Tramagetic

tramadol

Hernia (2 meningen)
Artrose (1 mening)
Rugklachten (1 mening)
Pijn (algemeen) (1 mening)

05-05-2019

Artrose van de wervelkolom

Ik gebruik dit middel een jaar of 10. Begon met een 3 x daags 50 mg. Dat was na enkele jaren niet meer voldoende. Tramagetic 200 ook een aantal jaren gebruikt. Zit nu aan de max met 300 mg. Obstipatie is het aller vervelendste van dit medicijn. Daar krijg je dan ook weer wat voor. Ik slik dit in de ochtend samen met de schildklier medicatie en merk dat het om een uur of[lees meer...] 15.00 uit gewerkt raakt. Ik zal naar iets anders uit moeten kijken, wil dit liever niet. S,middags neem ik dan 2 paracetamol. Misselijk ben ik er nooit van geweest. Heb er verder geen bijwerkingen van de tragametic.
14-05-2015

Fibromyalgie

het is een gemakkelijk medicijn en het stoppen ermee was ook gemakkelijk, omdat ik over moest gaan op butrans. Nooit last gehad met ontlasting. Ik nam het altijd 's morgensvroeg, omdat het dan de gehele dag goed werkte. Perfect!!!!!
12-08-2013

Tramagetic (tramadol)

Eigenlijk heb ik sinds het gebruik nergens last van, of in ieder geval, niet gemerkt. Er zijn wel met regelmaat dagen dat de dosering niet voldoende is, en ik er nog los 50 mg bij neem.
18-10-2012

Artrose - gewrichtsaandoening

Door dit middel na 14.00 uur in te nemen ,zijn er geen bijwerkingen van niet naar het toilet kunnen voor ontlasting. Na enkele 6 a 12 weken worden de meeste bijwerkingen minder,en na lang gebruik van ongeveer een jaar nog minder.
20-08-2012

Tramagetic (tramadol)

Het is wel een middel dat verslavend werkt. Indien ik bijvoorbeeld een pil vergeet in te nemen, ben ik de volgende dag rusteloos, heb ik erg veel pijn en voelt het alsof ik ernstig vermoeid ben (alsof je koorts hebt)
22-03-2011

Na operatie vastzetten rugwervels

Tramagetic Once Daily 200 mg helpt heel goed ,iIn het begin wel wat bijwerkingen ongeveer 2 a 3 weken,suf,slaperig,niet naat wc kunnen. BEN TOEN BEGONNEN OM DEZE PIL TUSSEN 14.00 /16.00 IN TE NEMEN en ja de bijwerkingen werden minder en het wc bezoek ging weer als vanouds.Diegene die problemen hebben met naar de wc kunnen adviseer ik echt om het te proberen. Heb ook een[lees meer...] keer Tramadol gehad maar was gelijk 2 dagen de weg kwijt. Het verschil zit hem in dat Tramagetic 24 uur afgifte doet in je lichaam,en tramadol ineens. Ben hem 1 keer vergeten,dat zal mij nooit meer gebeuren want de pijn kwam in alle hevigheid terug en het duurde ook weer even van 2 dagen eer de werking weer optimaal was. Ik voel nog wel pijn ,maar ja je went eraan.Hopelijk hebben de gebruikers met problemen hier wat aan .
22-09-2010

Rugpijn

probeer er vanaf te komen . ga het morgen proberen te regelen met mijn huisarts. heb er ook problemen mee met de bijwerkingen
20-09-2010

Hernia

gewenning,moeilijk om er of te komen.
13-04-2010

Hernia

Ik slik Tramagetic nu meer dan 1 jaar, ik heb dagen dat ik er 4 slik maar er zijn ook dagen dat ik er 6 of 7 slik (50Mg). Tegen de pijn help het geweldig, ik heb gelukkig geen enkel gevoel van high zijn. Maar hetgeen ik de meeste last van heb: Droge mond, moeilijke stoelgang (zeer hard) en problemen met erectie en zin in sex, heeft daar nog iemand ervaring mee ? Plassen ga[lees meer...]at ook vaak heel moeilijk, het blijft nadruppelen, en als je dankt dat je klaar bent, komt er weer wat. Ik weet echt niet wat ik moet doen, tegen de pijn is het geweldig, maar mijn sexleven lijdt eronder....

Amoxicilline (475) - Antibiotica - penicillines breedspectrum