This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure. This website is hosted on a company which complies to standard ISO 27001:2005 for Information Security Management Systems.
lees de ervaringen

Pagina 1 van 7

24-03-2015
Man, 58 jaar

Temazepam (temazepam)

na een brute mishandeling (van achter tegen mijn rug geschopt) op mijn schouder terecht gekomen, hevige pijn en al ruim 2 maanden niet of slecht slapen. op eigen verzoek om een slaapmiddel gevraagd. i.v.m een gastric bypass heb ik van de huisarts Temazepam 10PCH gekregen. maar helaas totaal geen effect. is er nog een ander medicijn zo dat ik is een nacht kan doorslapen?
23-03-2015
Man, 50 jaar

Temazepam (temazepam)

Twee jaar last gehad van extreme slapeloosheid, zeker in tijden van stress. Neem nu een half tabletje van 10 mg en slaap goed. Wel vroeg wakker, maar ben al een gelukkig man met 5 tot 6 uur slaap.
04-03-2015
Man, 45 jaar

Temazepam (temazepam)

25 minuten na inname komt er een warm gevoel over me heen en dan ik beter al in mijn bed liggen. Slaap de hele nacht door.
28-02-2015
Vrouw, 33 jaar

Temazepam (temazepam)

Helaas sta ik langere tijd (ruim een jaar) onder grote spanning en ga gebukt onder een vorm van extreme stress, een erg onrustige periode in mijn leven. (Hoog cortisol) Slapen is daarin een groot probleem geworden. Maar een mens heef nou eenmaal slaap nodig om te kunnen functioneren. Naast een gezond eetpatroon, ademhalingsoefeningen, vitaminepillen, voldoende beweging, bu[lees meer...]iten zijn en toch proberen de hoeveelheid stress binnen de perken te houden. Temazepam neem ik zo nodig. Als het mij echt te gek wordt. Vaak neem ik dan twee nachten achter elkaar dit medicijn. Ik slaap er heerlijk op. Al ben ik vaak al weer vroeg wakker, meestal pak ik zo wel 5 uur slaap achter elkaar. En dat is heerlijk!
26-02-2015
Man, 52 jaar

Reuma

Het middel helpt mij goed
09-02-2015
Vrouw, 33 jaar

Temazepam (temazepam)

Ik word elke nacht 3 keer wakker. Ik slaap niet veel uren achter elkaar en ik kan niet in diep slaap vallen. Ik moest een halfje van 10 innemen, maar ik doe 20 mg in een keer en verrassing! nog steeds hetzelfde probleem. Conclusie de pillen werken niet.
16-01-2015
Man, 31 jaar

Temazepam (temazepam)

net 5 keer 10mg ingenomen en kan nog niet slapen..wat een flut spul.. geef mij voortaan maar een joint..
19-12-2014
Man, 42 jaar

Temazepam (temazepam)

werkt in het begin fijn 10mg is voor mij echt te weinig weeg 100kg bij 187cm. dus 20mg werkt goed voor inslapen lekker net of je een fles vodka hebt gedronken, maar de afkick verschijnselen zijn ernstig,bij langer gebruik dan 3keer in de week ben ik na een tijdje gestopt maar had nog meer slaap problemen en lijkte net alsof ik slaap en wakker tegelijk was na het afkicken[lees meer...]. echt erge afkick problemen. matig gebruiken aub.
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (647) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (338) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (323) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

Tony's Chocolonely