Tradonal

tramadol

Bij  ArtroseX

Artrose van de wervelkolom (2 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (2 meningen)
Zenuwpijn (1 mening)
Colitis ulcerosa (1 mening)
Pijn (algemeen) (1 mening)
Lage rugpijn (1 mening)

08-09-2018

Artrose

Let op als u deze medicatie moet innemen. Het is een zeer goede pijnstiller dat me verlost heeft van jarenlange pijn. De keerzijde is dat het heel verslavend is. Het verslavend effect treedt reeds na 10 dagen op. Het hangt natuurlijk af van persoon tot persoon. Iemand die verlost wordt van pijn zal dit product gemakkelijk blijven verder nemen met alle gevolgen die er uit [lees meer...]voortvloeien. Duizeligheid, apathie, anorexie enz...(lees de bijwerkingen) Let op bij inname met koffie, dieetpillen, antidepressiva, pijnstillers (lees de bijsluiter) .... Vraag altijd advies aan een (goede) arts of een (goede) apotheker.
26-04-2017

Artrose

heb hevige pijnen in onderrug en middenrug en trekt naar nek en schouderbladen, met dafalgan gaat het enkele uren weg, maar dan terug. neem ook zware bloedverdunners en volgens dokter kan niet alles gegeven worden, maar geprobeerd met tradamal odis 50mg en dat werkt even min als dafalgan. Maar dafalgan geeft minder neveneffecten, enkele dagen geprobeerd met tradonal 100mg [lees meer...]retard en ben te duizelig, zwak zicht, zwelling van lippen en zeer droge mond, voel me benauwelijk.
13-04-2017

Artrose

Ik heb reeds pijn van mijn 19de. Tradonal is mij voorgeschreven toen ik 40jr. was. In het begin heeft dat product goed geholpen, de bijwerkingen nam ik erbij omdat ik beter kon functioneren. Mijn bijwerkingen: Zweten, beven, wazig zicht, droge mond (wortelcariës), geheugenstoornis, duizeligheid, onlangs evenwichtsstoornissen (door Tradonal retard) en hartkloppingen. Door h[lees meer...]et regelmatig gebruik ervan ben ik er afhankelijk van geworden. Nu ben ik met alle moeite van de wereld de inname ervan aan het verminderen om er aldus volledig mee te kunnen stoppen. Een goede raad; begin er niet aan als u chronische pijnen heeft. Neem het product niet systematisch in en bouw de inname ervan onmiddellijk af als u het niet meer nodig heeft. Voor mij mag dit product van de markt worden verwijderd.
18-02-2015

Artrose - gewrichtsaandoening

23-07-2014

Artrose - gewrichtsaandoening

Ik heb al maanden pijn aan mijn schouder, ontstekingen, spieren die gespannen zitten, na verschillende pijnstillers te gebruiken, kreeg ik, tradonal voorgeschreven, eerste twee uur TOP, geen pijn, eindelijk.'.' Maar plots kreeg ik het heel warm, zweten, draaierig , misselijk, vlekjes voor de ogen en een kwartier later heb ik mijn hart en ziel uitgespogen, amai, ik stond te[lees meer...] trillen op mijn benen, wat was da? Nee, goeie pijnstiller, maar al die bijwerkingen , neen dank u !

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (510) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (478) - Antibiotica - penicillines breedspectrum