Temazepam

Dormicum (44 meningen)
Lormetazepam (33 meningen)

05-04-2020

Allergische reactie

gebruik temazepam al jaren maar heb nu allergische uit slag en niets helpt me heb nu zelf de jeuk over het hele lichaam de jeuk is zeer ernstig krap me totaal open gebruik nu pretnison 3 stuks van 30 mg hebben meer mensen dit mee gemaakt ?ga nu stoppen met gebruik om te zien of het over gaat !!!!!
21-03-2020

Temazepam (temazepam)

Na 20 jaar af en aan antidepressiva ivm chronische depressiviteit en angststoornis en helaas al 20 jaar niet diep kunnen slapen en doorslapen. Namelijk 10x per nacht wakker. Elke ochtend wakker worden met griep gevoel en overdag weinig energie en irritatie ben ik sinds kort begonnen aan Temazepam. Wetende dat ik dit niet elke dag mag nemen. Ik neem 30 mg paar x per week[lees meer...]. Ik slaap wel 6 uur door, word vrolijker wakker. Geen last van sufheid overdag, juist meer zin om dingen te doen en kom happier en energieker de dag door. Ben heel blij dat mijn huisarts dit heeft gegeven. En weet zeker dat goede slaap echt een medicijn is.
15-03-2020

Temazepam (temazepam)

Het werkt goed als als ik 20 mg gebruik. Ik Lees hier veel klachten over weinig effect en nare bijwerkingen. Zelf geen last van gehad. Ik neem het 2x per week 20 mg en dat werkt prima. Ik denk door de snelle opbouw van tolerantie (dagelijks nemen bijvoorbeeld). Dat de beschreven klachten en het minieme effect plaatsvind. Zelf geen problemen gehad :)
28-01-2020

Temazepam (temazepam)

niet samen met koffie gebruiken, drink rooibos thee mirtazapine mag niet samen met temazepam mirtazapine werkt beter als dosis hoger is dan 15 mg zeg maar 22,5mg werkt goed voor inslapen maar niet bij iedereen temazepam starten 10 mg hogere dosis kan maar is niet verstandig want er blijft in 24 uur nog wat in het bloed achter bij gebruik temazepam na 1 week stoppe[lees meer...]n en overschakelen op mirtazapine!!
06-01-2020

Temazepam (temazepam)

Paar keer een paar pillen gekregen. Eerste nacht doet het een beetje, de nacht daarna niets. Ik moet minimaal een week tussen de pillen houden wil het een beetje effect hebben.
29-12-2019

Temazepam (temazepam)

Na een ongeluk waardoor ik veel pijn had sliep ik slecht. Daarom iom de huisarts begonnen met temazepam. Na 2 weken had ik al het gevoel niet meer in slaap te kunnen vallen zonder pil. Ook werd ik ‘s nachts angstig wakker. Daarna erg onrustig. Enorme spierpijn in mijn benen. Spiertrekkingen. Grieperig gevoel. Darmklachten. Één en al ellende. Het slapen ging steeds slechter[lees meer...]. Uiteindelijk helemaal niet meer. Na 2 maanden in 1 keer gestopt en alle klachten verdwenen. Ook het slapen ging daarna steeds beter.Een erg slechte ervaring dus.
21-12-2019

Bipolaire stoornis

Wegens slapeloosheid temazepam voorgeschreven gekregen, viel er makkelijker van in slaap, maar na max 3u slaap weer non stop wakker. Volgende dag veel last van hoofdpijn en irritatie. Bijwerkingen wogen niet op tegen matige effect van de temazepam.
11-12-2019

Temazepam (temazepam)

Door vreemde bewegingen in n mijn hoofd door een stoot tegen een stenen muur,kreeg ik vreemde bewegingen in mij hoofd,ik sta op de wachtlijst van het duizeligsheids centrum in @ Apeldoorn.die bewegingen heb ik vooral snachts als ik ga slapen,en mijn hoofd op het kussen leg..
22-10-2019

Tinnitus

20-08-2019

Alvleesklierontsteking

Gebruik temazepam vanaf 1997,zit nu op 40.mg p.d. Heb er geen last van, slaapt goed, moet ook wel want de pancreas moet rust hebben.
26-05-2019

Temazepam (temazepam)

Hey Ik zit hier met slaap probleme te lang ik drink vaak alcohol rook soms wat wiet dat brengt mij zelfs niet in slaap verslaafd aan alcohol of drugs ben ik niet nu neem ik elkedag 20 MG van die temazepan nu 3 dage ofso ik slaap maar te kort zou ik 40 Mg neme ik denk zelf niet dat het werkt Ik heb wel zware probleme bij mij werkte dat soort medicijne als lorazepam w[lees meer...]el beter Ik nam 2.5 mg van dat het werkt ook zyprexa olanzapine werkt ook maar Stress en bullshit komt bij mij er bij ik denk soms ik zit in een hele diepe put en ik kom er niet meer uit het wens je het beste hoop dat je hier iets aan hebt
19-03-2019

Temazepam (temazepam)

Veel pillen voorgeschreven gehad van mijn huisarts, maar deze hielpen even en dan na een aantal weken weer hetzelfde probleem, niet kunnen slapen. Dit probleem speelt al ruim 10 jaar. Nu al een jaar Temazepam 20mg, slaap er echt goed op, ook bij dagelijks gebruik. Voor mij de oplossing en eindelijk weer een nacht slapen! Het laatste jaar ook veel minder moe overdag. Geen[lees meer...] bijwerkingen waar ik tegenaan loop
20-02-2019

Temazepam (temazepam)

het gebruik van temazepam, deed helemaal niets. Ik heb het nog een keer geprobeerd, maar wederom geen resultaat.
04-02-2019

Temazepam (temazepam)

ik hebben tijd gerbruik om dan niet kon slapen. maar ik moest er steed meer van gaan nemen
21-01-2019

13-01-2019

Temazepam (temazepam)

Ik wil alsjeblieft dat iemand reageert. Ik slik 15 mg mirtazapine en 40 mg temazepam om in slaap te komen terwijl ik overal lees dat mensen genoeg hebben aan 10 of 20 mg. Ben ik een uniek geval ??????

Thyrax Duotab (847) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (534) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (494) - Antibiotica - penicillines breedspectrum