ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

10-05-2018

Alcoholverslaving

Dit middel Abilify staat op de meest gevaarlijkste middelen het is een van de 6 dodelijkste die er bestaan ...mediceren zonder medicijnen gebeurt bij ..je reis naar huis ...
20-03-2018

Psychose

14-09-1964 geb als zoon van viervoudig nederlands kampioen 800mtr wegwedstrijd atleet 110 km /wk pols 40. Ik had geen verkering en gemeenschap tot ik 29 jr was wel vasectomie , nu uroloog. Toen plassen pissen is geworden is het gezeik begonnen. Ik kreeg abillify, werd weggestuurd bij de huisarts dit was in 1995, liep bij de ggz in jan 1996dat was veel praten. In feb '96[lees meer...] kreeg ik abillify, 21jaar later zijn mijn eGFR 31 en gamma-GT 114. UMC Groningen psychoses afdeling, zo erg dat ik niet meer kan trainen en me eigen veters niet kan strikken bukken oh man... je voelt je kloten en hebt niet eens je handen in je zak. Ik heb toen Orap geprobeerd orap als vervanger, maar ben spier spanning vrij en gister 19-03-2018 bericht dat iedereen anti psychotica krijgt dus helemaal klaar mee.
28-01-2018

Psychose

ik pak abilify 15 mg al 2 jaar en ik kan het niemand aanraden , zo rotslecht medicijn ! ik kan niet meer leven of me gelukkig voelen het moment dat ik het neem . ik ben zo moe . ik ben aan het kijken voor het te laten minderen of voledig te laten stoppen want dit is echt lastig voor mij iedere dag opnieuw .
22-01-2018

Abilify (aripiprazol)

Zeer slecht medicijn, vooral voor mensen die verslaving gevoelig zijn, het kan je leven verwoesten zoals: onbeheersbaar drang naar sex,gokken,eten,gamen,roekeloosgedrag Zonder besef van gevolgen. Het is nu in Amerika groot ophef erover en FDA waarschuwt erover. Als iemand dit herkent en niet weet waarom hij of zij onbeheersbaar roekeloos gedrag heeft en Abilify slikt[lees meer...] raad ik aan STOP onmiddellijk met Abilify en hoop dat je op tijd bent.
14-11-2017

Bipolaire stoornis

effect verschilt van dag tot dag, bij manische f depressieve periodes niet aangewezen persoonlijk.
05-11-2017

Psychose

Ik slikte eerst zyprexa waarvan ik 20 kilo groeide in 3 weken... toen Lithium en een lithiumvergiftiging gehad.... Nu Abilify, erg goed middel en je komt er niet van aan. Ik ben nu al 2 en een half jaar stabiel!
27-09-2017

Schizoaffectieve stoornis

Ik neem een lage dosis abilify als aansluiting op andere medicijnen. Mensen zien dat ik levendiger ben, minder apathisch, ook alerter. Maar soms heb ik last van angst voor mensen. Als ik voorbij sommige mensen passeer op straat beginnen mijn benen vreemd te doen. Gisteren praatte ik nog met een vreemde op straat over haar hond en ik begon lichtjes te beven. Mijn arm beeft [lees meer...]al jaren door solian maar met de abilify is het dus erger geworden denk ik. Ik zou het wel aanraden de medicatie te proberen, je weet nooit welke bijwerking je krijgt en ik denk dus wel dat het een goed medicijn kan zijn.
25-09-2017

Schizofrenie

Pagina 1 van 7

Mirena (2046) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (448) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (444) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (363) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!