Ervaringen met Advil

Artrose (1 mening)
Clusterhoofdpijn (1 mening)
Menstruatiepijn (1 mening)
Kiespijn (0 meningen)

Paracetamol veilig voor gebruik bevonden

CBG (27-08-2020)

05-11-2013 | Man | 64
ibuprofen (400mg)
Jaren geleden af en toe in mijn linkerachterhoofd behoorlijke pijn. Toen paracetamol en aspirine geprobeerd maar geen vermindering van pijn. Huisarts en neuroloog bezocht, maar konden geen oorzaak vinden. Daar de pijn zich gemiddeld 1 maal per 1,5 maand voordeed heb ik dat geaccepteerd hoewel niet gemakkelijk. De laatste jaren nam de pijn echter verder toe en werd bijn[lees meer...]a ondraaglijk. Ben toen zelf op zoek gegaan naar een medicijn en ADVIL (Ibuprofen) geprobeerd. Het resultaat was verbluffend na het innemen van de capsule verdween de pijn geheel na vijftien minuten. De frequentie van de pijn (aanval) ligt nog steeds gemiddeld op 1 x per 1,5 maand maar ibuprofen lost dat nog steeds perfect op.

14-07-2016 | Vrouw | 61
Rugklachten
Ik hoor van veel mensen dat ze ibuprofen slikken, heb het nooit eerder gebruikt maar hoorden van anderen met rugpijn waar het in eens pijn in de rug schoot en daarom niet meer op of neer konden dat het een een uitstekend middel was. Voor hun wel maar voor mij dus niet. Voor mij is het in elk geval een verschrikkelijk middel, en als je al de bijwerkingen leest van de advil [lees meer...]ibuprofen dat is echt heel erg veel en kan nooit goed zijn voor de mens. Ik heb ontzettende netelroos over gehele lichaam, dag en nacht jeuk van 2 dagen 2 tabletten advil ibuprofin 400 mg slikken. Ik kreeg de netelroos na 26 uur na inname tabletten, ben daarna ook acuut gestopt. Het middel is erger dan de kwaal. Begrijp niet dat dit middel verkocht mag worden. 1 op de 100 mensen zouden last hebben van de bijwerking netelroos. Ik hoop dat ik snel verlost ben van de netelroos pijn. had het geholpen en daarom ben ik het gaan gebruiken maar het is echt verschrikkelijk middel, is erger dan de pijn. Beter de natuur de gang kunnen laten gaan, oefeningen doen. maar dag en nacht jeuk en gehele lichaam rood. Ik hoop dat snel weer over gaat. Middel zou verboden moeten worden, kan zo vrij bij drogist gekocht worden. Bijsluiter toont ernstige bijwerkingen. Heb verder ook af en toe raar gevoel in mijn lichaam, wat moeilijk te omschrijven is.

28-01-2014 | Man | 61
Artrose
Ik gebruik altijd Advil Liquid Caps 400. Ben ermee begonnen na chondrocalcinose aanvallen. Eerst altijd van Interpharm 600mg ibuprofen van de huisarts gehad, maar kreeg een hekel aan die tabletten. Want als je van de pijn af wil,duurt het veel te lang dat een tablet werkt.Toen Liquid caps van Advil zelf maar gekocht. Wil nooit iets anders weer. Fijn om in te nemen, werken [lees meer...]zeer snel. Kruidvat heeft ook een versie daarvan. Waar ze vandaan komen weet ik niet, maar die werken niet bij mij. Advil , the best there is.

04-03-2020 | Vrouw | 60
ibuprofen (500mg)
Mijn hele leven heb ik zware migraine. Advil doet bij mij helemaal niets en ik erger mij heel erg aan de reclame. Maakt mij ontzettend kwaad. Niet echt bevorderlijk voor acceptatie van migraine, waar heel veel mensen totaal niets van weten en het onderschatten. "Wat nou migraine, neem een Advil". Migraine is een erge hersenaandoening en wordt zo niet serieus genomen. Als e[lees meer...]en Advil de oplossing is wat zeur je dan. Alleen voorgeschreven migraine medicijnen zoals Sumatriptan helpt mij en ook niet altijd waardoor ik een Naproxen erbij neem dat meestal wel helpt.

30-07-2019 | Vrouw | 52
ibuprofen (100mg)
Chronisch pijnsyndroom
ik nam voor vroeger alle pijnstillers die je zo kon kopen bij de apotheek zonder vooschrift dan heeft de van landegem sint-augustinus aangeraden voor trantex wat op dat moment ook echt werkte .maar mijn lichaam is er zo aan gewend "dat ik de plakkers nu plak om niet te moeten afkikken

15-05-2015 | Man | 51
ibuprofen (200mg)

01-11-2022 | Man | 50
ibuprofen (600mg)
Hoofdpijn
bij de drinkbare poedervorm branderig gevoel op mijn tong.

30-03-2015 | Vrouw | 50
ibuprofen (500mg)
Clusterhoofdpijn

06-06-2014 | Vrouw | 48

11-06-2021 | Man | 43
Hoofdpijn
Mij vrouw heeft ze ingenomen voor flinke hoofdpijn .. Ibuprofen heeft lever vergiftigd waarna acute leverfalen zijn vast gesteld... Nu week geleden levertransplantatie gehad .. Pas op met deze rotzooi..

07-02-2015 | Man | 42

06-11-2016 | Vrouw | 21
ibuprofen (200mg)
Wondermiddel. Heb al jaren migraine, paracetamol en gewone ibuprofen helpen niet. Kreeg van de huisarts immigran, maar dat is duur en heeft veel bijwerkingen. Toen dit maar eens genomen en het werkt altijd. Ik heb eindelijk weer een leven. Ik raad dit 100% aan in een soortgelijke situatie, alleen niet als je maag- of darmklachten hebt.

21-11-2011 | Vrouw | 16
Buikpijn menstruatie pijn

19-10-2010 | Vrouw
ibuprofen
Ongeveer 2-3 keer per maand heb ik ernstige migraine. Gelukkig voel ik vrij goed aan welke dagen ik meer kans heb om migraine te krijgen. Ook wordt de hoofdpijn dan vaak van licht naar steeds erger en niet meer te houden. Gewone ibu's werkten bij mij dan pas na 1,5/2 uur. In die tijd was ik al zover dat ik moest overgeven en direct in bed moest gaan liggen met alle gordijn[lees meer...]en dicht en geen geluid. Dit medicijn werkt na ongeveer een uur, dus ongeveer de helft van de tijd. Ik vind het een uitkomst! Voor zover ik kan merken treedt er ook geen gewenning op, terwijl ik dit medicijnen al jaren slik.

03-10-2010 | Vrouw
ibuprofen
Ik heb mijn hele leven al hoofdpijn, net zoals mijn moeder, en ze weten nog steeds niet wat het is. Ik neem Advil liquid-caps 400 alleen maar in als ik het gevoel heb dat mijn hoofd open splijt, als ik mijn gewone hoofdpijn heb werkt het niet. Bij de hevige hoofdpijn neem ik 2 of drie pillen van 400 in. Er staat in de beschrijving dat dat niet mag maar door de medicijnen v[lees meer...]oor mijn Epilepsi heeft het minder effect. Dus mocht ik van mijn arts meer nemen. Raadpleeg altijd eerst je arts als je meer in wil nemen dan in de beschrijving beschreven is. Ik heb geen bijwerkingen. Groetjes Miranda

24-06-2010 | Vrouw
Hoofdpijn
werkt snel, en echt effectief