ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

28-12-2017

Clusterhoofdpijn

In het begin vond ik het wel spannend om te injecteren. Door de heftige hoofdpijn is de injectie gevoel minimaal. Na het injecteren een timer aangezet. Binnen 3 minuten geheel pijn vrij. Ik voel de pijn niet afnemen maar het is ineens helemaal weg. Ik merk geen bijwerkingen. Het injecteren gaat na een tijd heel makkelijk. Je moet gewoon even uitzoeken waar de minste z[lees meer...]enuwen zitten. Na 25 jaar toch iets wat helpt
13-12-2017

Sumatriptan (sumatriptan)

2 dagen zware migraine aanvallen gehad!!! Geen enkel resultaat met sumatriptan. Gebruikte hiervoor Maxalt zuigtabletten dat hielp wel, aanval werd afgezwakt of ging snel over. Heb jammer genoeg al vanaf mijn 14 de jaar last migraineaanvallen !
30-11-2017

01-10-2017

09-09-2017

Sumatriptan (sumatriptan)

Sinds een paar jaar migraine van alles geprobeerd wel/geen/andere pil, bloeddruk verlagers, niets hielp. Ik heb minimaal twee keer per maand drie dagen migraine. Het was meer maar met Candesartan Cilextil is dat gelukkig al minder. Als ik het aanvoel komen of een aura heb neem ik Sumatriptan met koffie, en dan ik het met een half uur weg. Kan ik werken (heb een klas vol ki[lees meer...]nderen) dus best wel intens. Zo tegen drieen voel ik het er weer door komen, neem ik er weer een en die werkt dan ongeveer tot het slapen gaan. Volgende dag zelfde en de derde dag vaak alleen 's ochtends. Het werkt niet als ik bij de migraine ook misselijk ben of als ik te lang wacht met innemen! Ben er heel blij mee, kan er gewoon mee functioneren.
19-08-2017

Sumatriptan (sumatriptan)

Het helpt zeer goed. Als je het neemt bij het opkomen van de crisis. Wacht niet tot de hel losbarst. Komt op, een nemen en best gaan liggen of 3 u bed in dan slaap je en is het meestal over. De smelttabbletten zolmitriptan helpen ook uitstekend, minder last van draaien of misselijk.
16-08-2017

Sumatriptan (sumatriptan)

Omdat ik een aantal jaren ontzettend last heb van migraine nu toch maar eens naar de huisarts gegaan. Die heeft mij dit voorgeschreven. Toen ik mijn migraine voelde opkomen gelijk een tablet ingenomen. Viel na een uur in slaap en werd na ongeveer anderhalf uur wakker. Daarna voelde ik mij erg warrig en had ik moeite om bijvoorbeeld zinnen af te maken. Gelukkig helpt het ze[lees meer...]er goed tegen de migraine en neem ik de bijwerkingen voor lief
04-07-2017

Sumatriptan (sumatriptan)

Sinds mijn tienerjaren een paar keer per jaar een migraine aanval waarbij ik 2 dagen uitgeschakeld was. Dit werd de laatste jaren echter veel meer en het lukte mij ook niet meer om met eerst paracetamol en daarna ibuprofen/naproxen de aanvallen redelijk behapbaar te houden. Aangezien de aanvallen in 2016 ongeveer om de 3 weken (soms 2, soms 4 weken, maar gemiddeld om de 3[lees meer...] weken) waren toch maar eens naar de huisarts gegaan en deze heeft mij sumatriptan voorgeschreven. Voor mij is het echt een wondermiddel en heb er spijt van dat ik nooit eerder naar de huisarts ben gegaan. Ik voel de migraine vaak als ik opsta, neem een tablet van 50 mg en ga weer liggen. Wordt dan binnen half uur na inname zwaar/duf en voel soms een beetje hartkloppingen en val dan in een diepe slaap. Als ik na een paar uur wakker wordt is de migraine verdwenen en voel me alleen nog een beetje duffig/soms wat dronken wat na één of twee uurtjes ook weer verdwenen is. Kortom nu ben ik er met een uur of 4 à 5 volledig van mijn migraine en bijwerkingen af i.p.v. eerder bijna 2 hele dagen uitgeschakeld zijn met migraine. Heel soms komt de migraine op een later moment weer terug en neem ik nog een tablet en gaat die dan wel volledig weg, maar ik probeer het gebruik wel tot het minimale te beperken.
Pagina 1 van 7

Mirena (2031) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (831) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (435) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (433) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (358) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!