Ervaringen met Melatonine

Moeheid (3 meningen)

Bojan Nikolik (03-04-2015)

10-03-2024 | Vrouw | 50
melatonine (0.3)
Ik gebruik 3 smelttabletjes onder mijn tong van ieder 0.1 mg. Dus 0.3 in totaal. 2 uur voor het slapen gaan. Binnen 5 minuten val ik heerlijk in slaap. Top. Geen bijwerkingen.

25-01-2024 | Man | 18
melatonine (0,1)
Griep
Heb al een hele week de griep en lig doodziek op bed Van alles geprobeerd antigripine werkt redelijk paracetamol etc maar heb daadwerkelijk nog nooit een medicijn gezien dat voor geen enkele werking nuttig is 7 euro verspild aan een potje shiepz melatonine en nogsteeds niet kunnen slapen pffff

01-11-2023 | Vrouw | 56
melatonine (299)
Fijn in gebruik. Lag altijd uren wakker. Nu krijg ik nog niet één bladzijde meer gelezen. Zo snel val ik in een heerlijke slaap. Totaal geen last van nachtmerries en wat ik hier voor gekke dingen nog meer lees. Het is een lichaamseigen stof, melatonine, die vul je aan door een pilletje. Blij dat het bestaat. Want er is niets erger dan willen slapen en t lukt niet!

19-10-2023 | Vrouw | 67
Valdisper

18-09-2023 | Vrouw | 40
melatonine (5mg)
Ik had ook echte levendige nachtmerries ik heb toen het middel serequel gebruikt daarmee val je ook in slaap en droom je niet meer intens mij heeft het echt geholpen met nachtmerries en dit medicijn is ook niet verslavend

26-08-2023 | Vrouw | 41
melatonine (5mg)
Ik neem melatonine forte wegens slaapproblemen. Ik ben al vaak uit mijn bed gevallen omdat de nachtmerries zo erg zijn! Van boven tot onder blauwe plekken. Het helpt wel om in slaap te vallen maar daarna heb je geen controle over je dromen.

08-10-2022 | Man | 28
melatonine (3mg)
Moeheid

29-09-2022 | Man | 17
melatonine (5mg)
Ik heb al een tijde last van een slecht slaapritme hebben en ik kreeg het gewoon echt niet goed. Van mijn vrienden wist ik dat zij wel eens melatonine gebruikte dus ik dacht "dat kan handig zijn." Nu is het 3÷03 en ben ik klaar wakker na nachtmerries, hartkloppingen, rare geluiden in mijn hoofd en een soort rillingen over mijn lichaam. Ik denk dat mijn dosering niet goed w[lees meer...]as. 1 tablet heb ik genomen, maar die tabletten in dit pakje gaan per 5mg en dat is zeker teveel.

28-08-2022 | Vrouw | 59
melatonine (2mg)
Overactieve hersens zorgen ervoor dat ik niet in mijn diepe slaap kom. Ik wil graag slapen maar mijn hersens nemen het over

20-04-2022 | Vrouw | 27
melatonine (1mg)
Ik sliep altijd al vrij moeilijk in, maar na omstandigheden sliep ik bijna helemaal niet meer toen heb ik oxazepam gekregen, maar hier voelde ik me dag erna zo vreemd van. zelf overgestapt op melatonine en het helpt mij echt goed ik val veel sneller in slaap, en word uitgeruster wakker.

26-01-2022 | Man | 21
melatonine (5mg)
Dit "melatonine" moet illegaal gemaakt worden, het maakt mensen super strak en houd je wakker. Het is nog sterker dan speed en dat zegt wat. Geen grap ik lig nu al nachten wakker van dit spul. Echt wat een wereld leven we in.

08-01-2022 | Vrouw | 53
melatonine (1mg)
Al langere tijd slecht slapen en van alles gebruikt, ook melatonine pilletjes weinig tot geen effect. Nu slik ik al half jaar lorazepam waar ik van af wil. Tot mijn dochter vertelde dat ze geleerd had dat hormonen vloeibaar zijn, zoals melatonine. Op internet vond ik vloeibare melatonine van vitaplex. 1 druppel 0, 25 mg wat zij aanraden, maar begon zelf iets te enthous[lees meer...]iast met 6 druppels. Eerste nacht kreeg ik hartkloppingen dus niet bepaald bevorderlijk voor een uitgerust gevoel. Daarna terug gegaan naar 3 a 4 druppels op een theelepel langzaam laten oplossen in de mond. Ik heb de lorazepam nog wel nodig om te slapen, probeer in kleine beetjes af te bouwen, maar het lijkt of ik met de vloeibare melatonine nu weer vaker droom en dan toch wat uitgeruster wakker wordt.

20-09-2021 | Man | 65
melatonine (3mg)
Ik heb een teveel aan cortisol daarom gebruik ik melatonine om de cortisol te verlagen zodat ik beter kan slapen.

24-10-2020 | Man | 49
melatonine (1mg)
Na jarenlang gebruik van slaappillen als lorametazepan en zonder effect, werd me in een reformwinkel aangeraden om eens melatonine te proberen. Ik kreeg de melatonine capsulen van 1 mg van sanct bernhard. Het was de bedoeling dat ik niets anders dan deze capsule zou nemen om te slapen. De dame zei me dat ik 1 capsule een half uurtje voor het slapengaan diende in te nemen e[lees meer...]n liefst alles goed donker diende te maken in de kamer, wat is sowieso al deed. Twintig minuten later, lag ik nog op de bank tv te kijken, maar voelde me plots zo slaperig worden dat ik maar naar bed ben gegaan. Ik wist amper nog dat ik me in bed had gevleid en werd 9u later wakker door een overvolle blaas. Ook iets wat me al een tijdje voor extra slaapproblemen zorgde, aangezien ik wat last begin te krijgen van de prostaat en daarvoor een drietal keren per nacht diende op te staan. Mijn geluk was zo groot dat ik het de volgende avond natuurlijk weer probeerde en ja hoor, deze keer had ik zelfs 10u aan een stuk doorgeslapen. Ik neem de melatonine nu ongeveer sedert een drietal weken. Ik lijd ook al jaren aan chronische gewrichtsaandoeningen. De pijn hiervan is sedert het gebruik zo goed als volledig verdwenen, het lijkt er op dat de prostaat er zich beter bij voelt, want het plassen gaat een heel stuk makkelijker en ik word er niet meer door gewekt. Verder heb ik al jaren overgewicht en geen enkel dieet gaf nog resultaat. Sedert mijn gebruik van melatonine ben ik zonder dieet reeds 4kg verloren. Als die zo verder gaat, is er misschien ook hoop dat ik niet langer zal lijden aan obesitas. Voor mij is het een super voedingssupplement.

21-10-2020 | Vrouw | 32
melatonine (5mg)
Door een burnout en depressie slaapnis al maanden slecht. Ik heb dit middel zo n 8 dagen ingenomen en kreeg gauw aftes en mondhoeken. Vanacht om 4 uur snachts begon ik tijdens een diepe slaap helemaal draaierig te worden misselijk overgeven en flauw vallen. Ik kon nie meer staan en zitten of ik viel weer flauw. Ik las net de bijwerkingen en zie dat allemaal tegen komen.[lees meer...] Vanavond slaap ik lekker zonder melatoline. Deze was van merk lucatival ofzo. Weet nu niet hoe ik het precies moet schrijven tis ook 2.12 snachts hehe. Iedergeval mensen pas goed op! Voordat net als bij mij de ambulance moest komen en de hele dag naar de klote is

22-09-2020 | Vrouw | 54
melatonine (5mg)
Ik dacht laat ik eens Valdispert 5 mg Melatonine proberen. Aangezien dat ik maar 4 uur per nacht slaap. Een uur van te voren ingenomen. Na 20 minuten werd ik duizelig en voelde me niet goed. Gelijk op bed gegaan. Heel naar en vreemd gedroomd. Zweten. Angst om weer terug te vallen in een nieuwe overspannenheid. Ik kom net uit een overspannenheid. Ging heel goed. Maar even[lees meer...] een kleine terugval. Ik blijf in het vervolg wel langer wakker als het moet.