Advil

Artrose (1 mening)
Clusterhoofdpijn (1 mening)
Menstruatiepijn (1 mening)
Kiespijn (0 meningen)
Pijn (algemeen) (0 meningen)

06-11-2016

Advil (ibuprofen)

Wondermiddel. Heb al jaren migraine, paracetamol en gewone ibuprofen helpen niet. Kreeg van de huisarts immigran, maar dat is duur en heeft veel bijwerkingen. Toen dit maar eens genomen en het werkt altijd. Ik heb eindelijk weer een leven. Ik raad dit 100% aan in een soortgelijke situatie, alleen niet als je maag- of darmklachten hebt.
14-07-2016

Rugklachten

Ik hoor van veel mensen dat ze ibuprofen slikken, heb het nooit eerder gebruikt maar hoorden van anderen met rugpijn waar het in eens pijn in de rug schoot en daarom niet meer op of neer konden dat het een een uitstekend middel was. Voor hun wel maar voor mij dus niet. Voor mij is het in elk geval een verschrikkelijk middel, en als je al de bijwerkingen leest van de advil [lees meer...]ibuprofen dat is echt heel erg veel en kan nooit goed zijn voor de mens. Ik heb ontzettende netelroos over gehele lichaam, dag en nacht jeuk van 2 dagen 2 tabletten advil ibuprofin 400 mg slikken. Ik kreeg de netelroos na 26 uur na inname tabletten, ben daarna ook acuut gestopt. Het middel is erger dan de kwaal. Begrijp niet dat dit middel verkocht mag worden. 1 op de 100 mensen zouden last hebben van de bijwerking netelroos. Ik hoop dat ik snel verlost ben van de netelroos pijn. had het geholpen en daarom ben ik het gaan gebruiken maar het is echt verschrikkelijk middel, is erger dan de pijn. Beter de natuur de gang kunnen laten gaan, oefeningen doen. maar dag en nacht jeuk en gehele lichaam rood. Ik hoop dat snel weer over gaat. Middel zou verboden moeten worden, kan zo vrij bij drogist gekocht worden. Bijsluiter toont ernstige bijwerkingen. Heb verder ook af en toe raar gevoel in mijn lichaam, wat moeilijk te omschrijven is.
15-05-2015

30-03-2015

Clusterhoofdpijn

07-02-2015

Hoofdpijn

06-06-2014

28-01-2014

Artrose

Ik gebruik altijd Advil Liquid Caps 400. Ben ermee begonnen na chondrocalcinose aanvallen. Eerst altijd van Interpharm 600mg ibuprofen van de huisarts gehad, maar kreeg een hekel aan die tabletten. Want als je van de pijn af wil,duurt het veel te lang dat een tablet werkt.Toen Liquid caps van Advil zelf maar gekocht. Wil nooit iets anders weer. Fijn om in te nemen, werken [lees meer...]zeer snel. Kruidvat heeft ook een versie daarvan. Waar ze vandaan komen weet ik niet, maar die werken niet bij mij. Advil , the best there is.
05-11-2013

Advil (ibuprofen)

Jaren geleden af en toe in mijn linkerachterhoofd behoorlijke pijn. Toen paracetamol en aspirine geprobeerd maar geen vermindering van pijn. Huisarts en neuroloog bezocht, maar konden geen oorzaak vinden. Daar de pijn zich gemiddeld 1 maal per 1,5 maand voordeed heb ik dat geaccepteerd hoewel niet gemakkelijk. De laatste jaren nam de pijn echter verder toe en werd bijn[lees meer...]a ondraaglijk. Ben toen zelf op zoek gegaan naar een medicijn en ADVIL (Ibuprofen) geprobeerd. Het resultaat was verbluffend na het innemen van de capsule verdween de pijn geheel na vijftien minuten. De frequentie van de pijn (aanval) ligt nog steeds gemiddeld op 1 x per 1,5 maand maar ibuprofen lost dat nog steeds perfect op.
21-11-2011

Buikpijn menstruatie pijn

19-10-2010

Advil (ibuprofen)

Ongeveer 2-3 keer per maand heb ik ernstige migraine. Gelukkig voel ik vrij goed aan welke dagen ik meer kans heb om migraine te krijgen. Ook wordt de hoofdpijn dan vaak van licht naar steeds erger en niet meer te houden. Gewone ibu's werkten bij mij dan pas na 1,5/2 uur. In die tijd was ik al zover dat ik moest overgeven en direct in bed moest gaan liggen met alle gordijn[lees meer...]en dicht en geen geluid. Dit medicijn werkt na ongeveer een uur, dus ongeveer de helft van de tijd. Ik vind het een uitkomst! Voor zover ik kan merken treedt er ook geen gewenning op, terwijl ik dit medicijnen al jaren slik.
03-10-2010

Advil (ibuprofen)

Ik heb mijn hele leven al hoofdpijn, net zoals mijn moeder, en ze weten nog steeds niet wat het is. Ik neem Advil liquid-caps 400 alleen maar in als ik het gevoel heb dat mijn hoofd open splijt, als ik mijn gewone hoofdpijn heb werkt het niet. Bij de hevige hoofdpijn neem ik 2 of drie pillen van 400 in. Er staat in de beschrijving dat dat niet mag maar door de medicijnen v[lees meer...]oor mijn Epilepsi heeft het minder effect. Dus mocht ik van mijn arts meer nemen. Raadpleeg altijd eerst je arts als je meer in wil nemen dan in de beschrijving beschreven is. Ik heb geen bijwerkingen. Groetjes Miranda
24-06-2010

Hoofdpijn

werkt snel, en echt effectief
13-08-2009
Man