This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure. This website is hosted on a company which complies to standard ISO 27001:2005 for Information Security Management Systems.
lees de ervaringen

Pagina 1 van 2

12-01-2015
Man, 50 jaar

ADHD

het zorgt ervoor dat ik rustig blijf als er problemen voor doen. Ik neem dit medicijn meestal rond 15.00 uur in om rustig te zijn als de familie thuis komt.
02-07-2014
Man, 33 jaar

Pipamperon (pipamperon)

Ik gebruik het nu een aantal weken voor erge onrust. Ik merk alleen geen verbetering van dit medicijn. De eerste dagen viel ik wel wat makkelijker in slaap. Maar nu ook niet meer.
31-08-2013
Vrouw, 21 jaar

Pipamperon (pipamperon)

mijn ervaring met dipiperon/pimpamperon is slecht voorheen kreeg ik risperdal ook daar ben ik niet tevreden over op mijn 10e kreeg ik gedragsmedicatie . hoe kan je een kind van 10 gedragsmedicatie geven?! ik vindt dat je maximaal 16 moet zijn! vanaf mijn 10 heb ik volgehouden dat het niet werkte volgens mijn ouders heeft het me geholpen in mijn ontwikkeling dat geloof i[lees meer...]k niet ze hebben het op advies van school gedaan en dat noemen ze speciaal onderwijs een kind pas kunnen handhaven zodra het medicijnen gebruikt! het enige wat ergebeurde was dat ik mijn emoties wou onderdrukken en ik werd wat zwaarder dus licht vervormd lijf. (denk aan vet in de bovenbenen vet op de billen) voor iederien die kinderen heeft zou ik therapie aanraden (videohoomtraining of iets dergelijks) maar therapie werkt niet altijd. accepteer iemand zo als die is onderdruk het niet met gedrags medicatie helemaal niet als diegene er niet mee eens is of het nou een kind is of een volwassene als ouder kun je ook bij jezelf gaan kijken in plaats van zeggen dat het kind het nodig heeft. als je er niet mee om kan gaan neem dan geen kinderen! opvoeden je kan het of je kan het niet.
27-06-2013
Man, 48 jaar

Pipamperon (pipamperon)

ik was in een geestelijke crisis echt veel herrie in me hoofd en heel erg veel herbelevingen 8 verschillende pppffff als ik daar nog aan denk ik heb Pipamperon gekregen het is een wonder middel ik heb nergens geen last meer van ik heb een dosis van 20 mg dus heel licht maar werkt super alleen de smaak van de pil is wel heel erg vies ik heb ook wel bijwerking mi[lees meer...]nder zien zeer zware benen
30-05-2013
Man, 25 jaar

ADHD

van deze medicatie werd ik alleen maar drukker in me hoofd plaats rustiger zo druk dat ik niet eens rustig naaar kon naar denken daar had ik veel tijd voor nodig alles ging door me hoofd als een snel weg waar de spits uur is
12-09-2012
Man, 62 jaar

27-04-2010
Vrouw, jaar

Pipamperon (pipamperon)

Het medicijn was in het begin best heftig, draaierig en veel last van lichtflisten maar zakte wel snel weg, nu slik ik het al 7 jaar en ik heb er echt baat bij, zodra ik het vergeten ben heb ik meteen weer last van symptomen. ben er dus erg tevreden over.
20-08-2009
Vrouw, jaar

volgende > >>
Pagina 1 van 2

Thyrax Duotab (663) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (350) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (334) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

Tony's Chocolonely