Ervaringen met Celecoxib

celecoxib

Artrose van de wervelkolom (3 meningen)
Peesontsteking schouder (2 meningen)
Spierpijn (1 mening)
Syndroom van Tietze (1 mening)

Paracetamol veilig voor gebruik bevonden

CBG (27-08-2020)

10-08-2018 | Vrouw | 49
Gewrichtspijn
Heb ziekte van Crohn. Daardoor veel gewrichtspijn. Dit medicijn is het minst schadelijk voor je darmen. Met deze medicatie kan ik weer nirmaal functioneren en werken. Zonder niet ivm ernstige gewrichtspijnen Heb geen last van bijwerkingen.

02-08-2018 | Vrouw | 62
Rugklachten
Heb scoliose, kreeg plotselinge verergering van rugklachten. Heb dit ooit voorgeschreven gekregen omdat bij erge pijn dit beter zou zijn ivm maag- darmklachten dan ibuprofen. Heb één capsule genomen, één uur later begonnen de bijwerkingen. Zo erg dat ik spoedpost heb gebeld. Nu, na vijf uur nog steeds hondsberoerd. Liever pijn dan wat ik nu voel. Nooit meer nemen!!!

13-04-2017 | Vrouw | 38
Spierpijn
Vanaf een paar uur nadat ik het medicijn heb geslikt ben ik daarna 24 uur aan het overgeven geraakt. 1 x per uur x 24 uur. Dit slik ik nooit weer.

04-03-2017 | Vrouw | 57
Chronisch pijnsyndroom
De medicatie heb ik via de pijnpoli. Deze moet 2x daags de oxicodon vervangen. De werkende stof is minder dan bij oxicodon waardoor ik meer pijn ervaar.

25-10-2016 | Vrouw | 59
Artrose van de wervelkolom
Al slik het medicijn nog niet zo lang... ik heb meer pijn dan anders...ook erge pijnscheuten in de onderrug waar ook de pijn zit. Wie ondervindt dit nog meer..

11-10-2016 | Vrouw | 47
Peesontsteking been
Voor mij geen geschikt medicijn. Longontsteking gekregen binnen 2 maanden na start. met antibiotica en prednison geprobeerd onder controle te krijgen. Lukte pas na stoppen met celexocib. Wazig zien blijft nu nog nog steeds. Ben nu 2 weken gestopt.

26-07-2016 | Vrouw | 42
Syndroom van Tietze
Middel werkt helaas niet, heb al verschillende kuurtjes gehad. De pijn is er nog steeds en de ontstekingen ook! Gewichtstoename en erg duizelig!

08-02-2022 | Man | 48
celecoxib (100mg)
3x1000 mg paracetamol 2x celecoxib 100mg 3x tramadol 100 mg dit maakt de pijnen draaglijker. fybromyalgie. gewrichtsklachten, pijn handen. linker heup. linkerschouder (aanhechting bicepspees) geopereerd slapleasie, nog flinke restpijn. rechterschouder tussen kop kom na labrumrepair rechts en inkorten banden pezen spieren (restpijn) jaar gerevalideerd. l.bicepsp[lees meer...]ees blijft n ding. (zijn we mee bezig)

30-03-2021 | Man | 61
Artrose
Ik neem het in tegen de pijn door zware Artrose door heel het lichaam, maar met Celecoxib is de pijn nog erger. Ook in combinatie met 4 x 1g Paracetamol per dag. Geen pijnstilling.

29-08-2020 | Man | 82
celecoxib (100mg)
1 week na pinkoperatie (dupuytren), was de de wond nog niet goed genezen en pijnlijk

03-12-2019 | Man | 61
Artritis
Ik zal dit middel echt niemand aanraden. Gebruik dit middel nu ruim drie maanden, maar helaas nahet stoppen morfine en prednison ontstond er een enorme explosie van huiduitslag over heel mijn lichaam. Niet nemen!

11-01-2019 | Man | 69
celecoxib (200mg)
Al jaren (20j) last van onderrug, werd steeds stijver. vooral bewegen en bukken. Van alles geprobeerd: fysio, mensendieck, peuten, artsen, Physius, etc .... hielp allemaal niet (ook kwam niemand op het simpele idee om eens een behoorlijke scan te maken, wellicht vanwege kosten??). Ten einde raad: via via orthopeed (zelf betaald) bij St Maartenskliniek gekomen: BAM! MRI sc[lees meer...]an : direct zichtbaar: Bechterev ! - opluchting, maar ook shit!: ongeneeslijk: dus pillen slikken en bewegen ... zo gezegd zo gedaan: inmiddels 2,5 jaar verder: geleidelijk staken bijverschijnselen de kop op: brandende voetzolen ..... gretver de gretver, noch artsen noch apotheek waarschuwen hiervoor: relatie met Bechterev was niet evident ...moet je maar zelf uitvinden/ lezen.... tijdje gestopt met medicatie .... damage was already done. Toch aan de bel getrokken en weer verwezen naar neuroloog (CWZ): constateert "polyneuropathie ! Oei , kan ik niets mee, en kan ook niets aan gedaan worden: "vele kleinere zenuwen functioneren niet goed meer " ... leuk dan .... wat nu? geen idee. Stoppen met Celecoxib? Iets anders? krijg je daar weer allerhande bijverschijnselen van ..... wat is wijsheid? Weet u het?

26-05-2018 | Man | 63
Artrose
ik was begonnen met 1 capcule dat was niet genoeg toen 2 maal daags 1 capcules en toen begonnen de bij werkingen heel erg te worden.nooit wil ik dit middel weer.!!

14-09-2017 | Man | 71
Artrose
had verschrikkelijke pijn in mijn linkerbeen, kon amper lopen, en pijn in mijn rechterhand: artrose, als ik 2 pillen inneem is de pijn weg. Dit duurt plmin 10 dagen, is daarna in lichte mate terug. wacht tot het niet meer te doen is, neem dan weer 2 of meer tabletten.

03-05-2017 | Man | 67
Peesontsteking schouder
Na een aanloopperiode zonder opvallende bijwerkingsklachten begon het gedoe (hartkloppingen, gejaagdheid, verhoogde hartslag, geleidingsvertraging in het hart, diarree). Uiteindelijk ben ik gestopt. De apotheek verwachtte dat ik het medicijn na een dag uit mijn lichaam zou zijn verdwenen, maar dat bleek een vergissing (men ging uit van het gebruik van 1 capsule, niet van 3[lees meer...] maanden gebruik). Ik ben nu 10 dagen verder en nog steeds (zij het in mindere mate) heb ik aanvallen van hartkloppingen en spanning. Wie herkent dit en wie heeft ervaring met de nasleep van het gebruik van celecoxib?