Ervaringen met Almogran

Hoofdpijn (0 meningen)

Migraine en de impact van DNA

W Wessels - mijnmedicijn.nl (03-09-2019)

31-03-2018 | Man | 45
almotriptan (12,5mg)
Al jaren migraine. Schrijf het kort maar wel gemeend. Neem dagelijks hoge dosis vitamine b, hoge dosis magnesium. Als dan toch migraine doorbreekt, almogran. Door vit b en magn is aanval al 10 keer minder erg dan ervoor. Had al veel geprobeerd en dafalgan geslikt, maar dit helpt nu goed.

19-04-2019 | Vrouw | 39
almotriptan (12,5mg)
Gebruik deze ook al 8 jaren. Bij mij is het vooral een hormonaal probleem waardoor ik maandelijks migraine aanvallen krijgt, almotriptan helpt meestal wel en na 8 jaar nog steeds even goed.!

04-02-2016 | Vrouw | 39
almotriptan (12,5mg)
Almogran helpt prima tegen hoofdpijn, maar niet tegen zware migraine met misselijkheid.

27-05-2014 | Vrouw | 34
almotriptan
Een enorme verademing; Almogran helpt na een half uur en dan is het ook direct over. Soms moet ik de volgende dag nog een nemen, die helpt dan ook direct. De kater blijft wel, maar ik kan wel functioneren die dagen. Ik ben er heel tevreden mee. Naramig geprobeerd, omdat die wat langer werkzaam is, maar ik vond die minder snel werken en niet krachtig genoeg.

22-07-2016 | Vrouw | 20
almotriptan (12,5mg)
Voorgeschreven door een neuroloog. In het begin had ik heel veel slaperigheid en was ik echt vermindert in mijn reactievermogen tot een aantal uur na gebruik, maar dat maakte niet veel uit omdat het bijna volledig de hoofdpijn wegnam. Na een paar jaar nemen werkt het nog net zo effectief tegen de hoofdpijn van een migraine aanval en heb ik eigenlijk zo goed als geen bijwer[lees meer...]kingen meer.

02-08-2010 | Vrouw
almotriptan
Gebruik Almogran al meer dan 5 jaar. Neem bijna wekelijks 1 à 2 tabletten in. Wanneer ik het inneem als de migraine verschijnselen beginnen dan werkt het goed, neem ik het later in dan werkt het minder goed. Als ik almogran gebruik, ga ik ook echt naar bed, gordijnen dicht, ijszak in mijn nek en slapen. Dan word ik de volgende dag prima weer wakker. Ben wel wat moe de hele[lees meer...] dag, maar hoofdpijn is helemaal weg. Vindt het wel nog steeds lastig wat voor hoofdpijn ik op een bepaald moment heb?? blijft het zo?? wordt het erger?? wat moet ik innemen?? Neem dan (regelmatig) voor de zekerheid almogran in, maar goed voelt dat verstandelijk dan ook niet. Al is mijn hoofdpijn wel over de volgende dag. Ik wil wel weer 's praten mijn huisarts of we nog steeds op de goede weg zijn.

24-04-2010 | Vrouw
almotriptan
Helpt meestal 4maal dan niet meer dan komt toch de aanval en ben ik 3dagen half dood. Bij de andere aanvallen neem ik almogran en ga een uurtje liggen dan zakt het weg.

09-02-2010 | Vrouw
Mgrainei
Sinds geboorte 2e king heb ik migraine, dus hormoon verhaal. Eerder 1 1/2 dag ziek, hoofdpijn/misselijk/braken. Nu neem ik gelijk een almogran in bij begin aanval en na 5 kwartier is het over. Wel vaak erg moe/slaperig hierna. Super middel!

04-09-2008 | Man
almotriptan
diverse middelen tegen migraine gebruikt, veel negatievie bijwerkingen gehad.Gebruik nu ongeveer 3 jaar almogran bijna tot geen bijwerkingen het het resultaat bij migraine is over het algemeen goed