ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
17-10-2018

Syndroom van Tietze

Helpt ook tegen de nare gevoel en pijn in knieen, ellebogen, polsen naast vermoed ik andere gewrichten, enkels voelen ook beter. Kootjes in handen nog niet naast heupen Door auto immuumziekte met reuma als combinatie erin voorgeschreven
07-10-2018

Syndroom van Tietze

geen enkel effect met 60mg standaardrichtlijn en niet verhogen of alternatief bieden. Kraakbeen onder andere in ribben ontstoken, na weken met Diclofenac in combinatie met paracetamol en of diclofenac te nemen dit voorgeschreven gekregen, nul tot weinig effect op de pijnen in gewrichten, ribbenkast en rondom hart
17-08-2018

Chronisch pijnsyndroom

Onmiddellijk moeten stoppen met Arcoxia. Alles wat in de maag uitkomt was ontstoken.
12-06-2018

Artrose

Vooral veel pijn in voeten, met dit medicijn kan ik redelijk normaal functioneren. Ik wordt door de artrose maar een beetje beperkt in mijn dagelijkse activiteiten.
20-05-2018

Chronisch pijnsyndroom

05-03-2018

Jicht

Nadat ik bij jichtaanvallen dit medicijn en afwisselend Diclofenac gebruikte kreeg ik jaren geleden in eens een vurige ontsteking op mijn bovenbeen en vorig jaar kwam daar een plek op de elleboog bij. Deze rode jeukende plekken gaan dan later over in blaren en hebben grote litteken achtige plekken achter gelaten. Toen ik daar ca. 5 jaar geleden voor het eerst last van kree[lees meer...]g en in het ziekenhuis een allergische reactie van een medicijn werd vastgesteld, wilde ik dit maar niet geloven. Omdat mijn jichtaanval al snel door ontstekingen (enorme blaren) op mijn bovenbeen en elleboog werden opgevolgd met een paar dagen later ook nog een ontstoken oog. Maar nu weet ik het zeker! Ik had de hele week al Diclofenac geslikt tegen de jicht en omdat deze op waren had ik Etoricoxib genomen. Binnen het uur begonnen mijn littekenachtige plekken te jeuken en te gloeien! En ook mijn oog begon weer te ontsteken. Door dit middel is mijn lichaam blijvend verminkt met 2 verkleurde plekken op mijn bovenbeen en elleboog met een doorsnede van 4 cm. Dus pas op! Heb voor de rest nog nooit ergens een allergische reactie op gehad.
25-02-2018

Arcoxia (etoricoxib)

22 februari zijn mijn keelamandelen verwijderd en van de kno arts kreeg ik arcoxia 90mg voorgeschreven. Met psychische klachten loop ik al jarenlang bij een ggz instelling de deur plat en ben net enkele maanden vrij van antidepressieva. Ik begrijp niet hoe ze mij dit vreselijke middel hebben kunnen voorschrijven zonder eerst door te vragen over mijn psychische gesteldheid[lees meer...]. Ik kreeg er angst gevoelens van en depressieve gedachten(die ik hiervoor allang kwijt was geraakt). Tegen de pijn hielp het ook nauwelijks. De 2de nacht na de operatie waren de pijn en depressieve gevoelens zo erg geworden dat ik er serieus over nadacht om een einde te maken aan mijn lijden.. Wel, zaterdagmiddag naar de huisartsenpost. Deze dachten dat ik er een infectie met pus overheen had gekregen in mijn keel. Op naar de spoedeisende hulp. Kno arts gezien en deze denkt dat het beslag is, de witte aanslag op mijn wonden. Door niet voldoende werkende pijnstilling kon ik haast niet meer slikken. Blijven drinken word er maar gezegd, zodoende tramdol pijnstillers gekregen. Deze werkte beter. Het is nu zondag 25 februari en ik heb voor het eerst sinds woensdag avond een mini hapje pap kunnen eten.
29-01-2018

Kiespijn

Pijnstilling genomen om kiespijn te onderdrukken. Echter na 3 dagen gestopt omdat ik mijn gedachten naar extreme negativiteit neigen, ik me zeer vermoeid voel en last heb van een opgezette buik.
Pagina 1 van 7

Mirena (2079) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (470) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (454) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (368) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!