Hoofdpijn (17 meningen)
Clusterhoofdpijn (1 mening)
Rugklachten (0 meningen)

22-09-2015 | Man | 68
paracetamol / propyfenazon / coffeine (150/250/50mg)
ik ben een migraine patiënt en saridon helpt mij altijd, paracetamol helpt niet.

12-08-2015 | Man | 69
paracetamol / propyfenazon / coffeine (150/250/50mg)
Clusterhoofdpijn

19-06-2013 | Man | 76
Hoofdpijn
Ben van jongs af hoofdpijnleider, met migraine-achtlingen trekken. Ergens in de grijze oudheid ontdekt dat alleen Saridon helpt. Gebruik het nu zo'n halve eeuw en het is nog steeds het enige middel dat werkt: twee tabletten en een gelukzalig gevoel van bevrijding komt over me binnen een uur. Was blij met het veel goedkopere Paradon van Etos, maar die heeft het niet meer, [lees meer...]dom dom. Gelukkig is er Kruidvat, lees ik net!

11-03-2013 | Man | 38
paracetamol / propyfenazon / coffeine
Voor mij is dit nog steeds na al die jaren het enige ffectieve middel tegen mijn migraine. Ibuprofen/Paracetamol, niets werkt maar saridon wel. Als ik een aanvaql voel opkomen neem ik 2 pillen in en na ongeveer 20 minuten in het donker te liggen begint het middel te werken. Zelfs in noodgevallen als ik aan het werken ben helpt het terwijl ik dan niet in het donker kan g[lees meer...]aan liggen, zeer effectief en snel werkend. Nauwelijks bijwerkingen behalve misschien wat groggy geveol wat ik juist wel fijn vind en als je het teveel gebruikt een wat gevoelige maag. Iedereen met hoofdpijn of spierproblemen die vanwege omstandigheden zoeken naar een snelle werking beveel ik dit middel zeer zeker aan.

16-02-2013 | Man | 26
paracetamol / propyfenazon / coffeine
Saridon lijkt het enige te zijn dat helpt bij migraine, mits ik het op tijd (vóór de werkelijke pijn begint) inneem. Paracetamol en ibuprofen halen hoogstens het scherpe randje van de pijn af. Saridon dempt de pijn. Het versuft me licht, maar dat neem ik op de koop toe. Met migraine functioneer ik ook niet, dan is sufheid geen grote verslechtering.

01-12-2012 | Man | 55
Hoofdpijn
de oude blauwe blisters werken perfect nieuwe gehaald met zwarte opdruk geen resultaat blijft hoofdpijn houden nog een oude blauwe gevonden en hoofdpijn weg wat hebben ze met de nieuwe tabletten gedaan levering na juli 2012 ? ziet er ook anders uit de tablet zelf mooiere opdruk maar geen werking !

19-12-2009 | Man
Hoofdpijn
Aangezien ik erg veel (5x per week) last heb van hoofdpijn slik ik saridon. Waar andere medicijnen zoals aspirine, paracetamol en andere vrij verkrijgbare medicijnen geen verlichting geven doet saridon dat wel. Wel raad ik mensen aan die erg gevoelig voor medicijnen zijn om na het innemen van 500 mg Saridon niet direct achter het stuur plaats te nemen. Afhankelijk van de e[lees meer...]rnst van de hoofdpijn zullen de bijwerkingen zwakker of sterker zijn. Ik ben erg blij dat het middel op de markt is en zal het zeker blijven gebruiken. Zeker op het werk is het een uitkomst en moet je minder alertheid accepteren, zeker in vergaderingen. Maar wat is erger: hoofdpijn of minder alert zijn...

28-11-2009 | Man
Nekklachten

Thyrax Duotab (866) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (580) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (533) - Antibiotica - penicillines breedspectrum