Ervaringen met Paracetamol-Coffeine

Hoofdpijn (3 meningen)
Lage rugpijn (2 meningen)
Artrose (1 mening)
Hoest (1 mening)
Clusterhoofdpijn (0 meningen)

Paracetamol veilig voor gebruik bevonden

CBG (27-08-2020)

25-04-2010 | Vrouw
Artrosepijn
Na inname 2 tabletten parac/coffeine rond het middaguur was ik hele middag misselijk , kon ik snachts niet inslapen en had erge nachtmerries. Zonder coffeine dus voortaan.

15-10-2008 | Man
Hoofdpijn
Over het algemeen is paracetamol bij mij een prima medicijn om acute opkomende hoofdpijn tegen te gaan. Twee tabletten (500mg) met coffeine kapot kauwen en met water wegspoelen. Wel zorg ik ervoor dat ik niet meer dan twee tabletten gebruik wanneer er alcohol genuttigd is, maar ik ervaar geen problemen of bijwerkingen.

23-02-2012 | Vrouw | 30
paracetamol / coffeine
Deze pijnstillers zijn eigenlijk de enige zonder recept verkrijgbare pijnstillers die bij mij werken. Ik zweer erbij en kwa slapeloosheid vanwege het opwekende van de coffeine heb ik totaal geen last van.

23-01-2011 | Vrouw | 41

27-03-2011 | Vrouw | 45
Hoesten en keelpijn
Ik Hoest al een paar weken. Wat me helpt is paracetamol met coffeine Dan heb ik even geen hoestbui. Daarnaast de APS therapie. . Moet het wel om de paar uur innemen anders komen de hoestbuien weer. Morgen toch maar even naar de dokter. Neem anders nooit medicatie

29-01-2012 | Vrouw | 51
paracetamol / coffeine
gebruikte bij migraine paracetamol+coffeïne. werd er misselijk van. en eigenlijk hielp het nooit voldoende. toen kreeg ik via de huisarts Maxalt. ben daar zeer tevreden over!

19-08-2016 | Vrouw | 52
paracetamol / coffeine (500/10mg)
Lage rugpijn
Pijnstiller paracetamol met coffeine( aangeraden door mijn huisarts) hielp onvoldoende voor mijn bekkenpijnklachten. Ik moest er steeds meer van nemen, om enig effect te ervaren. Uiteindelijk slikte ik er vier maal daags twee van, maar merkte dat ik dat niet prettig vond( maagklachten?) en het ook niet voldoende hielp. Ben dus gestopt en zelf op zoek gegaan naar iets ander[lees meer...]s.

20-02-2011 | Vrouw | 52
Hoofdpijn
eerst migraine, nu hoofdpijn die te verdragen is.

14-04-2019 | Man | 55
paracetamol / coffeine (500/30mg)
Ademhalingsproblemen
Hallo ik heb vorige week over een stalen leuning van een bakken pers gehangen op mijn borst ribben gehangen om een container die over een rand was geschoten terug te trekken wat veel pijn mij bezorgde ik smeer ook menthol op mijn ribben en ook in mijn neus en oren met een wattenstaafje voor de concentratie de dokter zij dat het niet gescheurd was de ribben misschien ko[lees meer...]mt het door de levertraan of omega visolie 3 vit D magnesium 400 en kauw tabletten morgen weer fietsend naar werksaam om te werken Gr bart

27-04-2019 | Man | 60
paracetamol / coffeine (500/50mg)
Lage rugpijn
Lage rugpijn, pijn in beide benen, billen

13-04-2015 | Vrouw | 65
paracetamol / coffeine (500/50mg)
Verkoudheid
Na het lezen van andere meningen gebruikte ik paracetamol met coffeïne in de ochtend, omdat ik geen zin in koffie had, maar een oppepper wel kon gebruiken. 's Avonds neem ik zonder coffeïne (drink anders ook Decafé), dus heb geen inslaappprobleem daardoor. Dus als je bij (stress)hoofdpijn helaas géén bedrust kunt nemen, dan kan paracetamol met coffeïne misschien helpen, t[lees meer...]enzij je daar andere malaise van ondervindt. Bedrust is het meest heilzame middel, omdat je niet voor niets ziekteverschijnselen krijgt.