Ervaringen met Circadin

Slapeloosheid (8 meningen)

01-08-2023 | Vrouw | 63

16-06-2023 | Vrouw | 69
melatonine (2mg)
Melatonine werkt uitstekend tegen slapeloosheid , heeft nauwelijks bijwerkingen en geeft weinig afhankelijkheid of verslaving. Het geeft geen euforie zoals bij de meeste slaappillen.

26-02-2022 | Man | 38
melatonine (2mg)
Heb dit middel genomen omwille van doorslaap-problemen. Maar met dit middel slaap ik nog slechter dan ervoor. Ik hou het dan ook voor bekeken. Mogelijke bijwerkingen van dit product zijn dan ook letterlijk slapeloosheid onder andere.

21-01-2022 | Vrouw | 23
melatonine (2mg)
Werkt uitstekend! Nam voordien gewoon melatonin maar ik kon hiermee niet doorslapen. Door circadian slaap ik ook heerlijk door en ik word s morgens wakker.

27-08-2020 | Vrouw | 68
melatonine (2mg)
Ik neem al een aantal dagen circadin 2 mg. Spijtig genoeg heeft dit geen enkel resultaat op mijn slaapgedrag. Ik slaap nog altijd heel slecht in en ben gedurende de nacht heel veel wakker.

17-02-2019 | Vrouw | 31
Chronische depressie
Wekrt prima, half uurtje voor her slaapritueel innemen. Zorgt ervoor dat je minder lang piekert en wakker ligt s avonds. Betere slaapkwaliteit. 6 weken op voorschrift

03-06-2016 | Vrouw | 62
melatonine (2mg)
Omdat ik absoluut geen pammetjes wil vanwege verslavende werking, dit middel gaan gebruiken. Het werkt wel gelukkig want ik lig niet meer uren wakker. Voel me weer goed gedurende de dag. Het is wel erg duur, dus als de 21 tabletten op zijn overweeg ik om melatonine 2mg op internet te kopen. Een lagere dosering heeft volgens de slaapexpert Dr Hamburger geen effect. Heeft ie[lees meer...]mand ervaring met melatonine via internet?

14-04-2016 | Vrouw | 42
Fibromyalgie
Heb veel verschillende slaappillen genomen voor inslapen, doorslapen, te vroeg wakker worden maar weinig resultaat. Na een artikelsamenvatting op pubmed te hebben gelezen over de inzet van melatonine bij fibromyalgie vroeg ik de arts om dit te mogen proberen. Vrij snel sliep ik veel beter, mijn slaap was nu wel verkwikkend en herstellend. De ochtendstijfheid is zeer goed[lees meer...] verminderd, mijn uithouding vergroot, ik kon meer doen met minder snel pijn. Het 'ik kan niets meer onthouden en niet meer nadenken' gevoel verbeterde en de gewrichten in mijn handen, vingers, knieën en ellebogen die soms door kleine overbelasting zo 'vastgeroest' zaten dat ik ze met hulp terug in beweging moest krijgen werden hoe langer hoe meer terug beweeglijker. Voor de inname had ik heel regelmatig hulp nodig om mij bv aan of uit te kleden, moest ik na vier treden even blijven staan....Nu is alles veel beter maar ik heb nog altijd pijn en ben nog moe. Maar voor mij is dit het beste medicijn geweest.

16-08-2013 | Man | 18
melatonine
Ik heb nooit goed kunnen in slaap vallen omdat ik altijd heel mijn dag overliep in mijn hoofd en begon te denken. Sinds ik deze pillen kreeg van de huisarts slaap ik zeker binnen het half uur.

05-10-2012 | Man | 66
melatonine
In het begin leek het te helpen tegen slecht slapen. Maar na langdurig gebruik werk ik er alleen maar onrustiger van. Gebruik het nu een aantal maanden niet meer en slaap weer veel beter in. Doorslapen is nog een probleem. Ook vastgesteld met een slaapproef.

24-12-2011 | Vrouw | 50
melatonine
ruim 20 jaar kan ik niet doorslapen, wordt minstens 3 x per nacht wakker en ga dan altijd snoepen anders val ik niet meer in slaap. ik kon het niet doorbreken en heb aan mijn arts een middel gevraagd om eindelijk eens door te slapen. circadin is een openbaring. ik heb 23 pillen gekregen en moet ze allemaal nemen. het is een kuur denk ik. ik slaap nu bijna altijd door. enig[lees meer...]e nadeel is dat ik last van mijn ogen krijg. het lijkt alsof ze zwaarder zijn zeker in de ochtend. maar ik wordt ook sneller moe. normaal lig ik niet voor 12 uur in bed en nu ben ik om 10 uur als slaperig. niet mijn lijf, maar mijn ogen worden moe alsof ik moet slapen. ik denk dat de vermoeidheid van al die jaren eruit komt. na deze kuur even resumeren met mijn arts wat nu verder, het is nl. nogal duuur 1 euro per stuk en het wordt helaas niet vergoed.

19-06-2011 | Man | 28
Inslaap problemen
slaap makkelijker in, geen slaapmedicatie meer nodig