etoricoxib

Artrose (41 meningen)
Reuma (19 meningen)
Ziekte van Bechterew (7 meningen)
Gewrichtsontsteking (6 meningen)
Jicht (5 meningen)
Gewrichtspijn (4 meningen)
Artrose van de wervelkolom (4 meningen)
Pijn (algemeen) (3 meningen)
Clusterhoofdpijn (1 mening)
Slijmbeursontsteking (1 mening)
Peesontsteking been (0 meningen)
Wervelkanaalstenose (0 meningen)

01-06-2020 | Vrouw | 56
Misselijk, heftige hartkloppingen

16-05-2020 | Vrouw | 40
Arthritis
Erg goed medicijn, zonder bijwerkingen voor mij.

11-05-2020 | Vrouw | 55
Artrose
Ik heb fibromyalgie, al jaren gebruik ik arcoxia 90 Mg. Het werkt bij mij geweldig. Mijn huisarts is tegen dit medicijn maar ik wil er zeer beslist niet van af. Dus we hebben een heel groot probleem nu. Ik kan niet en wil niet zonder

16-02-2020 | Vrouw | 48
Artrose - gewrichtsaandoening
Gebruik sinds jaren regelmatig Arcoxia. Ook Diclofenac en Naproxen geprobeerd. Hier word ik erg misselijk van. Van Arcoxia niet, maar al geruime tijd merk ik dat ik er erg veel last krijg van wazig zien/troebel zicht. Oogdruppels helpen hier niet echt aan. Inmiddels Ibuprofen (geeft ook troebel zicht) en Arthrotec (erg misselijk en troebel zicht) geprobeerd. Voor de pijn t[lees meer...]och maar weer Arcoxia, omdat alleen 3-4x 1000 mg paracetamol onvoldoende helpt. Groot nadeel, ik durf nu geen auto te rijden ivm slecht zien.

02-09-2019 | Vrouw | 66
etoricoxib (60mg)
Ik kreeg al met een paar dagen heftige maagpijn en overgeven. Hoge bloeddruk. Ik kan alleen maar waarschuwen, nooit aan beginnen. Ik ben het gaan gebruiken op aanraden van de pijnpolie,

03-07-2019 | Vrouw | 56
Artrose
Veel pijn in rug , redelijk veel artrose en hernia

14-06-2019 | Man | 40
etoricoxib (60mg)
Uitstraling in rechterbeen vanwege ontsteking in de onderliggende bilspier als gevolg van zittend beroep. Geen hernia vastgesteld op basis van enkele oefeningen bij huisarts. Naproxen 500 mg lost de pijn op maar mag niet samen met de etoricoxib. Heb nu enkele dagen deze pil ipv naproxen. Klachten zijn verergerd en kan zelfs niet meer lopen. Ochtendstijheid toegenomen. Betw[lees meer...]ijfel de werking en heb liever de Naproxen.

12-06-2019 | Vrouw | 45
Reuma
Gebruik Arcoxia al enkele jaren tegen reuma (Spondylarthropatie). Houdt de reuma enigszins stabiel dus doet zijn werk. Tot dusver de enige NSAID waar ik weinig maagklachten bij had, maar helaas ondanks de 40 mg Omeprazol maagklachten toch weer terug. Gaat nu i.c.m. Pantoprazol goed. Sinds kort ben ik er ook achter dat ik extreem droge ogen heb (met gevolg waziger zien) a[lees meer...]ls bij effect vd reuma. Misschien ook versterkt door de Arcoxia. Te verhelpen met oogdruppels.

20-02-2019 | Vrouw | 44
Ziekte van Bechterew

01-02-2019 | Man | 43
Ziekte van Bechterew
Eerste keer na inname hartkloppingen. Even gestopt. Na een poosje weer begonnen, geen last meer en uitsluitend positieve ervaring. Nu na ca 3 jaar over naar MYX .. ben benieuwd hoe dat werkt.

21-01-2019 | Man | 54
etoricoxib (120mg)
Artrose
Knie probleem moet geopereerd worden maar stel het zo lang mogelijk uit pas 54. Met 1 pil per dag red ik het zeker als ik weet wat ik moet doen. Veel lopen trap op en tegen jicht kwam ik later pad achter. Neem niet elke dag in.

15-01-2019 | Vrouw | 5
etoricoxib (120mg)
Chronisch pijnsyndroom
voor de pijn in me rug hielp de arcoixa en artrose

05-12-2018 | Vrouw | 59
Syndroom van Tietze
Al jaren geregeld kortstondig maar meestal langdurig pijn vanwege het syndroom van Tietze. Al veel geprobeerd qua paracetamol, brufen en diclofenac. Onlangs kennis gemaakt met Arcoxia. Wow ! Meteen na de eerste pil verdween de pijn. Ik slikte er ook een maagbeschermer bij. Geen bijwerkingen (hoewel misschien iets duizeligheid?). Durfde er eigenlijk niet meer mee te stoppen[lees meer...]. Ik ben nu bijna 30 dagen verder. Toch -vanwege de zwaarte van dit medicijn- ga ik in overleg met de huisarts-assistente nu weer even verder met paracetamol (3 a 4 x1000mg). Ben benieuwd.

29-10-2018 | Man | 68
Heupslijtage
Kreeg Arcoxia via de huisarts in afwachting van bezoek aan orthopeed. Kreeg na 1 dag al klachten ( slik normaal vrijwel nooit iets) Duizeligheid, hoofdpijn, misselijkheid, neerslachtigheid, wazigheid wat beeld betreft en waterige ogen, ineens veel te hoge bloeddruk. Ben zelf onmiddellijk gestopt met slikken. Pijn is niet fijn, maar deze bijwerkingen helemaal niet. M[lees meer...]aar het zal wel heel persoonlijk zijn, want ik lees op deze site ook heel positieve ervaringen van anderen. Maar dit verhaal steunt me wel in mijn door anderen als eigenwijs geziene mening dat je beter maar zo weinig mogelijk middelen moet slikken. Toch een beetje gif...

17-10-2018 | Vrouw | 43
Syndroom van Tietze
Helpt ook tegen de nare gevoel en pijn in knieen, ellebogen, polsen naast vermoed ik andere gewrichten, enkels voelen ook beter. Kootjes in handen nog niet naast heupen Door auto immuumziekte met reuma als combinatie erin voorgeschreven

07-10-2018 | Vrouw | 43
Syndroom van Tietze
geen enkel effect met 60mg standaardrichtlijn en niet verhogen of alternatief bieden. Kraakbeen onder andere in ribben ontstoken, na weken met Diclofenac in combinatie met paracetamol en of diclofenac te nemen dit voorgeschreven gekregen, nul tot weinig effect op de pijnen in gewrichten, ribbenkast en rondom hart

Thyrax Duotab (851) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (547) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (500) - Antibiotica - penicillines breedspectrum