lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

03-08-2016

Temazepam (temazepam)

Ik heb meer dan een jaar geleden ze gekregen, omdat ik niet in slaap viel. Mijn huisarts gebeld en had alles al geprobeerd, toen nam ik er 1 en was dan na 20 in slaap gevallen. Nu heb ik ze opnieuw gevraagd, omdat ik erg laat pas in slaap val, maar slik er nu 2 van 10 mg, omdat als ik er 1 neem na een uur moet plassen en dan kan ik niet in slaap vallen meer. Nu ik er op di[lees meer...]t moment er 2 slik heb ik ook wel dat ik naar de wc moet, maar kan daarna gewoon weer verder slapen.
31-07-2016

Temazepam (temazepam)

Op advies van de huisarts gestart met Temazepam omdat dit middel mij meer ontspannen laat ontwaken dan Diazepam (wat mij slaperig hield tot ver in de ochtend). Zeer tevreden over het gebruiksgemak. Ik neem het alleen als ik weet dat ik weer toe ben aan een goede nachtrust. Omdat ik vaak mijn bed uitmoet voor mijn man die hulpbehoevend is. Soms is dan een goede nachtrust ge[lees meer...]en overbodige luxe. Niet verslaafd omdat ik eens in de drie weken een heel tablet slik.
26-07-2016

Bovenmatige slaperigheid

18-07-2016

Temazepam (temazepam)

slaap hier goed van, maar krijgt veel honger.
12-07-2016

Temazepam (temazepam)

Na chronische slaapproblemen heel hoopvol begonnen aan temazepam. De huisarts gaf dit mee voor de 'lastige' nachten. Echter helpt temazepam mij nauwelijks. Ik val snel in slaap, maar dit was voor mij nooit het grote probleem. Ik word voor mijn gevoel zelfs nog vaker wakker dan normaal. Rond 5 uur lig ik zelfs een langere tijd wakker, omdat het spul uitgewerkt leek. De werk[lees meer...]ing is natuurlijk voor iedereen anders, maar voor mij is dit zeker geen succes.
25-06-2016

Allergie

Ik gebruik het alleen als ik weg ga de volgende dag, ik slaap dan de hele nacht niet, wat het ook is. Ik kan me dan niet ontspannen, dan is Temazepam een mooie uitkomst. slaap als een roos alleen een klein beetje suffig als ik wakker word, maar dat heb ik er graag voor over, beter dan een hele nacht niet slapen.
16-06-2016

Temazepam (temazepam)

Reden van gebruik : Kom slaap te kort, niet in slaap kunnen komen,stress. Gebruik reeds dik jaar Temazepam CF 10mg capsule 1 x dag. Na gebruik heb/krijg ik een "duffe kop", geen hoofdpijn, maar vreemd gevoel in het hoofd en werkt op je spieren, stijf en soms krampen. Inslapen na 20 minuten inname, maar het probleem: ben na 3 uur weer wakker en kan niet lekker en goed doors[lees meer...]lapen. Hele dag lopen gapen, maar slapen gaat niet. Huisarts nog geprobeerd eerst Oxazepam PCH tablet 10 mg 2 a 3 weken.
21-04-2016

Temazepam (temazepam)

Na een rumoerige periode opeens slaapproblemen. Huisarts, haptonoom en toen dat niet hielp temazepam 10 mg. Heerlijk geslapen, maar al na een paar dagen op halfjes overgestapt. Wat een absolute aanrader is, is Slapen als een Roos van dr Guy Meadows. 16 euro een topboek!! Ik slaap nu soms weken als een roos en neem nog heel af en toe een halfje van een tablet van 10 mg. Lez[lees meer...]en dat boek!! Heus!
Pagina 1 van 7

Mirena (1908) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (749) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (381) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (374) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (332) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (287) - Depressie - antidepressiva overig
Seroxat (268) - Depressie - antidepressiva SSRI

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op 2 toegangskaarten voor
de Historische Grand Prix in Zandvoort
op 2, 3 of 4 september.

Als je meer wilt weten over deze Grand Prix, klik dan hier!

Historische Grand Prix in Zandvoort