ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

13-04-2018

ADHD

Door mijn heftige adhd heb ik insomnia. Ik heb totaal geen rem in mijn hersenen en soms word ik heeelemaaal gek van denken de hele dag en nacht. Het stopt nooit
09-04-2018

Zopiclon (zopiclon)

Toen mijn vader 3 jaar geleden kwam te overlijden werkte de temazapam niet meer bij mij. Sinsdien heeft mijn dokter Zopiclon mij gegeven en dat werkt prima. Heb net wel gelezen dat ik er metaal achtige smaak in me mond kon krijgen en dat klopt. Ik heb verder geen klachten ik slaap prima nu
09-04-2018

Zopiclon (zopiclon)

heb altijd lormetazapam gehad nooit geen klachten nu niet meer verkrijgbaar en op zopicolon gezet[ onvoorstelbaar dat ze dit voorschrijven]
03-02-2018

Zopiclon (zopiclon)

Je slaapt er lekker op maar wat een troep. Overdag ben je een zombie. Kan amper op mijn benen blijven staan. Heel erg last van sufheid en duizelig...kan helemaal niets meer. Ben 44 maar voor mij zwaar bejaard
30-01-2018

Zopiclon (zopiclon)

Fijn slaapmiddel, voor als je echt een goede nacht wilt maken, kalmeert, en maakt slaperig. Echter wel bij uitzondering gebruiken, verliest bij veelvuldig gebruik zijn kracht
30-01-2018

Zopiclon (zopiclon)

Omdat Lormetazepam (Lormetazepam Mylan) opeens uit de handel was genomen sinds januari 2018, schreef mijn huisarts Zopiclon 7,5 mg voor, omdat ik al jaren een (in)-slaapmiddel gebruik. De Zopiclon geeft bij mij vervelende bijwerkingen. Een bijwerking is bekend, staat ook in de bijsluiter, een vieze bittere, metaalachtige smaak in de mond, zowel 's nachts waardoor ik onrust[lees meer...]ig sliep en overdag. De smaak is niet weg te krijgen. Daarbij kreeg ik ook weer last van verkramping van de slokdarm. Heb ik jaren geleden ook gehad bij het gebruik van Amitriptyline, een pijn die naar de kaken, keel en borst uitstraalt, je denkt aan een hartinfarct op dat moment, vreselijke ervaring. Om die reden contact opgenomen met huisarts en hij heeft aangeraden meteen te stoppen met dit medicijn. Nu 2 Diazepam gaan gebruiken om af te kunnen gaan bouwen van het gebruik van de Lormetazepam. Ze doen de mensen wat aan door ineens uit de handel nemen van Lormetazepam zonder aankondiging vooraf aan huisartsen en apotheken.
29-01-2018

Zopiclon (zopiclon)

Het middel werkt echt prima om te slapen...om de dag 1 pil. 1 dag bijna niet slapen en met de pil 6 uurtjes. Maar ik ben zo duizelig als het maar kan en zie alles wazig. Omdat het middel goed werkt ga je als je de avond niet mag gebruiken toch de hele tijd denken zal ik er 1 pakken om toch te slapen. Maar kan mij gelukkig sterk houden. Maar ipv uitgerust te worde ben ik n[lees meer...]et een zombie ...Mijn lichaam doet het maar mijn hoofd zweeft
18-11-2017

Zopiclon (zopiclon)

Na jarenlang nauwelijks geslapen te hebben, slaap ik al 2 jaar heerlijk met zopiclon. Als ik zorg dat ik minimaal 7 uur slaap heb, heb ik geen bijwerkingen. Na 2 jaar ook nog geen dosisverhoging nodig gehad. Het duurt alleen iets langer eer het werkt, maar als je dat weet is dat ook geen probleem neem je hem iets vroeger. Een enkele x als ik erg onrustig ben neem ik overd[lees meer...]ag een halve, ik val dan niet in slaap maar wordt wel rustig. Heb door de jaren heen van alles geprobeerd, zopiclon is voor mij een grote uitkomst.
Pagina 1 van 7

Mirena (2043) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (444) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (443) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (362) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!