This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure. This website is hosted on a company which complies to standard ISO 27001:2005 for Information Security Management Systems.
lees de ervaringen

Pagina 1 van 7

04-03-2015
Man, 45 jaar

Temazepam (temazepam)

25 minuten na inname komt er een warm gevoel over me heen en dan ik beter al in mijn bed liggen. Slaap de hele nacht door.
28-02-2015
Vrouw, 33 jaar

Temazepam (temazepam)

Helaas sta ik langere tijd (ruim een jaar) onder grote spanning en ga gebukt onder een vorm van extreme stress, een erg onrustige periode in mijn leven. (Hoog cortisol) Slapen is daarin een groot probleem geworden. Maar een mens heef nou eenmaal slaap nodig om te kunnen functioneren. Naast een gezond eetpatroon, ademhalingsoefeningen, vitaminepillen, voldoende beweging, bu[lees meer...]iten zijn en toch proberen de hoeveelheid stress binnen de perken te houden. Temazepam neem ik zo nodig. Als het mij echt te gek wordt. Vaak neem ik dan twee nachten achter elkaar dit medicijn. Ik slaap er heerlijk op. Al ben ik vaak al weer vroeg wakker, meestal pak ik zo wel 5 uur slaap achter elkaar. En dat is heerlijk!
26-02-2015
Man, 52 jaar

Reuma

Het middel helpt mij goed
09-02-2015
Vrouw, 33 jaar

Temazepam (temazepam)

Ik word elke nacht 3 keer wakker. Ik slaap niet veel uren achter elkaar en ik kan niet in diep slaap vallen. Ik moest een halfje van 10 innemen, maar ik doe 20 mg in een keer en verrassing! nog steeds hetzelfde probleem. Conclusie de pillen werken niet.
16-01-2015
Man, 31 jaar

Temazepam (temazepam)

net 5 keer 10mg ingenomen en kan nog niet slapen..wat een flut spul.. geef mij voortaan maar een joint..
19-12-2014
Man, 42 jaar

Temazepam (temazepam)

werkt in het begin fijn 10mg is voor mij echt te weinig weeg 100kg bij 187cm. dus 20mg werkt goed voor inslapen lekker net of je een fles vodka hebt gedronken, maar de afkick verschijnselen zijn ernstig,bij langer gebruik dan 3keer in de week ben ik na een tijdje gestopt maar had nog meer slaap problemen en lijkte net alsof ik slaap en wakker tegelijk was na het afkicken[lees meer...]. echt erge afkick problemen. matig gebruiken aub.
13-12-2014
Man, 37 jaar

Tinnitus

De 10mg helpt voor mij nauwelijks met inslapen en kan er maximaal 5uur slaap uit slepen. Uur eerder innemen en naar bed betekent voor mij ook echt een uur eerder wakker en niet meer verder kunnen slapen.
27-11-2014
Man, 23 jaar

Temazepam (temazepam)

Ik gebruikte 2 maanden Temazepan tijdens het gebruik sliep ik goed en vrijwel direct na inwerking al nu 1 jaar verder ondervind ik nog steeds slaapprobleemen (erger dan voor het gebruik van temazepan) ik raad iedereen aan om goed na te denken bij het gebruik van temazepan! Bij voorkeur zou ik siruqel gebruiken niet verslavend en geen blijvende bijwerking maar toch net zo k[lees meer...]rachtig (gebruikte het 2 maanden en ben nu 1 maand gestopt.)
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (608) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (332) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (315) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

meamedica