Ervaringen met Tradonal

tramadol

verslavend

Chronisch pijnsyndroom (3 meningen)
Artrose van de wervelkolom (2 meningen)
Lage rugpijn (2 meningen)
Colitis ulcerosa (1 mening)

02-06-2020 | Man | 48
Wervelkanaalstenose
Werkt zeer goed tegen de pijn maar je moet rustig afbouwen Ben nu weer tradonal aan het slikkken ivm knieblessure

23-01-2020 | Man | 37
Hernia
Heb al sinds 2015 pijn in de rug , lies , dij en onderrug . Ik word zo triest van pijn . Dat leven elke dag harder word . Ook om uit bed te geraken of normaal te leven gaat bijna niet meer . Heb dagen dat ik niet kan rijden of wandelen . Ik ben 38 jaar en had nooit gedacht , dat een mens met zo een pijn moet blijven lopen en leven in deze tijd 😢

02-01-2020 | Man | 35
Chronisch pijnsyndroom
Nadat Zaldiar te licht werd, overgeschakeld op Tradonal. Werkt verlichtend, voor enkele uren(max 4). Maar ook hier moet de dosis verhoogd worden, hoe langer je het gebruikt. Ik neem het momenteel nog sporadisch, ik heb geleerd om niet meteen naar pijnmedicatie te grijpen, maar wel andere zaken te gebruiken zoals wandelen, stretching, liggen en rusten wanneer mogelijk. [lees meer...] Al bij al een goed product, maar het doet natuurlijk niets af naar de oorzaak van mijn problemen.

14-12-2019 | Man | 40
Nek- / rughernia
2 weken geleden operatie gehad van mij nek door hernia. Dit spul helpt perfect bij mij. 3 per dag . Smorgens smiddags en zeker savonds voor slapengaan. Magnifique lekker slapen. Pijnloos leven na operatie. Maaaar je geraakt er wel aan verwend, als je ziet dat er nog een paar in doos zit, begin je al te panikeren... en dat noemt verslaving....

09-10-2019 | Man | 35
Pijn (algemeen)
Ik neem het voor verschillende pijnen. Lage rug, nek, schouders, gewrichtspijn,... Neem het al verschillende jaren, het nadeel ervan is dat je steeds meer nodig hebt om hetzelfde effect te houden. Verder is dit voor mij steeds een goed redmiddel als de pijn te hevig wordt. Effect houdt 2 tot 5 uren aan.

08-04-2019 | Man | 28
tramadol (50mg)
Deze werden voorgeschreven na een bot transplantatie, nihil bijwerkingen, word gecombineerd met Brufen en Dafalgan. De pijn is nog voelbaar maar onder controle te houden. Geen suf gevoel, niet vermoeid, prettige medicatie!

13-11-2018 | Man | 21
Botbreuk

25-10-2018 | Man | 24
Infectie (wond)
2x 50mg tradonal odis genomen en effect was na 1 uur na inname al merkbaar, ik begon me versuft te voelen maar de pijn was wel weg. had het op eigen houtje genomen door een grote blaar op mijn voet die helemaal open lag. 6 uur na eerste inname, nog eens 2x 50mg tradonal odis genomen omdat de blaar bleef zeer doen, denk dat ze ontstoken staat (morgen gelijk naar de huisarts[lees meer...]). eenmaal de tradonal uitgewerkt last beginnen krijgen van jeuk en tijdens de werking duizeligheid maar de jeuk achteraf vind ik verschrikkelijk, heb hetzelfde voor met oxynorm, wat in mijn geval is oxynorm nog zwaarder

17-05-2018 | Man | 77
tramadol (100mg)
Gebruik als ontstekingsremmer en pijnstiller bij ischias. Ben na twee dagen gestopt wegens erge bijwerkingen.

12-05-2018 | Man | 48
Kiespijn

13-03-2018 | Man | 68
tramadol (100mg/ml)
Aangezichtspijn
goede ervaring

20-02-2018 | Man | 33
Chronisch pijnsyndroom
Na jaren van aanhoudende rugpijn, gestart met Tradonal. Het eerste jaar werkte dit geweldig, 1 pilletje was genoeg om de hele dag door te komen. Na dat jaar steeds meer moeten innemen, tot op vandaag waar het middel amper nog werkt. Voor tijdelijke pijnen is dit perfect, voor een korte periode bij chronische pijn ook maar niet voor langdurig gebruik. Een gevoel van verslav[lees meer...]ing heb ik niet, tenzij ik nu pijn heb puur omdat ik het middel nog weinig neem.

26-04-2017 | Man | 73
Artrose
heb hevige pijnen in onderrug en middenrug en trekt naar nek en schouderbladen, met dafalgan gaat het enkele uren weg, maar dan terug. neem ook zware bloedverdunners en volgens dokter kan niet alles gegeven worden, maar geprobeerd met tradamal odis 50mg en dat werkt even min als dafalgan. Maar dafalgan geeft minder neveneffecten, enkele dagen geprobeerd met tradonal 100mg [lees meer...]retard en ben te duizelig, zwak zicht, zwelling van lippen en zeer droge mond, voel me benauwelijk.

11-03-2017 | Man | 66
Pijn (algemeen)

20-09-2016 | Man | 42
Middenrifsbreuk
Op mijn 21 ste is dystonie vastgesteld, sedert 2006 is de diagnose fibromyalgie vastgesteld en sedert een 3tal jaar heb ik hartklachten ook. Mijn dagelijkse medicatie hiervoor is paracetamol teva van 1g, escitalopram eg 10mg 2 stuks, nebivolol eg 5mg, magnesium en ijzer, Tradonal Odys 50 Mg, deze neem ik 's morgens. Overdag bij erge pijn nog 1 A2 Tradonal. In de vooravond [lees meer...]redomex 10 Mg 2 stuks en een paracetamol. Net voor het slapen gaan nog een Tradonal. Na dit alles te hebben ingenomen is de pijn soms nog niet te harden, ik kan dan ook al drie jaar niet meer werken en sta ondertussen al twee jaar op invaliditeit. Met mijn rug sukkel ik al van mijn 19 jaar en beteren doet het zeker niet, mijn been sleept mee, ik kan soms niet rechtop lopen enz. Nu komt er nog bij dat ik klierkoorts heb. Een mens vraagt zich soms af waarom al die medicatie. Wel ik ben er eens drie weken mee gestopt zo beu was het mij. Resultaat helemaal niks meer kunnen, dus geeft alles ondanks de heel erge pijn toch zijn nut. Het is zeer moeilijk en het onbegrip die je soms hebt is niet leuk, maar ik probeer te genieten van de mooie dingen, een kopje koffie in de zon, mijn kindjes die spelen, zo de kleine dingen die vroeger niet belangrijk leken daar geniet ik van met volle teugen en pijn of niet het brengt een lach op je gezicht, positief blijven en genieten dat houd mij recht

26-05-2015 | Man | 35
tramadol (150mg)
Lage rugpijn
krijg gekke dromen die ik tot de seconde kan navertellen, uren nadat ik wakker ben zelfs nog. Pijn is wel weg =)