Ervaringen met Superol

Aften (3 meningen)

30-10-2021 | Vrouw | 58
oxychinoline (1)
Verkoudheid
Ik kreeg dit middel ooit van mijn moeder toen ik 11 en verkouden was en die me vertelde te gorgelen en het daarna door te slikken. Niet alleen was dat afschuwelijk, ik werd 's nachts wakker met ogen die zo opgezwollen waren dat ik er niet meer door kon kijken, wat dagen heeft geduurd. Was dus functioneel blind. Behoorlijk eng kan ik je vertellen. Tegenwoordig (ben 50 + ) h[lees meer...]eb ik een aanhoudende hoestklacht, soms denk ik dat het nog steeds van dat middel komt, alsof mijn slijmvliezen een laagje missen. Zal wel onzin zijn. In ieder geval: als je het geeft aan je kind: niet laten doorslikken! Om dit te kunnen posten moet ik bovenstaand invullen, maar ik heb dus geen idee over de effectiviteit bij normaal gebruik

07-02-2017 | Man | 48
oxychinoline (0,1g)
Keelpijn
Superol moet je gorgelen en daarna uitspugen, smaakt vies maar werkt super.

05-10-2011 | Man | 35
Hevige keelpijn
Ik ben ieder jaar ronde deze periode de pineut.Met het veranderende weer altijd verkouden en keelpijn. Jaartje geleden online webwinkel ontdekt waar ze het (helaas wel in poedervorm) verkopen. Ben met superol in 2 dagen van m'n keel klachten af.

08-07-2010 | Man
super,

10-10-2023 | Vrouw | 62
Keelpijn
Beste middel en enigste middel dat werkt. Nog verkrijgbaar bij Koninklijke Apotheek in Den Haag Kan het iedereen aanbevelen ondanks de vieze smaak. Het werkt goed, na twee dagen max is keelpijn over

14-03-2023 | Man | 45
oxychinoline (100ml)
Luchtweginfectie
Hallo Beste Lezers, Ik heb eindelijk SUPEROL POEDER goedkoop en van zeer goede kwaliteit op het internet gevonden bij een zeer degelijke Zwitserse website . Ik heb het besteld en kreeg het netjes thuis gestuurd met ontvangst bevestiging. Ik gebruik het tegen een luchtwegontsteking en heb er veel baat van, ook bij keelpijn en voor mijn tandvlees. Super veelzijdig. [lees meer...] Voordat het aankwam werd ik via Whatsapp op de hoogte gehouden over mijn bestelling, precies wanneer het in Nederland aankwam en daarna wanneer het afgeleverd zou worden. Keurig ingepakt en met een hele duidelijke maar ook leuke bijsluiter. De Superol poeder is pharmaceutisch zuiver zonder toevoegingen. Een heldere kleur geel, die je op hun website ook kunt zien. Ik maak nu zelf mijn antiseptische Superol gorgeldrank met deze Superol poeder. Fijn is ook nog dat je het in verschillende hoeveelheden kunt bestellen, het is te koop in volgende hoeveelheden en het is leverbaar aan Nederland: 3 gram (€ 6,25 + € 3,75 verzendkosten), 5 gram (€10,44 + €3,75 verzendkosten), 9 gram (€18,80 + €3,75 verzendkosten), of zelf het aantal gram kiezen van de Superol poeder tot en met 25 gram maximum (= Max €52,22 + €3,75 verzendkosten). Groetjes Charly. (RED. mijnmedicijn.nl: tekst verkorte - Let op: deze mening is aangepast, persoonlijke verwijzingen zijn verwijderd - in de gebruiksvoorwaarden staat dat er geen 'handel in medicijnen' gedreven mag worden op mijnmedicijn. Medicijngebruik dient via een voorschrijvend arts plaats te vinden en aflevering van medicatie via een geregistreerde apotheek.)

19-02-2023 | Vrouw | 74
Keelpijn
bij mij helpt alleen superol tegen keelpijn, jammer het is niet overal te verkrijgen

13-09-2022 | Vrouw | 40
Tandvleesontsteking
Dit ken ik uit mijn jeugd. Zeer effectief bij beginnende keelpijn, maar ook bij tandvleesontsteking. De smaak is wel vies...

15-06-2022 | Man | 45
Keelpijn
Superol poeder 4 gram (8-Hydroxychinoline sulfaat)- voor de superol gorgeldrank, het geelgekleurde poeder. Ik heb het tot mijn grote vreugde nu in 2022 online gevonden, 4 gram net als vroeger en ook nog Gratis verstuurd, ook naar Nederland. Had het supersnel in huis en ben erg blij met de uitstekende kwaliteit. Leuke website overigens met veel goede tips en producten. [lees meer...] 4 Gram superolpoeder is evenveel als in de plastic buisjes van de originele superol gorgeltabletten, die nu niet meer leverbaar zijn. In 1 superol buisje zaten 40 ontsmettende gorgel-oplostabletten, ieder met 100 mg Oxychinolinesulfaat, bij elkaar 4 gram. In plaats daarvan is er nu dus hele zuivere superol poeder beschikbaar, met de chemische naam 8-Hydroxychinoline sulfaat (= Oxychinolinesulfaat), en echte aanrader. Groetjes aan allemaal. (REF mijnmedicijn: aangepast tekst - commerciële URL verwijderd ivm onze protocol)

02-12-2021 | Vrouw | 78
oxychinoline (1)
Keelpijn
Heb de pilletjes waarschijnlijk al meer dan 30 jaar in huis. Oplossen in wat water en dan een keer of 5 gorgelen per dag. Smaakt smerig, maar zeer effectief.

20-11-2021 | Vrouw | 44
oxychinoline (3)
Keelpijn
Online gelukkig weer tekoop in 3 gram poeder in een bakje. €6,00 . Smaakt vies maar werkt super goed tegen keel pijn.

25-07-2020 | Vrouw | 58
Keelpijn
Ouderwets maar zeer effectief gorgelmiddel bij beginnende keelpijn en andere ontstekingsproblemen in de mondholte. Werkt snel. Enige nadeel is dat het buitengewoon vies smaakt (zwavel). Uit de handel gehaald door big pharma (net als dermatol) maar gelukkig nu weer verkrijgbaar, zij het tegen een veel hogere prijs. Desondanks nog steeds een aanrader.

26-03-2020 | Man | 36
Keelontsteking
Superol begon ooit als pilletjes om te gorgelen. Maar die kun je tientallen jaren bewaren, dus de fabrikant stapte over naar (slecht werkende) zuigtabletten. Superol (pillen/poeder) is multifunctioneel. Werkt voor keelpijn, maar kan ook wonden ontsmetten.. Bij beginnende keelontsteking dien je dit te gebruiken Dit heb ik gemiddeld 2/3 keer per jaar, en als ik niets[lees meer...] doe, heb ik een antibiotica nodig. Ik merk dat als ik gorgel met superolpoeder (vroeger waren dit pilletjes), dat ik er met 3 dagen compleet vanaf ben. Dit is vaak net het verschil tussen wel/geen antibiotica nodig hebben. Ze zouden dit goedkoop moeten maken, en in de basisverzekering stoppen. Scheelt bergen met antibiotica gebruik.

18-01-2020 | Vrouw | 69
Keelpijn
Bij ons thuis, vroeger (1960), werd dit al gebruikt bij beginnende keelpijn; tabletjes die in water werden opgelost. Heb ze altijd in huis gehad totdat het middel uit de verkoop werd gehaald. Tot mn grote opluchting is het in poedervorm gewoon online in NL verkrijgbaar. Het is zeer effectief bij keelpijn, meer dan welk zuigtablet ook. Niet gebruiken tijdens zwangerschap [lees meer...]en borstvoeding.

08-01-2020 | Man | 66
Keelpijn
Bij de eerste verschijnselen van een beginnende keelpijn gelijk een mespunt Superol Poeder oplossen in een glas warm water en een slok nemen en achter in de keel gorgelen. Een paar keer per dag en binnen 2 dagen is je keelpijn verdwenen. Het heeft, zoals velen al schrijven, een vieze smaak. Het effect is echt super. Zeer aan te bevelen.

07-10-2019 | Vrouw | 39
Keelontsteking
Werkt prima bij eerste tekenen van keelpijn meteen een mespuntje oplossen in water en ‘gorgelen’. De tabletjes zijn niet meer te koop ik bestel het inmiddels al jaren bij de enige drogist die het volgens mij nog zelf maakt. In Leiden.