Ervaringen met Mebeverine

Tempocol (16 meningen)
Panzytrat (9 meningen)

20-01-2011 | Vrouw | 40
Prikkelbare darm syndroom
Ik ben begonnen met 2x per dag maar ben uiteindelijk overgegaan naar 1x per dag aangezien dat weinig verschil maakte. Ik neem hem iedere dag tussen 15.00 en 16.00 ergens, dan heb ik er baat bij rond de maaltijd en de avond. Ik merk duidelijk verschil nu ik het gebruik, maar niet als je toch "spicy" dingen gaat eten. Dan zijn je darmen nergens tegen bestand....

09-07-2021 | Vrouw | 41
Duspatal werkt 5x beter dan mebeverine

18-06-2011 | Vrouw | 42
Darmklachten/krampen
Eigenlijk al mijn leven lang last van een onregelmatige stoelgang, onrustige darmen en darmkrampen. Sinds een aantal dagen gebruik ik 2 maal daags Mebeverine en nergens meer last van! Geen bijwerkingen tot nu toe. Ik ben erg blij met en mijn nieuwe huisarts en dit medicijn.

04-07-2018 | Vrouw | 43
PDS (prikkelbare darmsyndroom)
Gisteren diagnose PDS gekregen van MDL specialist. Mebeverine voorgeschreven gekregen. Half uur na inname trillerig. In loop van dag hoofdpijn en duizelingen. Kreeg tegen de avond buikpijn. Geen tweede dosis ingenomen na 12 uur. Bijwerkingen erger dan de klacht waarvoor ik medicatie innam.

13-09-2021 | Vrouw | 45
PDS (prikkelbare darmsyndroom)
Ik had veel kast van buikpijn opgeblazen buik, in de nacht vaak buikpijn en zeurend gevoel in de buik,Kon er niet van slapen . Mebeverine werk super voor mij en de klachten zijn zo goed als verdwenen en tot nu toe geen bijwerkingen.

08-12-2011 | Man | 47
mebeverine
Reeds van in mijn jeugd problemen met de ingewanden en dankzij dit middel algehele verlossing van mijn klachten, ongelooflijk!

09-04-2021 | Vrouw | 48
Darmproblemen - verstopping
Ik ben zeer tevreden met deze medicijn. Ik slik nu 10 dagen 2 tabletten p/d. (Sinds 3 dagen slik ik 1 tablet) Heeft goed geholpen bij mijn maag en verlichting gegeven aan darmstelsel maar onderbuikpijn nog steeds ong. 4 weken last van. Enige bijwerkingen die ik heb is heftige, sterke dromen en opgezette, dikke ogen. Hier had ik direct last van. Maar kan ik hebben als me[lees meer...]dicijn voor de rest zijn werk goed doet .

27-04-2023 | Vrouw | 53
Buikpijn
Jeuk is irritant als bijwerking

15-07-2019 | Vrouw | 53
Darmproblemen - diarree
ik slik al jaren duspatal, naar tevredenheid. Nu vd apotheek een ander merk; HCI Mebeverine van Mylan. Bah vieze smaak

04-08-2019 | Man | 57
Darmproblemen - diarree
Had last van rommelende darmen. Na enkele dagen Mebeverine ben ik ervan verlost. Geen enkele bijwerking. Top !

05-04-2020 | Man | 58

24-10-2014 | Vrouw | 58
mebeverine
Een half uur na het innemen van Mebeverine werd ik heel erg misselijk. Terwijl er op de bijsluiter staat dat er geen bijwerking zijn.

09-09-2020 | Vrouw | 59
PDS (prikkelbare darmsyndroom)
In het verleden jarenlang gebruikt, toen hoge bloeddruk, anderhalf jaar gestopt prima bloeddruk, 2 weken geleden toch weer begonnen i.v.m. ernstige buikklachten weer hoge bloeddruk, dus direct gestopt. Het is Mebeverine van Abbott BV, en in het verleden Duspatal gebruikt, dezelfde klacht toen. Ik ben blij dat ik dit zelf opgemerkt heb, want hoge bloeddruk beschadigt je bl[lees meer...]oedvaten o.a.

23-06-2018 | Man | 59
Darmproblemen - diarree
Na verwijdering dikke darm veel last van buik met veel krampen en hoog frequent toilet bezoek. 2 jaar lang tot volle tevredenheid het originele gebruikt totdat verleden week de apotheek plotseling met de aurobindo variant kwam. Binnen 2 dagen waren de klachten volledig terug ,het lijkt of dit medicijn helemaal niets doet. Gisteravond het originele weer genomen ,na 3 x [lees meer...]inname zijn de klachten al sterk aan het verminderen. Ik vraag mij af door WIE en Hoe word deze generieke troep getest en gecontroleerd

03-05-2023 | Vrouw | 61
PDS (prikkelbare darmsyndroom)
Helaas heb ik een heel nare ervaring gehad met Mebeverine. Ik slik dit middel al enkele jaren. In het begin hielp het zeker. Maar de afgelopen maanden voelde ik me steeds minder goed (snel moe, duizelig) en kreeg ik de laatste weken verschijnselen lijkend op een hypo (maar heb geen diabetes): ijskoud, duizelig, steeds slapper, geen energie meer, drukgevoel in hoofd alsof e[lees meer...]r niet voldoende energie naar de hersenen ging. Ook blies mijn buik steeds op. Bij toeval kwam ik erachter dat dit nare gevoel door Mebeverine kwam want de pillen waren op en doordat ik ze niet meer slikte verdwenen al de nare verschijnselen.

22-11-2020 | Vrouw | 61
PDS (prikkelbare darmsyndroom)
Ik was sceptisch over dit middel omdat je vaak te horen krijg dat het ook wel eens geen effect kan hebben. Toch doorgezet en na 2 weken kan ik eindelijk zeggen dat de pijn stukken en stukken minder is. Ik maak de capsules wel open en drink het met een vol glas water weg nadat ik eerst een maagbeschermer heb ingenomen. Al met al toe nu toe erg tevreden.