Ervaringen met Tradonal

Bij  ArtroseX

Chronisch pijnsyndroom (3 meningen)
Artrose van de wervelkolom (2 meningen)
Lage rugpijn (2 meningen)
Colitis ulcerosa (1 mening)

13-02-2023 | Man | 75
tramadol (300mg)
Artrose
ontsteking met lage rug pijn , moeilijk gaan reeds geopereerd voor zenuwkanaat stenose en voor rug hernia

04-01-2021 | Vrouw | 55
tramadol (100mg/ml)
Artrose
Facet artrose en (ouderdom). Tradonal is een zeer goede pijnstiller. Na een periode van 20 jaar pijn van 20j tot 40j heb met het gebruik van Tradonal eindelijk een dag zonder pijn kunnen leven. Nu ben ik aan het stadium van zenuw verdoving in de lage rug met pijnstillers. Het afbouwen en stoppen van de medicatie is quasi onmogelijk. Droge mond: schade aan de tanden, an[lees meer...]orexia, ernstige verslaving na 10 dagen, voor sommige mensen kan Tradonal niet samen genomen worden met andere medicijnen zoals anti-depressiva, slaapmiddelen, e.d. let op !

08-09-2018 | Vrouw | 52
tramadol (100mg)
Artrose
Let op als u deze medicatie moet innemen. Het is een zeer goede pijnstiller dat me verlost heeft van jarenlange pijn. De keerzijde is dat het heel verslavend is. Het verslavend effect treedt reeds na 10 dagen op. Het hangt natuurlijk af van persoon tot persoon. Iemand die verlost wordt van pijn zal dit product gemakkelijk blijven verder nemen met alle gevolgen die er uit [lees meer...]voortvloeien. Duizeligheid, apathie, anorexie enz...(lees de bijwerkingen) Let op bij inname met koffie, dieetpillen, antidepressiva, pijnstillers (lees de bijsluiter) .... Vraag altijd advies aan een (goede) arts of een (goede) apotheker.

26-04-2017 | Man | 73
tramadol (100mg)
Artrose
heb hevige pijnen in onderrug en middenrug en trekt naar nek en schouderbladen, met dafalgan gaat het enkele uren weg, maar dan terug. neem ook zware bloedverdunners en volgens dokter kan niet alles gegeven worden, maar geprobeerd met tradamal odis 50mg en dat werkt even min als dafalgan. Maar dafalgan geeft minder neveneffecten, enkele dagen geprobeerd met tradonal 100mg [lees meer...]retard en ben te duizelig, zwak zicht, zwelling van lippen en zeer droge mond, voel me benauwelijk.

13-04-2017 | Vrouw | 55
tramadol (100mg/ml)
Artrose
Ik heb reeds pijn van mijn 19de. Tradonal is mij voorgeschreven toen ik 40jr. was. In het begin heeft dat product goed geholpen, de bijwerkingen nam ik erbij omdat ik beter kon functioneren. Mijn bijwerkingen: Zweten, beven, wazig zicht, droge mond (wortelcariës), geheugenstoornis, duizeligheid, onlangs evenwichtsstoornissen (door Tradonal retard) en hartkloppingen. Door h[lees meer...]et regelmatig gebruik ervan ben ik er afhankelijk van geworden. Nu ben ik met alle moeite van de wereld de inname ervan aan het verminderen om er aldus volledig mee te kunnen stoppen. Een goede raad; begin er niet aan als u chronische pijnen heeft. Neem het product niet systematisch in en bouw de inname ervan onmiddellijk af als u het niet meer nodig heeft. Voor mij mag dit product van de markt worden verwijderd.

18-02-2015 | Vrouw | 53
Artrose - gewrichtsaandoening

23-07-2014 | Vrouw | 35
Artrose - gewrichtsaandoening
Ik heb al maanden pijn aan mijn schouder, ontstekingen, spieren die gespannen zitten, na verschillende pijnstillers te gebruiken, kreeg ik, tradonal voorgeschreven, eerste twee uur TOP, geen pijn, eindelijk.'.' Maar plots kreeg ik het heel warm, zweten, draaierig , misselijk, vlekjes voor de ogen en een kwartier later heb ik mijn hart en ziel uitgespogen, amai, ik stond te[lees meer...] trillen op mijn benen, wat was da? Nee, goeie pijnstiller, maar al die bijwerkingen , neen dank u !