die nu genitale wratten hebben zou ik willen zeggen dat je moet houden van je geslachts deel en je je niet moet laten gek maken. Jullie kunnen dit!!!

27-01-2023 | Vrouw | 41
Genitale wratten
Werkt helemaal niet. Nou al met de tweede kuur bezig en geen verschil, word alleen maar erger, wratten worden groter en pijnlijk. Het enige wat veranderd is is dat ik nu brandblaren heb en alles pijn doet. Hopelijk hou ik er geen littekens aan over. Dit ga ik nooit meer gebruiken. Beter weg laten snijden. Wat een troep!

01-07-2021 | Vrouw | 24
Genitale wratten
Enige tijd terug ontdekte ik wat plekjes bij m'n anus eerste instantie dacht ik aan aambeien dus genegeerd toen kwam ik bij de huisarts voor wat anders maar heb ik haar toch laten kijken wat bleek toch wratjes... Geen idee hoe ik er aan kwam en van wie maar echt vervelend en beschamend was het wel. Deze zalf voorgeschreven gekregen dag 1 geen verbetering dag 2 ook geen ver[lees meer...]betering dag 3 merkte ik dat het ging werken rustdag 5 waren zo goed als alle wratjes weg maar wel echt last gehad van jeuk/pijn door de zalf ondanks vaseline er om heen smeren kon ik moeilijk zitten etc. Dus doe dit echt goed heel belangrijk ook de zalf laten drogen is belangrijk voordat je ondergoed aandoet nu bezig met de 2e week voor een paar wratjes maar het werkt echt heel goed die pijn had ik er voor over als het maar wegging want schamen ervoor deed ik wel blij met deze zalf en hopen dat het wegblijft!!!!!

25-05-2021 | Vrouw | 21
Genitale wratten
Na 2 jaar lang alles geprobeerd te hebben en niks werkte deze crème geprobeerd. Binnen 2 behandelweken geheel van de wratjes af. Wonderspul!!!

15-07-2019 | Vrouw | 20
Genitale wratten
Was mij opgevallen dat ik bultjes rond de ingang van mijn vagina had zitten. Naar de huisarts gegaan en die bevestigde dat het genitale wratten waren. HA heeft mij Wartec voorgeschreven. Ik moest 2x per dag het aanbrengen op de wratjes, en dit 3 dagen lang. Op de 4e dag merkte ik dat meer dan de helft verdwenen was, er zitten er echt nog maar een paar. Ik ben tot nu toe he[lees meer...]el positief over deze crème, ik ga het nog een keer gebruiken en hopen dat alles dan verdwijnt. Ik had tijdens de behandeling soms een ongemakkelijk gevoel, een beetje brandend. Maar dat betekende dus dat het zou gaan werken

27-07-2017 | Vrouw | 20
Condyloma
Ik merkte dat ik paar bultjes had bij mijn vagina die na een paar dagen erger werden. Na een paar uur op internet gezocht te hebben dacht ik dat het genitale wratten waren en heb ik gelijk een afspraak gemaakt bij de huisarts. Mijn vermoeden werd hier bevestigd en de huisarts gaf mij een recept voor wartec mee. Ik voelde me hopeloos en had het gevoel dat het nooit overging[lees meer...]. Direct ben ik begonnen met drie dagen smeren waarna je vier dagen moet stoppen met de zalf. Na de eerste dag smeren werden de plekjes heel erg wit en leken ze zelfs te groeien. Na de tweede dag begonnen de plekjes een beetje te branden en voelde het ongemakkelijk met fietsen. Na de derde dag waren de witte plekjes nog steeds aanwezig en brandde het ook nog. Doordat de plekjes waren gegroeid had ik er niet echt vertrouwen in dat het minder zou worden. Maar toen gebeurde er een wonder, de plekjes waren allemaal verdwenen toen ik wakker werd na de derde dag smeren! Het is nu een paar dagen geleden en de huid voelt weer helemaal glad aan zonder bultjes of bobbeltjes.

12-11-2019 | Man | 33
Genitale wratten
Wat een wondermiddel! Na horrorverhalen te hebben gelezen was ik toch wat huiverig om dit Wartec te gebruiken, maar het werkte! Na een periode van verminderde weerstand last van een opvlamming van wratjes rond de anus, zo’n tien a vijftien per zijde. Van de huisarts Wartec crème gekregen met de waarschuwing dat het zeer agressief is en dat het alleen op de wratjes zelf ges[lees meer...]meerd mag worden. De huid om de wratjes heen heb ik beschermd met sudocrem dmv een wattenstaafje, maar vanwege de bereikbaarheid icm spiegel is het erg lastig om dit goed aan te brengen. Volgehouden en na dag 1 werden de wratjes wit en groter. Na dag twee leek het hele gebied wit uitgeslagen en op het einde van dag drie was dit verder verergerd met de wratjes nog steeds intact. Hier en daar wat lichte branderigheid en jeuk gevoeld, maar dat mag geen naam hebben. Op dag vier zag ik al een fikse verbetering en op het einde van dag vijf waren alle wratjes weg! Wel is de huid om die plekken flink rood en gevoelig, maar na een paar dagen verzorging met sudocrem is alles mooi glad en hersteld. Agressief product, maar voor mij een perfecte en snelle oplossing!