lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

17-11-2016

Risperdal (risperidon)

Ik slik hef voor angst en randpshygotische gedachtes. Het helpt mij goed maar nog niet goed genoeg. Ik ga waarschijnlijk overstappen op een ander medicijn want je komt er van aan. Hiermee bedoel ik dat je heel veel trek hebt in eten de heledag door.
29-09-2016

Psychose

van een half pilletje voel je je al moe en leeg van binnen, echte chemische shit alleen de lucht al van dat spul !!!
10-09-2016

28-07-2016

Schizofrenie

Dit is een nepdiagnose bij mij geweest om mij valselijk in een inrichting te stoppen. Dit middel zorgt voor depressiviteit, zelfs voor normale vrolijke mensen en is ook aantoonbaar gevaarlijk op korte termijn m.b.t. zelfdoding en bewust zijn veranderend op de korte en lange termijn. Risperdal is volgens Finse wetenschappelijke middelen al dodelijk, samen met Seroquel en du[lees meer...]s niet aan te raden. Tegen de producent Johnsen en Johnsen in Amerika lopen er door diverse Amerikaanse staten al miljoenen claims, vanwege het verzwijgen van de gevaarlijke en dodelijke middelen. Dit middel moet in Nederland verboden worden en wietolie kan de negatieve effecten na inzet van Risperdal als dwangmedicatie enigszins goed maken, maar men zal nooit meer herstellen van het gebruik van het vergif Risperdal.
09-07-2016

Psychische klachten

17-06-2016

Risperdal (risperidon)

Medicijn gekregen tegen angstgedachtes, het haalde in het begin eventjes de gedachtes wat weg. Maar al snel kreeg ik barstende hoofdpijn, merkte dat mijn hersenen anders gingen staan (voor mijn gevoel), ook kon ik op den duur nog maar 2 uur per nacht slapen. Heb tot een jaar nadat ik van dit spul af ben gestapt nog hoofdpijn gehad en slapen doe ik nog steeds slecht. Echt w[lees meer...]aardeloos medicijn en gigantisch moeilijk om vanaf te komen. Mijn hele lichaam ging pijn doen, vibreren en stijf staan toen ik het ging afbouwen. En dat met zo'n lage dosering!
19-04-2016

Autisme

Bijwerkingen: verstopping (gebruik ik movicolon voor die ik neem met bubbelwater en citroen), in het begin droge mond maar dat is weggetrokken, gewichtstoename (houd ik onder controle met sporten en calorieën bijhouden met de app Fatsecret. tevens eet ik suikervrij, na een tijdje suikervrij gaat groente en fruit super lekker smaken). Met de risperdal heb ik meer overzicht,[lees meer...] en minder onrust, angst en vervelende gedachten.
05-04-2016

Psychose

Heb al enkele jaren last van derealisatie door enkele psychoses, dus ik ging naar een psychiater. Deze stelde direct vast dat ik dus werkelijk derealisatie had en schreef me dit middel voor. Hij zei dat ik na enkele dagen reeds beterschap ging voelen en dat ik er snel door kon genezen... niet dus. Heb dit medicijn een week gepakt en voelde me de eerste dagen goed (placebo)[lees meer...]. Ik merkte direct enorm irriterende bijwerkingen; ik voelde me elke second zo slap als maar kan en ik had werkelijk niets van sperma bij ejaculatie (enorm beangstigend). Na enkele dagen begon het dus enorm te werken, maar ik voelde me er veel slechter van.. Mijn derealisatie werd extreem erger tijdens de dagen dat ik dit gebruikte en ik heb zelfs enkele (!) angstaanvallen gehad op deze enkele dagen dat ik het nam... Als iemand dit leest die het middel krijgt voor derealisatie en hetzelfde voelt na enkele dagen; stop er direct mee en vertel het aan je dokter. Ik ben er nu enkele dagen mee gestopt en alle bijwerkingen zijn, godzijdank, verdwenen. Ik voel me weer als ervoor, wat niet helemaal perfect is, en de angst is weer drastisch verminderd. Ik had zelfs een redelijk lage dosis gekregen om bijwerkingen te verminderen, maar uiteindelijk vond ik dit een enorm slecht medicijn.
Pagina 1 van 7

Mirena (1937) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (779) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (398) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (390) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (334) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (291) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!