Sycrest

asenapine

Bipolaire stoornis (2 meningen)
Psychose (0 meningen)

Seroquel (519 meningen)
Abilify (230 meningen)
Zyprexa (177 meningen)
Risperdal (159 meningen)
Quetiapine (153 meningen)

24-09-2019

Schizofrenie

lichte gewichtstoename maar het is mogelijk om te vermageren met die nieuwe anti psychotica, licht sederend niet zoals seroquel werkt voorql goed tegen positieve symptomen en angst.. wat meer energie , ervoor Abilify geslikt 8 jaar heb ook de ziekte van lyme waar abilify niet bij helpt of sycrest maar wel psychose... probeer nu collodial goud van Crystal voor de Lyme ik ho[lees meer...]op dat ik nog zal genezen van de Lyme en mijn vrijwilligerswerk terug kan opnemen in het dierenasiel . Huidige neuroleptica genezen geen negatieve symptomen of ziekte van lyme (neuro lyme)
12-04-2014

Bipolaire stoornis

Mijn luchpijp leek half dichtgeknepen waardoor ik 's nachts naar adem moest happen, mijn smaak was helemaal weg en mijn tong deed pijn. Ik was de controle over mijn spieren deels kwijt waardoor onder meer autorijden plots moeilijk werd. Het is waarschijnlijk het stopzetten na 8 dagen dat een manie heeft uitgelokt.
19-01-2013

Bipolaire stoornis

Ik heb sinds mijn 17e een bipolaire stoornis met manie's die 7 maanden duren en daarna depressie van een jaar. Sinds ik Sycrest 5mg gebruik moet ik zeggen dat er geen manie meer opduikt! Moest dit het wondermiddel zijn dan ben ik geprezen!!! Ik hoop dat ik andere patienten met deze stoornis een hulp kan bieden. Ik ben inmiddels 46 en heb bijna alle antipsychotica geprobeer[lees meer...]d en denk dat ik mijn heil gevonden heb bij Sycrest!!!

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum