Cataflam

Spanningshoofdpijn (2 meningen)
Reuma (0 meningen)

31-08-2017

Spanningshoofdpijn

Ik had last van spierspanningshoofdpijn, waarbij gewone pijnstilling niet hielp. De Cataflam hielp heel goed voor de hoofdpijn, maar ik kreeg pijnlijk last van mijn darmen, waarbij ik diarree had met een beetje bloed erin. Nu moest ik meteen stoppen van de huisarts met de Cataflam, en als mijn darmen morgen niet beter zijn, moet ik terug op consultatie...afwachten dus...
04-08-2015

Cataflam (diclofenac)

Ik moest cataflam 3 keer per dag nemen, samen met nog antibiotica, nadat ik alle 4 mijn verstandskiezen had laten trekken. Ik mocht het nemen tot het op was, maar ik mocht ook al na 3 dagen stoppen. Nu had ik er ik het begin geen last van, dus ik bleef ze nemen. Ik wilde echt geen infecties. Achteraf gezien was ik beter zo snel mogelijk gestopt! Ik heb verschrikkelijke pij[lees meer...]n aan mijn maag. Ik raad iedereen aan dit medicijn niet langdurig te nemen.
09-06-2015

Cataflam (diclofenac)

Dit medicijn is dus eigenlijk gewoon diclofenac! Vreselijke maagpijn ( wel maagbeschermer er bij gekregen Pantomed 40 mg.) maar toch veel last. Effect op pijn knie bijna nihil wellicht is het de meniscus. Nu 9 dagen geslikt en blij dat ik er van af ben, voelde me er absoluut niet goed bij en samen met Tramadol 50 mg. welke ik ook slik voor een andere aandoening zou dit [lees meer...]geen interactie moeten geven. Heb bijna 2 dagen in bed gelegen i.v.m. ernstige duizeligheid, misselijkheid, pijn in maag en vreselijke hoofdpijn! Nu nog steeds draaierig in mijn hoofd. Hoop dat het snel weggaat. Iemand ook van deze ervaringen?
16-02-2012

Cataflam (diclofenac)

Ik heb 45 min. na inname van dit medicijn een aanval van netelroos gekregen die na een koude douche en 20 mg cetricine pas langzaam is overgegaan. Het is goed dat ik de reflex gehad heb om onmiddellijk een antihistaminicum te nemen én dat ik dat in huis heb. De aanval kwam bijzonder agressief opzetten. Als ik op dit moment met de auto had gereden, had ik een groot probleem[lees meer...].
14-08-2011

Spanningshoofdpijn

ik had erg veel last van spanningshoofdpijn, die niet wegging na inname van dafalgan en/of brufen (of neurofenà. Cataflam werkte opvallend beter, maar omdat ik het regelmatig moest nemen kreeg ik na langdurig gebruik last van een beginnende maagbloeding.
21-07-2011

Artrose

normaal slik ik dit een paar dagen,maar ik had veel pijn en moest het een paar weken slikken van de huisarts.na twee weken kreeg ik veel migraine wel 2aanvallen per vierentwintig uur.ook last van mijn slijmvliezen,vooral de maag,daarnaast slik ik wel pariet als beschermer.
08-08-2009
Man

Rug klachten artrose

neem pil om 6 uur ,dan11uur, dan 16uur de eerste werkt slecht 30 min na tweede geen pijn ook de derdr werkt goed

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (499) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (470) - Antibiotica - penicillines breedspectrum