Aleve

Rugklachten (1 mening)
Lage rugpijn (1 mening)

02-06-2019

Aleve (naproxen)

Helpt uitstekend bij migraine. Hierdoor hoef ik niet altijd naar mijn triptanen te grijpen. Wel af en toe erge maagpijn en opgeblazen gevoel daarna.
16-05-2018

Hernia

Na stoppen medicatie na drie maanden nog steeds last van geluidpiepjes in beide oren. Continue 24 uur per dag. Vooral hinderlijk bij slapen gaan en als ik wakker wordt. Soms verschillende geluiden tegelijk links en rechts.Zie boven. Dit middel zou aleen bij een arts verkrijgbaar moeten zijn en niet in de vrije verkoop!! Vraag mij af na 3 maanden of deze ellende ooit nog[lees meer...] vermindert.
08-03-2016

Lage rugpijn

ik heb net de bijsluiter eens gelezen van de aleve feminax en de aleve select 275. en deze zijn hetzelfde. de tabletten bevatten exact dezelfde ingrediënten. alleen zou de select voor meerdere klachten helpen. en er is wel een prijsverschil. heel vreemd ik ga toch maar eens over op de goedkope naproxen van huismerk vind dit een beetje oplichting
11-04-2015

Artrose

Ik ben zeer tevreden met Aleve. Ik gebruik het niet regelmatig, soms, minder dan een keer per maand. Alleen als ik lastige spier- of gewrichtspijn heb. Geen bijwerkingen en het blijft zeker 2 dagen werken. Daarna is de pijn ook heel lang veel lichter en zonder medicatie te verdragen.
08-05-2012

Hoofdpijn

1ste keer 2 tabletten genomen binnen uur, moest kreeg erg benauwd, rode vlekken in nek en 2x moeten overgeven, plus diarree. wist toen nog niet dat het daar van was. 2 weken later nog een keer genomen i.v.m. hoofdpijn en nekpijn en moest naar 2 uur weer overgeven, nu weet ik dat het van Aleve is dit gebruik ik nooit meer!!
10-05-2011

Zenuwpijnen linkerschouder door artrose

naproxen helpte niet voldoende; stijging van de bloeddruk en veel maagklachten
23-01-2011

Hoofdpijn

aleve merknaam gebruik. merk kruidvat is hetzelfde, maar vele malen goedkoper "naproxen
21-11-2010

Hoofdpijn/Migraine rondom menstruatie

De hoofdpijn zakt direct maar meest opvallende is dat de bloeding van menstruatie ook direct stopt, heb bij apotheek nagevraagd hoe dit kon, maar is geen verklaring voor te vinden. Vriendin en dochter ondervinden hetzelfde bloedingen stoppen,
29-06-2010

Aleve Feminax tegen buikkramp ongesteldheid

Ik kreeg ineens een soort van koortslip elke keer als ik een Aleve Feminax pil had geslikt. Ook kreeg ik steeds vaker last van dikke rode en pijnlijk dikke galbulten op mijn onderbenen. Pas na 6 maanden legde ik het verband met Aleve Feminax.....Ik ben direct gestopt en mijn huid heeft nooit meer vreemd gereageerd, is vanaf toen weer helemaal gaaf en ook gebleven! Dus dit[lees meer...] ter waarschuwing voor iedereen: Heb je 'zomaar' en 'plotseling' last van en dikke lip/koortslip of andere vervelende huidirritaties elke keer nadat je Aleve hebt geslikt: overleg met je huisarts. Naar mijn idee werkt gewone paracetamol en wat extra ontspanning net zo goed!
28-04-2010

Menstruatiepijn

Ik gebruik bijna elke maand aleve feminax tijdens de eerste 1 of 2 dagen van de menstruatie. Ik heb altijd flink last van krampen. De aleve haalt een groot deel van de scherpe randjes er vanaf. HEt zorgt ervoor dat je nog eens wat kunt doen op zo'n dag. Ik gebruikte in het verleden eerst altijd ibuprofen, maar wilde hier eigenlijk vanaf omdat ik had gehoord dat het eigenli[lees meer...]jk helemaal niet goed voor je was. Ik neem 's ochends altijd twee tabletten en na 8 uur nog 1. De tweede ronde (1 tabelt) lijkt altijd wat minder te werken (ik volg de instructies van de bijsluiter namelijk). Het werkt nog altijd beter dan 400mg ibupofen. De prijs van de tabletten vind ik wel vies tegenvallen 5,45 voor 20 tabletten.
15-01-2010

Menstruatiepijn

Het helpt heel goed, na een half uurtje is de pijn weg.
16-03-2009

Rugklachten

bij gebruik van aleve classic krijg ik enorm last van mijn maag, een verkramping van een hol vat, zo zou ik 't willen omschrijven. Bij gebruik aleve intensief ervaar ik geen maagklachten. Bij beide pillen krijg ik last van een loopneus, als ik mijn hoofd buig, is het alsof een holte leegloopt. Geen snottebellen, maar echt water. Bij Voltaren K wordt in de bijsluiter deze b[lees meer...]ijwerking genoemd, bij aleve niet. Het gebruik van de pillen wordt afgeraden als dergelijke bijwerkingen zich voordoen.
03-03-2009

Menstruatiepijn

Ik heb Aleve Feminax een aantal keren tegen hevige menstruatiepijn gebruikt. 1x een tablet per maand dit in totaal 4x,dus 4 tabletten verspreid over 4 maanden Dit was het enige middel dat verlichting bracht en de pijn na 1x gebruik wegnam,maar al snel kreeg ik extreme last van mijn maag en darmen,alles leek vanbinnen verbrand,nu verdaag ik geen enkele pijnstiller meer en m[lees meer...]et mijn maag en darmen is het ook niet meer goedgekomen,ik ben nu 2 jaar verder....
02-01-2018

Artrose - gewrichtsaandoening

Helpt niks tegen mijn rugpijn
19-02-2017

Aleve (naproxen)

ik neem nu soms 1x per dag Aleve 220Mg, en heb er geen bijwerkingen van! middel werkt goed, (verschilt van persoon tot persoon hé). Ik neem Aleve in elk geval mee op reis!
19-09-2014

Jicht

2xdgs 2 aleve 220 mg ..2 weken lang innemen samen met 2xdgs 300mg allupurinoll bn ik af van mijn jicht.. het is al bijna 2 jaren die ik geen anvallen heb gehad.. eet weer van alles normaal.. hb ook geen bijwerking gehad ...dus ben af van jicht...

Amoxicilline (478) - Antibiotica - penicillines breedspectrum