Nolvadex

tamoxifen

Borstkanker (9 meningen)

Behandelingen met nieuwe antikankermedicijnen worden te vaak onnodig stopgezet.

onderzoeker Christine Boers-Doets (11-09-2019)

11-10-2017

Borstkanker

met het gevolg dat ik een curettage moet laten doen Nu moet ik 10j Nolvadex innemen.
18-03-2017

Borstkanker

Opvang , operatie en bestralingen ..heel goed opgevangen en begeleid. Slechte antwoorden op het medicijn...Apotheker zei dat er geen bijwerkingen zijn !!! gynaecologe en huisdokter verwijzen pijnen en toestanden naar de Nolvadex.
10-07-2016

Borstkanker

Ik neem sinds 8 dagen Nolvadex(Tamoxifen) Ik heb totaal nog geen bijwerkingen. Ik had een hormoongevoelige tumor van Oestrogeen en Progestageen van 8 op 8 Ik had mijn bedenkingen om het te nemen maar de oncoloog gaf aan het zeer onverstandig te vinden. De bijsluiter heb ik gelezen maar heb me hier niet ongerust over gemaakt.
13-07-2015

Borstkanker

heel veel vervelende nevenwerkingen, rusteloze benen, veel nachtelijke krampen, moeheid enz..
15-03-2015

Borstkanker

Ik ben 47 jaar en had in 2014 borstkanker. Na al die zware behandelingen , zou je denken, we kunnen weer verder. Niets is minder waar. Ik ben zo depressief, heb vaak zelfmoordgedachten. De dokters luisteren wel even naar je, maar bieden geen alternatieven. Je moet het allemaal zelf uitzoeken. Ik volg yoga, wat me een uur rust bezorgt, en vaak naar de psycholoog, wat weinig[lees meer...] uitmaakt.Wie herkent dit en weet wat ik moet doen?
21-11-2013

Borstkanker

Ben overgeschakeld van arimidex naar nolvadex maar de bijwerkingen zijn nog veel erger. Heb vooral veel pijn in de gewrichten handen knieen benen teveel om op te noemen. Maar heb de laatste tijd veel last van mijn borst die werkelijk met de dag dikker word, waar ik me veel zorgen om maak. Mijn dokter maakt er niets van maar mij hindert het echt. Graag zou ik[lees meer...] willen weten of er nog mensen met deze klachten zijn.
15-02-2013

Borstkanker

Ondanks de bijwerkingen heb ik 2,5 jaar Nolvadex geslikt na verwijdering van een borst met uitzaaingen in de okselklieren. Daarna 2,5 jaar Aromasin. Nu na 8 jaar metastasen. Na een kuur van een half jaar taxol, weer Nolvadex. Helaas na 2,5 maand trombose met dubbele longembolie. Van de Nolvadex wel bijwerkingen gehad, maar heel goed uit te houden. Nu over op Femara. Dames,[lees meer...] houd er wel rekening mee dat kanker geen griepje is en dat we blij mogen zijn dat er zoveel soorten medicijnen zijn, die ons de kans geven om nog wat langer te leven. Als je relativeert da zijn die bijwerkingen vervelend, maar best uit te houden. Zelf werken aan je lijf en zorgen dat je gezond leeft!
15-03-2012

Borstkanker

novaldex had voor mij geen noemenswaardige bijwerkingen, enkel wat hoofdpijn, maar had niet het gewenste resultaat daardoor neem ik nu femare
12-03-2012

Borstkanker

Kreeg op mijn 41 jaar de diagnose van borstkanker. Toen ik al de negatieve ervaringen las over Nolvadex en zelf mensen ken met heel slechte ervaringen zag ik er echt tegenop maar ik ben blij dat ik kan schrijven dat het niet zo hoeft te zijn. Ben nu 2 maanden bezig en heb geen of nauwelijks bijwerkingen. Af en toe een warmteopwelling maar die zijn best te doen. Wat d[lees meer...]e toekomst brengt aan bijwerkingen kan ik ntuurlijk niet weten maar voorlopig gaat alles goed.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (512) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (481) - Antibiotica - penicillines breedspectrum