lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 2

06-11-2016

Advil (ibuprofen)

Wondermiddel. Heb al jaren migraine, paracetamol en gewone ibuprofen helpen niet. Kreeg van de huisarts immigran, maar dat is duur en heeft veel bijwerkingen. Toen dit maar eens genomen en het werkt altijd. Ik heb eindelijk weer een leven. Ik raad dit 100% aan in een soortgelijke situatie, alleen niet als je maag- of darmklachten hebt.
14-07-2016

Rugklachten

Ik hoor van veel mensen dat ze ibuprofen slikken, heb het nooit eerder gebruikt maar hoorden van anderen met rugpijn waar het in eens pijn in de rug schoot en daarom niet meer op of neer konden dat het een een uitstekend middel was. Voor hun wel maar voor mij dus niet. Voor mij is het in elk geval een verschrikkelijk middel, en als je al de bijwerkingen leest van de advil [lees meer...]ibuprofen dat is echt heel erg veel en kan nooit goed zijn voor de mens. Ik heb ontzettende netelroos over gehele lichaam, dag en nacht jeuk van 2 dagen 2 tabletten advil ibuprofin 400 mg slikken. Ik kreeg de netelroos na 26 uur na inname tabletten, ben daarna ook acuut gestopt. Het middel is erger dan de kwaal. Begrijp niet dat dit middel verkocht mag worden. 1 op de 100 mensen zouden last hebben van de bijwerking netelroos. Ik hoop dat ik snel verlost ben van de netelroos pijn. had het geholpen en daarom ben ik het gaan gebruiken maar het is echt verschrikkelijk middel, is erger dan de pijn. Beter de natuur de gang kunnen laten gaan, oefeningen doen. maar dag en nacht jeuk en gehele lichaam rood. Ik hoop dat snel weer over gaat. Middel zou verboden moeten worden, kan zo vrij bij drogist gekocht worden. Bijsluiter toont ernstige bijwerkingen. Heb verder ook af en toe raar gevoel in mijn lichaam, wat moeilijk te omschrijven is.
15-05-2015

30-03-2015

Clusterhoofdpijn

07-02-2015

Hoofdpijn

06-06-2014

28-01-2014

Artrose

Ik gebruik altijd Advil Liquid Caps 400. Ben ermee begonnen na chondrocalcinose aanvallen. Eerst altijd van Interpharm 600mg ibuprofen van de huisarts gehad, maar kreeg een hekel aan die tabletten. Want als je van de pijn af wil,duurt het veel te lang dat een tablet werkt.Toen Liquid caps van Advil zelf maar gekocht. Wil nooit iets anders weer. Fijn om in te nemen, werken [lees meer...]zeer snel. Kruidvat heeft ook een versie daarvan. Waar ze vandaan komen weet ik niet, maar die werken niet bij mij. Advil , the best there is.
05-11-2013

Advil (ibuprofen)

Jaren geleden af en toe in mijn linkerachterhoofd behoorlijke pijn. Toen paracetamol en aspirine geprobeerd maar geen vermindering van pijn. Huisarts en neuroloog bezocht, maar konden geen oorzaak vinden. Daar de pijn zich gemiddeld 1 maal per 1,5 maand voordeed heb ik dat geaccepteerd hoewel niet gemakkelijk. De laatste jaren nam de pijn echter verder toe en werd bijn[lees meer...]a ondraaglijk. Ben toen zelf op zoek gegaan naar een medicijn en ADVIL (Ibuprofen) geprobeerd. Het resultaat was verbluffend na het innemen van de capsule verdween de pijn geheel na vijftien minuten. De frequentie van de pijn (aanval) ligt nog steeds gemiddeld op 1 x per 1,5 maand maar ibuprofen lost dat nog steeds perfect op.
Pagina 1 van 2

Mirena (1939) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (779) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (399) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (390) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (334) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (291) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!