Imitrex

sumatriptan

Migraine en de impact van DNA

22-06-2019

Clusterhoofdpijn

Ikzelf ben sinds 23/08/18 zware cluster patiënt. Heb altijd al wel zeer zware migraine gehad, aangezichts migraine, aura migraine, spannings migraine. Maar die dag veranderde mijn leven. Heb in mijn leven al veel pijn gekend. Maar dit. Het is een jaar van opnames geweest in het ziekenhuis, testen medicijnen, scans nemen. En testen en injecties in nek op meerdere p[lees meer...]laatsen Nu al van september in behandeling in Sint Niklaas. Daar al meerdere ingrepen gehad en. 2 x wegbranden pijnreseptoren rechts hoofd. 2 x wegbranden pijnreseptoren links hoofd. 2 x wegbranden pijnreseptoren rechts en links nek. En zware medicijnen. 2 x prothiaden per dag 2 x lodixal per dag 2 x depakine per dag Bijna 5 x zolmitripitan En gemiddeld vijf keer per dag aan de zuurstof Imitrex helpt ja, Maar ben er bang van. Drie maanden geleden met de ambulancedienst meegenomen na inspuiten imitrex. Was een reactie, moest niet bang zijn en gewoon verder gebruiken. Doe ik dus alleen maar als zolmitripitan en zuurstof niet meer helpen. En inderdaad ja de pijn gaat weg. Gisteren avond weer zware aanval gehad, ik heb cluster aan beide kanten hoofd. Nu ga ik nog naar een andere neuroloog en dan 4 Juli naar Gent. Want ik Sint Niklaas raden ze me een neurostimulator aan. Maar de ziekenzorg komt er niet in tussen. Heb ook mail gestuurd naar ministerie. Antwoord teruggekregen. Doeltreffend niet bewezen. Dus nu invalide verklaard. Ah. Kon de farmaceutische industrie maar eens voelen wat wij voelen. Dan zouden ze het wel betaalbaar maken. Nu kostprijs na eerst externe neurostimulator 30.000 euro. Uit eigen zak.
16-05-2017

Clusterhoofdpijn

Eerste minuten hevige pijngewaarwording en 2 u aan een stuk redelijk afwezig. Even melden dat het in België Imitrex i.p.v. Imigran heet en dat de dosis 6mg/0,5ml sumatriptan is.
16-05-2017

Clusterhoofdpijn

Te trage werking voor clusterhoofdpijn. Toch een ganse tijd mottig.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (513) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (482) - Antibiotica - penicillines breedspectrum