Ervaringen met Pantozol

Bij  MaagzuurX

Maagzuur (brandend) (25 meningen)
Maagklachten (4 meningen)
Reflux (4 meningen)
Maagzweer (2 meningen)
Middenrifsbreuk (2 meningen)
Barrett's slokdarm (2 meningen)
Ziekte van Crohn (0 meningen)

15-06-2023 | Man | 59
pantoprazol (40mg)
Maagzuur
Slik ze nu ruim 2 weken ivm maagzuur maar ze helpen totaal niet. Maagzuur blijft maar komen. Gekregen omdat mijn slokdarm een heel branderig gevoel heeft,en het gevoel van brok in keel. Wordt nu doorgestuurd naar kno arts. Voor mij is dit een waardeloos medicijn

26-04-2013 | Man | 66
Maagzuur
Sinds 2010 Nexium 40 mg en 3 x daags 10 mg Domperidon. Dat hielp wel, maar kreeg ik regelmatig diarree. Over naar Nexium 20 mg, indien nodig 2 keer per dag. Ging een tijdje goed. Tot ik in januari weer ernsitge zuurklachten kreeg. Op advies 80 Mg Nexium geprobeerd. Gevolg maagpijn ca. 4:00 's nachts. Advies uitproberen. Nu op 60 mg. Nog steeds maagpijn. Advies 2011 was ope[lees meer...]reren, Maag kantelen. Chirurg vond het wel een hele ingreep voor maagzuur. en dus niet gedaan. Maar nu dus weer ernstige problemen en de Internist weet het niet meer! Iemand ervaring met die operatie????? Voorgeschiedenis: Jaren maagzuur en regelmatig maag PIJN klachten. Jaren tot volle tevredenheid aan de Pantozol. Galblaas bleek boosdoener. Na verwijderen galblaas langdurige Hoestklachten. Die bleken, na onderzoek, het gevolg van maagzuur.

23-05-2012 | Vrouw | 59
Maagzuur
Een paar jaar geleden kreeg ik een ander merk van de apotheek met de verzekering dat hetzelfde middel was en dezelfde werking als Pantozol had. Ik heb het 3 dagen gebruikt en was 3 dagen doodziek. Ook was ik 3 kilo afgevallen want ik kon geen hap door mijn keel krijgen. Gestopt met het middel en aan de huisarts een nieuw recept gevraagd voor Pantozol. Ik gebruik nu al jare[lees meer...]n Pantozol in een lage dosering en het werkt prima! Maar ik moet het middel wel zelf betalen !

20-01-2012 | Vrouw | 39
Maagzuur
iedere ochtend met water innemen op de nuchtere maag... Een half uur nix eten en ben de héle dag maagzuur-vrij!!!

01-11-2008 | Man
Maagzuur
werk erg goed geen last meer. maar als ik er mee stop krijg ik vrijwel gelijk weer last van teveel maagzuur