ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
07-02-2019

Quetiapine (quetiapine)

Geen bijwerkingen lage inname max 3x per week 25 mg wel op tijd innemen zodat je ZEKER 8 uur kunt slapen. Gebruik soms een lagere dosering door het doormidden snijden(knippen)van tablet werkt bij mij ook prima.( op advies van mijn psychiater) Neem het in wanneer ik last heb van slapeloosheid en depressieve klachten zorgt er bij mij voor dat ik uitgerust ben en daardo[lees meer...]or sterker om het leven aan te kunnen.
06-02-2019

Quetiapine (quetiapine)

Nu kan ik zo'n 7 uur van een gezonde slaap genieten. Zonder medicatie slaap ik slecht in en slaap ik aanzienlijk korter en onrustiger. Ik heb de medicatie nodig om overdag fit te zijn. Van bijwerkingen merk ik niets.
05-02-2019

ADHD

Ik slikte al 13 jaar ritalin, maar ik werd zeer geagiteerd, opgejaagd, heel erg druk, bleef praten en luisterde haast niet meer. Toen besliste de psychiater om quetiapine voor te schrijven, slik het nu enkele weken en iedereen, incluis mezelf, vind dat ik veel rustiger ben. Alleen de 2 bovengenoemde bijwerkingen, moeheid en verkouden, neem ik voor lief aan.
04-02-2019

Quetiapine (quetiapine)

ik ben over stapen van temzepam naar dit middel. wan temzepam daar moest steen meer van neem. ik slapener rustig door en ik hebben niet eke dag nog.
28-01-2019

ADD

Na jaren slecht in slaap vallen, eindelijk een middel waar ik als een blok van slaap, s nachts wordt ik enkele keren wakker , maar slaap daarna moeiteloos verder. Wel droom ik heel veel en word ik moeizaam wakker . Als ik eenmaal opsta , ben ik wel snel weer allert en voel me redelijk uitgeslapen. Alleen blijft er een lichte waas van lichte sufheid altijd wat hangen, maar [lees meer...]oke, beter dan kapot moe zijn en amper slapen, ik begon met 100 Mg, toen 75, nu 50 Mg. Soms 25. Ik hoop ooit wel zonder te kunnen. Maar voor nu. Een prima medicijn die rust geeft en me heerlijk laat slapen.
27-01-2019

Quetiapine (quetiapine)

Was al jaren zwaar depressief, erfelijk en opvoeding. Toen ik zo zwaar in de put zat dat ik niet meer wilde leven heb ik aan mijn psychiater gevraagd om medicatie. heb toen escatilopram en quetiapine voorgeschreven gekregen. Er is een wereld voor mij opengegaan, ben veranderd in een stabiel optimistisch mens. Geen stemmingswisselingen en depressies meer!... Ook niet m[lees meer...]eer angstig, mijn depressie ging gepaard met een angststoornis. Wel wat afgevlakte en vergeetachtiger geworden, maar dat neem ik voor lief. Het leven is weer aangenaam!!
25-01-2019

Quetiapine (quetiapine)

bij mij is 3 jaar geleden longkanker ontdekt.Ik was compleet de weg kwijt! Operatie, chemo en bestralingen. Gaat nu goed met me, maaaaar de angst gaat niet meer weg. Voordat ik ziek werd was het al een crime om normaal te kunnen slapen, maar tijdens/ na de kanker was het helemaal hopeloos. van de psychiater quetiapine gehad. 25 mg en daar de helft van...12,5 mg!! Iedere a[lees meer...]vond innemen een klein uurtje voor je naar bed gaat en ik sliep EN slaap nog steeds als een roos voor zeker 6 uur. Heerlijk. Het gekke is ,ik droom nooit meer sinds ik het gebruik maar ik merk wel dat ik toch wel vergeetachtig ben geworden, daar maak ik me wel zorgen om. Maar niet kunnen slapen......
09-01-2019

Traumatisch hersenletsel

Alsof een olifant op mijn hoofd is gaan zitten, terwijl ik onder water ben. 20 uur later nog last. Gruwelijke ervaring, ik zal dit pilletje nooit meer nemen ! Ik had slecht 1 tablet van 25 mg. genomen, 10 uur s'avonds en ben om half 12 gaan slapen,. Wel heb ik geslapen, maar toen ik wakker werd voelde ik mij loodzwaar en had ik verschrikkelijke hoofdpijn, ik was nerg[lees meer...]ens meer toe instaat, hierbij voelde ik een spierspanning op de benen om gek van te worden, deze gruwelijke ervaring begon pas na 16 uur langzaam af te nemen, maar de volgende 2 dagen was ik nog niet in orde. Fatsoenlijke woorden schieten de beschrijving helaas te kort.
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (842) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (485) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (463) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (373) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!