Strepfen

flurbiprofen

Keelpijn (6 meningen)

15-02-2019

Keelpijn

Ongelooflijk dat dit vrij verkocht mag worden, maagpijn, diaree en vreselijke darmkrampen. Voor mij nooit meer !
05-02-2018

Keelpijn

Ik had Strepfen keelspray gekocht ivm keelpijn. Ik sprayde het in mijn keel, en haalde daarna mijn neus op, waardoor de spray ook in mijn neus kwam, vrij snel daarna stonden de blaren in mijn neus en had ik een bloedneus. Ik loop nu bijna een week met korstjes in mijn neus en het brand nog steeds. Ik snap niet dat dit "geneesmiddel", zomaar bij de drogist te koop is. Toen[lees meer...] ik de bijsluiter las, schrok ik behoorlijk van de bijwerkingen
08-10-2017

Keelpijn

Werkt veel beter dan strepsels. Verdoofd de keel(pijn). Bij een erg kapotte keel prikt het eerst wel een beetje in de keel, maar dat gaat snel genoeg over
15-09-2017

Keelontsteking

werkt wel maar de bijwerkingen daarna zijn net zo erg als de kwaal: diarree en blaren in mond, eerste vervelend en tweede pijnlijk.
31-12-2016

01-11-2016

Keelpijn

Deze zuigtablet irriteert mijn keel een beetje wanneer ik hem neem, maar heb wel het idee dat hij echt wat doet. Ik voelde me ziek worden en ben toen begonnen met dit medicijn. Na bijna 3 dagen is mijn keelpijn zo goed als weg en ben ik ook algeheel weer fit. Ik voel me alleen een beetje opgeblazen met af en toe wat maagpijn, maar dat heb ik liever dan keelontsteking! De g[lees meer...]ewone strepsils haal ik niet weer, die doen vergeleken hiermee niks. Zeer tevreden!
14-03-2016

Keelpijn

Naarmate je langer zuigt op de tablet, wordt hij scherper en scherper. Vreselijk veel last van hardnekkig maagbranden na inname. Alsof er een hap Vicks Vaporub in je maag drijft, die maar niet weg wil. Afschuwelijke tablet.
23-05-2012

Keelontsteking

k heb dit medicijn 1 dag gebruikt, ben begonnen om ong. 3 uur 's middags met 1 tablet, na het eten en voor het slapen gaan ook nog 1 tablet... Had ns het eten wel al last van krampen in de maag en buik, ging in eerste instantie nog normaal naar de wc, de krampen werden in de loop van de avond heftiger en dit resulterde in heftige diarree, heb zo de hele nacht doorgespook[lees meer...]t en heb het spul niet meer ingenomen... Huisarts adviseerde om veel te drinken en gaf aan dat de klachten wel 3 tot 5 dagen kunnen duren. Ik begrijp niet dat dit niet wordt verteld in de winkel, in dit geval DA drogist! Nu, 1 dag later, ren ik nog regelmatig naar de wc!
10-04-2012

Strepfen (flurbiprofen)

Ik gebruikte eerst altijd de normale variant Strepsils. Die vond ik wel fijn maar helpen deden ze niet echt. Ik had 5 keer per dag zo'n tablet en vond dat het maar tijdelijke verlichting gaf. Nu heb ik echter Strepfen geprobeerd en ik moet zeggen dat deze tabletten wel effectief zijn. Hier zit ook werkelijk een ontstekingsremmend en bacteriedodend middeltje in, dat merk je[lees meer...] goed. De keelpijn zakt een stuk beter en je voelt je keel ook echt verzacht worden. Ik kan iedereen deze zuigtabletten aanraden!

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (499) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (470) - Antibiotica - penicillines breedspectrum