Ervaringen met Gyno-Daktarin

miconazol

01-08-2018 | Vrouw | 23
Vaginale schimmelinfectie
OPLOSSING BRANDENDE JEUK na gebruik Gyno Daktarin vaginale capsule 1200mg. Vroeg in de ochtend wakker geworden van jeuk, irritatie, brandend gevoel en pijn. Het was te vroeg om de huisarts raad te plegen. Eerst dacht ik een overgevoeligheidsreactie te hebben maar na het lezen van verschillende verhalen bleek het juist te zijn. Heftig medicijn! Een bom, zoals mijn huisarts [lees meer...]al zei de dag ervoor... De bijwerking was nog erger dan de klacht zelf! Na enige tijd gekweld te zijn met extreme brandende jeuk, realiseerde ik me dat mijn schaamlippen die irritatie voelen. Snel op zoek in mijn medicijnen laatje en jahoor mijn redding: LIDOCAÏNE VASELINECRÈME. Heb de witte crème achtige afscheiding van de capsule verwijderd van mijn schaamlippen en met wattenstaafjes een goede hoeveelheid lidocaïne vaseline erop gesmeerd(lidocaïne werkt verdovend, let op met wondjes e.d. aan de vingers). Na enkele minuten inwerken nam de ergenis af!! Gedurende de dag 1-2 keer opnieuw gesmeerd, de dag erna eveneens. Voor de ongelukkigen die wel te maken hebben met extreme jeuk, brandend gevoel, irritatie en pijn >> vraag de huisarts om lidocaïne vaselinecrème 3% FNA, crème 30mg/g. Is het te vroeg om te bellen naar de dokter? Witte afscheiding van schaamlippen halen en koelen met icepack/washandje en ijsklontjes. Goed urine deppen na plassen om verdere irritatie te voorkomen. Inbrengen van capsule is net als een tampon. Witte cremèachtige afscheiding heb ik voor zeker 5 dagen in mijn onderbroek/inlegkruisje teruggevonden. Geen last meer van vaginale schimmel, dus wel effectief ondanks heftige bijwerking.

04-07-2018 | Vrouw | 23
Vaginale schimmelinfectie
In het begin dacht ik lekker erin duwen en slapen. Maar nee hoor zoveel jeuk en branderigheid heb ik nog nooit gehad. Hele nacht misschien maar 2/3uur geslapen. Een maandverband is zeker nog voor de hele nacht en in de ochtend ivm de hoeveelheid afscheiding die ik had. Effectiviteit wordt pas na 3 dagen gemerkt nou ik ben benieuwd! Dus overweeg je om te gebruiken? Dit is d[lees meer...]e laatste hulpmiddel hoe erg de vaginale schimmel ook is.

16-07-2022 | Vrouw | 22
Vaginale schimmelinfectie
Ik ben 39w3d zwanger en heb nu paar dagen last van schimmelinfectie, nu moest ik eigelijk 1 capsule met hogere dosis maar die was op dus kreeg de lagere dosis capsules en moest ik er meer instoppen, het is nu 3 uur snachts en had buikpijn omdat me blaas zo vol was dus ging ik plassen en toen begon de jeuk! Echt verschrikkelijk! Ik heb een ijs pack gepakt en in een washan[lees meer...]dje er tegenaan gehouden, het verkoeld wel een beetje maar die jeuk is er nog… Hoop dat het spul werkt! Ik kan er gewoon niet van slapen, zo erg jeukt het

07-12-2021 | Vrouw | 22
Vaginale schimmelinfectie
Na het inbrengen enorme opgezwollen vagina met enorme branderigheid. Ik wist echt niet wat ik moest doen omdat het zoveel pijn deed. Ik heb de capsule eerder gebruikt maar toen had ik er amper last van. Deze keer is het echt niet te doen, dus dat is wel raar.

30-10-2021 | Vrouw | 22
Vaginale schimmelinfectie
Bij de huisarts/gynaecoloog geweest, uitstrijkje gedaan. Uitslag: candidainfectie. Ze zei dat het bij mij in een grote hoeveelheid aanwezig was. Vooral bij de baarmoedermond. Makkelijk te verhelpen met een ovule. Die heb ik meteen ingebracht. Ik verwachtte dat de ovule het probleem zou verhelpen. Nu, een dag nadat ik de ovule heb ingebracht, ontzettend veel afscheiding. He[lees meer...]t lijkt wel alsof ik ongesteld ben maar dan met een witte afscheiding. Waterige vloeistof loopt langs de benen als ik opsta. Allemaal niet heel erg maar wel vervelend. Als dit het enige was dan was ik best tevreden geweest. Maar de JEUK! De PIJN! Onbeschrijfelijk. Alsof er mieren een nest aan het bouwen zijn in me.. zo veel last had ik nieteens voordat ik de ovule aanbracht. De ovule heeft het veel erger gemaakt dan het in eerste instantie was. Geen aanrader! Hopelijk gaat de infectie wel over.

14-05-2021 | Vrouw | 22
Antibiotica profylaxe
Ik heb het gister avond voor t slapen ingebracht geen bijwerkingen gekregen pas tot dat ik wakker werd en moest plassen toen begon het heel erg te jeuken heb er iets kouds voor gelegd maar t jeukt nog steeds enorm heb er nog last van ik kreeg geen zalfje mee voor de jeuk

20-10-2020 | Vrouw | 22
Vaginale schimmelinfectie
Ik kreeg door het gebruik van antibiotica een vaginale schimmelinfectie waardoor ik voor 3 dagen deze kuur kreeg. Eerste dag ging prima, tweede dag begonnen de bijwerkingen op te spelen na het inbrengen waardoor ik tot 05:00 ‘s nachts wakker gelegen heb, derde dag waren de bijwerkingen zo intens dat ik weer de hele nacht wakker gelegen heb. De schimmelinfectie is minder ge[lees meer...]worden, maar niet over.

07-07-2019 | Vrouw | 22
Vaginale schimmelinfectie
Voor het eerst in mijn leven een vaginale schimmelinfectie, ben momenteel 14 weken zwanger.. gisterenavond 1vaginaal eitje opgestoken (ging prima) geen bijwerkingen gehad, geen branderig gevoel geen jeuk.. prima door kunnen slapen.. Echte aanrader! nu hopen dat het snel helpt..

15-09-2018 | Vrouw | 22
Vaginale schimmelinfectie
Capsule was makkelijk in te brengen! Geen last gehad van bijwerkingen in de nacht! Alleen volgende dag beetje buikpijn rond de baarmoeder. Verder totaal geen bijwerkingen. Aanrader!

09-03-2022 | Vrouw | 21
Vaginale schimmelinfectie
Voor het eerst in mijn leven een schimmelweg infectie. Hier en daar lichte jeuk, maar dat was niks in vergelijking tot de jeuken enorme branderigheid die ik voel na het inbrengen van dit rot medicijn. Ik lig huilend wakker en weet me geen einde raad. Ik zou willen dat ik dit nooit gebruikt had.

04-06-2021 | Vrouw | 21
Vaginale schimmelinfectie
Ik ben nu 26 weken zwanger en heb onderhand al 8 weken last van vaginale schimmelinfecties. Een half uur geleden het ei capsule in gebracht en mijn hemel wat jeukt het. Zoveel jeuk ik zweette ervan en wist echt niet waar ik het zoeken moest. Gelukkig stelde deze reviews mij erg gerust, dat ik niet de enige was! De jeuk is erger dan de schimmelinfectie zelf maar ik gelukkig[lees meer...] nu iets afgenomen dus hopelijk blijft dat zo! Geen idee of de medicatie helpt, ik bid van wel want het is echt geen pretje dit gevoel.

05-09-2018 | Vrouw | 21
Vaginale schimmelinfectie
Top middel. Al een maandje last gehad van een schimmelinfectie, uiteindelijk de drie capsules gebruikt en het werkt top. Geen bijwerkingen gehad, behalve dat het spul er de volgende ochtend uit vloeid (daarom is een maandverband erg handig). Bijwerkingen verschilt immers per persoon, gelukkig heb ik nergens last van gehad! Ik heb de kuur afgemaakt en heb verder geen la[lees meer...]st meer gehad van symptomen dat aanduidt op een vaginale schimmelinfectie :)

14-06-2019 | Vrouw | 20
Vaginale schimmelinfectie
Na bezoek aan de huisarts dit voorgeschreven gekregen ivm een vaginale schimmelinfectie. Had al gewaarschuwd dat het na inbreng wat kon branden. Na 1 uur geprobeerd in slaap te vallen huilend op bed gelegen van de enorme pijn. Het brandt zo erg en de jeuk is onvoorstelbaar. Alles geprobeerd, maar zo te merken wordt het een slapeloze nacht. Dit medicijn gebruik ik NOOIT mee[lees meer...]r...

18-02-2022 | Vrouw | 19
Vaginale schimmelinfectie
Na alle ervaringen te hebben gelezen was ik super bang. Ook het innemen lukte daardoor niet vanwege de zenuwen maar de 2e keer ging hij er erg soepel in. Ik voelde de eerste nacht nauwelijks tot helemaal niks van de bijwerkingen maar toen ik de volgende ochtend ging plassen ging het best wel jeuken en ook wat branden maar niks wat je niet aan zou kunnen en al helemaal niet[lees meer...] te vergelijken met een aantal ervaringen die hier beschrijven zijn. Wel kreeg ik ook af en toe last van maagkrampen (menstruatie krampen) ook deze waren tot nu toe niet erg. Het is nu bijna een dag later en heb veel minder last van jeuk, wel is mijn vagina erg opgezwollen door de gyno hoop dat dit met de dagen wegtrekt. Maar tot nu toe best geveterden over het product

02-04-2021 | Vrouw | 19
Vaginale schimmelinfectie
simpel in gebruik. Ik was een beetje bang voor bijwerkingen, zoals ik die hier las & al een keer had ervaren met de capsule van Canesten. Totaal geen last van jeuk gehad meer, wel wat zwelling maar dat was na een dag weer weg. Product doet goed zijn werk

30-03-2021 | Vrouw | 19
Vaginale schimmelinfectie
Werd na inbrengen alleen maar erger en heb er een nacht niet van kunnen slapen

Amoxicilline (600) - Antibiotica - penicillines breedspectrum