lees de ervaringen

volgende > >>
Pagina 1 van 7

03-02-2016

Temazepam (temazepam)

slapeloosheid nam gedurende het gebruik langzaam weer toe, daarom een alternatief gekregen
07-01-2016

Temazepam (temazepam)

Kreeg het middel voorgeschreven via een psychiater, maar al vanaf het allereerste begin werkte dit niet bij mij. Heb weleens een week wakker gelegen met alle nadelige gevolgen van dien.
25-09-2015

Temazepam (temazepam)

Door meerdere traumatische ervaringen wat al op jonge leeftijd (2 jaar) is begonnen. Was het verwerken hiervan in de nachtrust niet te doen, nachtmerrie na nachtmerrie hielden mij wakker. Op advies van de huisarts ben ik toen temazepam 2x 20 mg per nacht. Temazepam is een medicijn wat je normaal gesproken een paar weken mag gebruiken i.v.b. met afhankelijkheid hierv[lees meer...]an, dit was mij nooit verteld. Na bijna 10 jaar gebruik van temazepam kwam er eindelijk een arts die dit tegen mij vertelde en mijn heeft proberen te helpen om een alternatief hier voor te vinden. Het is nu 10 jaar later en de slapeloze nachten met de nachtmerrie' s zijn er nog steeds alleen dan tig keer zo erg als ik al had. Hiermee wil ik aangeven dat wat je huisarts ook zegt, check het altijd even voor de zekerheid. Dat kan je heel wat jaren van ellende besparen.
25-09-2015

Temazepam (temazepam)

Ongelofelijk hoe makkelijk sommige mensen hier over denken. Je zou echt zo snel mogelijk moeten stoppen met deze rotzooi en de werkelijke problemen aanpakken die je slapeloosheid veroorzaken. Dit medicijn is erg verslavend en moeilijk om mee te stoppen. Ik heb dit middel ongeveer 2,5 tot 3 jaar gebruikt wegens een angststoornis, ik had de 10 mg tabletjes. Door deze tabl[lees meer...]etjes werd ik minder gespannen en kon daardoor s'avonds makkelijker in slaap vallen. Ik zal niet ontkennen dat ik deze tabletten nodig had om me enigzins goed te voelen, ik was gewoon verslaafd. Gelukkig ben ik er nu er 5 maanden vanaf maar dat was wel afzien soms. Ik heb het veel te snel afgebouwd, in 4 weken had ik het afgebouwd omdat ik er helemaal klaar mee was, maar dit was achteraf veel te snel. En dat zonder hulp. Tijdens het afbouwen viel het wel mee maar ik had echt last van ontwenningsverschijnselen zoals hartkloppingen (in rust), hoofdpijn, angstgevoelens, diarree, slecht slapen. Op het moment is mijn ontlasting nog steeds niet goed maar dat heeft even de tijd nodig. Ik voel me nu veel fitter, energieker, kan weer helder nadenken, en ik slaap ook weer lekker. Mijn tips zijn als je gaat stoppen is bouw het rustig af, praat er over met naaste mensen/vrienden, zoek professionele hulp en ga lekker sporten! Dat heeft mij echt geholpen, ook al was ik hartstikke moe ik ging altijd lekker sporten.
13-07-2015

Temazepam (temazepam)

Indien nodig slik ik Temazepam 10 mg. Ik heb dit middel van de huisarts voorgeschreven gekregen. Door te veel stres heb ik slaapproblemen. Temzapam voel ik een 30 minuten na innemen dat het gaat werken en val ik vlot in slaap. Ik slaap er zeker 7 tot 8 uur per nacht mee. En dan word ik uitgerust wakker. Het werkt dus prima voor mij.
04-07-2015

Temazepam (temazepam)

heb t voor t eerst ingenomen maar ben nog de helenacht wakker
24-03-2015

Temazepam (temazepam)

na een brute mishandeling (van achter tegen mijn rug geschopt) op mijn schouder terecht gekomen, hevige pijn en al ruim 2 maanden niet of slecht slapen. op eigen verzoek om een slaapmiddel gevraagd. i.v.m een gastric bypass heb ik van de huisarts Temazepam 10PCH gekregen. maar helaas totaal geen effect. is er nog een ander medicijn zo dat ik is een nacht kan doorslapen?
23-03-2015

Temazepam (temazepam)

Twee jaar last gehad van extreme slapeloosheid, zeker in tijden van stress. Neem nu een half tabletje van 10 mg en slaap goed. Wel vroeg wakker, maar ben al een gelukkig man met 5 tot 6 uur slaap.
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (705) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (362) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (353) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (323) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (271) - Depressie - antidepressiva overig
Seroxat (256) - Depressie - antidepressiva SSRI

Deel jouw ervaringen over
medicijngebruik en maak kans op
het boek de POWER Patiënt!

Hoe word je sneller beter?
Hoe krijg je de best passende behandeling?
Hoe krijg je minder last van bij-effecten?
Lees het in dit boek!

Als je meer wilt weten over dit boek, klik dan hier.

de Power Patiënt

Geschreven door Wil Konings.