lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

22-11-2016

Melatonine (melatonine)

Sinds kind af aan heb ik al problemen met een vast slaappatroon. Doordat mijn ouders mij dachten te plezieren (wat ze toen ook deden) met een TV op mijn slaapkamer, bleef ik als kind / puber nachtenlang voor de tv en computer zitten (ik ben nu 24). Hierdoor heb ik een onregelmatig slaappatroon opgebouwd met standaard maximaal 5.5 uur slaap. De laatste jaren merkte ik dat [lees meer...]ik enorm moe was overdag en kon ik eigenlijk niet zonder een tussendoor slaapje (of 5 koppen koffie), waardoor ik 's avonds weer moeilijk in slaap kwam.. Tot vorige maand had ik het een soort van opgegeven om een normaal slaap/dagritme te hebben, tot het me zo frustreerde dat ik huilend in bed zat en dacht, ik ga morgen meteen melatonine pillen halen en zorgen dat ik voor 11 uur slaap. Zo gezegt zo gedaan, ik heb de pillen sleepzz 3 mg gehaald. en een halfuur na inname was ik eindelijk voor 1 uur 's nachts echt moe, sinds dat moment haal ik nachten perfect door sta ik 's morgens super fit op en ben ik overdag niet meer moe (dit duurde btw wel een week). ik gebruik de melatonine pil nu 4x pw, maar wil afbouwen tot ik het gevoel heb dat het me zonder lukt.. omdat ik me al snel frustreer als ik niet in slaap kom, waardoor het nog lastiger wordt. Al om al, ik hoop dat dit medicijn andere mensen ook gaat helpen om mensen hun dag/nacht patroon te herstellen, ik ben er enorm blij mee.
21-09-2016

Melatonine (melatonine)

ik ben zelf depressief en kon niet slapen, als ik sliep mag ik blij zijn als ik 2 a 3 uurtje slaap had.
01-08-2016

Melatonine (melatonine)

Ik kon niet slapen en dat kan ik nu nog niet. Ik was bezig op internet op zoeken wat er tegen zou kunnen helpt. en ik bedacht me dat ik in 2015 melatonine gekregen had van mij therapeute om me te helpen met het in slaap komen. maar ik kreeg er soort blaasjes van dus ben naar de dokter gegaan en die dacht eerst dat het herpes was. maar ik zij dat ik wel van luceris melato[lees meer...]nine had gehad. hij adviseerde dat ik dat niet meer moest nemen en als het niet over ging, dat ik terug moest komen. het is weg gegaan dus ik ben niet meer naar de dokter gegaan voor dat. en ik had een vraag kan je depressie krijgen alles je slaap problemen hebt ? en zijn er ander oplossingen dan medicijnen en lavendel?
16-06-2016

Moeheid

Deze tabletten voorgeschreven gekregen door de neuroloog, omdat ik heel slecht slaap, als het totaal 4 uur is per nacht is dat al veel, ook 's nachts vaak wakker. Dit geprobeerd, tot nu toe weinig resultaat. Ga nu over naar een hogere dosering, op advies van de neuroloog.
04-06-2016

Melatonine (melatonine)

fantastische oplossing na jaren slecht geslapen te hebben, nu al 5 jaar zonder problemen dankzij deze lage dosering melatonine
02-05-2016

Melatonine (melatonine)

Enkele keren melatonine gebruikt zonder probleem en redelijk effectief. Laatste keer werd ik binnen 45 minuten niet lekker. Zeer hoge hartslag, branderige huid met bultjes en rode huid. Dit begon bij gezicht en trok langzaam naar beneden tot voeten. Ook enige benauwdheid. Even getwijfeld of ik huisartsenpost zou bellen, maar toch afgewacht. Na ruim een uur daalde hartslag [lees meer...]en namen verschijnselen af en ben ik in slaap gevallen. Volgende ochtend niets meer aan de hand. Enige voorzichtigheid is toch op zijn plaats bij dit middel.
04-04-2016

Melatonine (melatonine)

Ik slaap weer als een roos. Ik gebruik zelf 1 mg. maar merk dat ik nog wat slaperig en duf was de volgende dag. Vervolgens een halve genomen. Het werd al beter maar nog steeds iets slaperig overdag. Ik neem inmiddels een kwart tot eenderde van 1 mg. tablet. Het is bijna niets, maar ik slaap er uitstekend door en ben overdag niet slaperig of duf meer. Uitstekend product voo[lees meer...]r mij. Het is echter wel zo dat het bij mij een paar dagen nodig heeft om de balans in het lichaam te herstellen nadat ik teveel had genomen. 1 mg. was dus teveel, maar doe het nu een aantal weken met ongeveer 0.25 tot 0.33 mg. Na een paar dagen met deze hoeveelheid te hebben gedaan, merkte ik pas dat de slaperigheid overdag weg was.
29-02-2016

Melatonine (melatonine)

Sinds jaren weer eens toevlucht gezocht op melatonine. Kreeg het eerst op recept van neuroloog 5mg, zonder bijwerkingen. Hielp toen nauwelijks. Nu 2mg zelf gehaald, 1x gebruikt en ontzettend diep geslapen. Dat werkt dus wel, met name voor mij met het doorslapen. Ik heb de dag erna veel last van slapheid, trillingen met name in de handen, sufheid en vermoeidheid. Teveel dus[lees meer...], het middel is zijn doel voorbij geschoten. Had ik beter een paar uur wakker kunnen liggen...
Pagina 1 van 7

Mirena (1929) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (768) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (389) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (388) - Antibiotica - penicillines breedspectrum