Ervaringen met Tremfya

Imuran (56 meningen)

12-04-2024 | Vrouw | 46
Artritis psoriatica

hoofdpijn gewrichtspijn vermoeidheid

Na alles wel geprobeerd te hebben aan medicatie zonder enige verbetering en maanden zonder medicatie geleefd te hebben, eindelijk afgelopen vrijdag de eerste injectie Tremfya gezet. Fijn apparaat, maar 100ml te injecteren. 2e injectie na 4 weken en dan elke 8 weken een injectie. Een aantal dagen erg moe, alsof ik de griep ga krijgen, dat zakt nu wel weer. Lichte ho[lees meer...]ofdpijn en wat meer last van de handen en voeten (waar ik al last van heb). Psoriasis al zo goed als weg, alleen lichtroze huid. Hopen dat met injectie 2/3 de gewrichtsontstekingen, stijfheid en pijn ook vermindert of misschien wel verdwijnt.

07-10-2022 | Vrouw | 67
Psoriasis
hardnekkige psoriasis op achterkant hoofdhuid; na 2 doseringen waren alle plekken verdwenen. Na ruim een jaar gebruik gaan afbouwen naar 1x in de 3 maanden en later 1x in de 4 maanden. Nu , na twee en een half jaar ga ik er mee stoppen en hoop dat het goed blijft gaan.

19-07-2023 | Man | 70
Psoriasis
Na PUVA, Neotigason en vele andere, in 2003 Psorinovo beginnen nemen met vrij goed resultaat maar door de niet-erkenning in België heel duur. Wegens problemen met leveringen in 2022 overgestapt naar Tremfia en dit tot 100% tevredenheid. Ik heb niets meer en ook geen bijwerkingen. Fantastisch produkt voor mij

26-07-2022 | Man | 45
Psoriasis
Na vele andere medicatie te hebben gebruikt (met matig effect en veel bijwerkingen) nu 3 maanden aan dit medicijn. Fantastisch! Al binnen 3 weken was mijn huid aanzienlijk verbeterd en na 5 a 6 weken waren alle plekken verdwenen. Alleen nog een lichte roze verkleuring van de huid was te zien. Geen bijwerkingen, slechts 1 x per twee maanden een piepkleine injectie zett[lees meer...]en. Onbegrijpelijk dat ik hiervoor jaren met klachten en medicatie heb moeten aanmodderen. Serieuze verbetering van mijn kwaliteit van leven, ik kan dit wondermiddel absoluut aanbevelen.

10-06-2022 | Man | 36
Psoriasis
Heb nu de derde dosis gehad en ben sindsdien erg misselijk met regelmatig diarree. Hopelijk trekt dit nog weg want voor mijn huid en gewrichten doet het wonderen.