lees de ervaringen

Pagina 1 van 1

31-08-2013
Vrouw (21)

Tevredenheid over:
mijn ervaring met dipiperon/pimpamperon is slecht voorheen kreeg ik risperdal ook daar ben ik niet tevreden over op mijn 10e kreeg ik gedragsmedicatie . hoe kan je een kind van 10 gedragsmedicatie geven?! ik vindt dat je maximaal 16 moet zijn! vanaf mijn 10 heb ik volgehouden dat het niet werkte volgens mijn ouders heeft het me geholpen in mijn ontwikkeling dat geloof i[lees meer...]k niet ze hebben het op advies van school gedaan en dat noemen ze speciaal onderwijs een kind pas kunnen handhaven zodra het medicijnen gebruikt! het enige wat ergebeurde was dat ik mijn emoties wou onderdrukken en ik werd wat zwaarder dus licht vervormd lijf. (denk aan vet in de bovenbenen vet op de billen) voor iederien die kinderen heeft zou ik therapie aanraden (videohoomtraining of iets dergelijks) maar therapie werkt niet altijd. accepteer iemand zo als die is onderdruk het niet met gedrags medicatie helemaal niet als diegene er niet mee eens is of het nou een kind is of een volwassene als ouder kun je ook bij jezelf gaan kijken in plaats van zeggen dat het kind het nodig heeft. als je er niet mee om kan gaan neem dan geen kinderen! opvoeden je kan het of je kan het niet.
U kunt alleen reacties geven als u ingelogd bent. Inloggen kunt u rechts hiernaast op deze pagina of maak eerst een account aan als u dit nog niet heeft gedaan. Registreer

27-06-2013
Man (48) - Depressie

Tevredenheid over:
ik was in een geestelijke crisis echt veel herrie in me hoofd en heel erg veel herbelevingen 8 verschillende pppffff als ik daar nog aan denk ik heb Pipamperon gekregen het is een wonder middel ik heb nergens geen last meer van ik heb een dosis van 20 mg dus heel licht maar werkt super alleen de smaak van de pil is wel heel erg vies ik heb ook wel bijwerking mi[lees meer...]nder zien zeer zware benen

30-05-2013
Man (25) - ADHD

Tevredenheid over:
van deze medicatie werd ik alleen maar drukker in me hoofd plaats rustiger zo druk dat ik niet eens rustig naaar kon naar denken daar had ik veel tijd voor nodig alles ging door me hoofd als een snel weg waar de spits uur is

12-09-2012
Man (62)
Algehele tevredenheid: 3

27-04-2010
Vrouw - Psychoses, bo...

Tevredenheid over:
Het medicijn was in het begin best heftig, draaierig en veel last van lichtflisten maar zakte wel snel weg, nu slik ik het al 7 jaar en ik heb er echt baat bij, zodra ik het vergeten ben heb ik meteen weer last van symptomen. ben er dus erg tevreden over.

20-08-2009

Algehele tevredenheid: 4

Het werkt goed.

Pagina 1 van 1

Mirena spiraal (1693) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (347) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (302) - Antibiotica - penicillines breedspectrum