ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

07-07-2017

Zopiclon (zopiclon)

Ik heb een hele tijd zopiclon gebruikt voor chronische slapeloosheid door een verlaat slaapfase syndroon. Het werkte in het begin best goed, maar de slaapproblemen waren chronisch en ik mocht het niet dagelijks innemen vanwege afhankelijkheid en tolerantie. Op een gegeven moment merkte ik dat ik het eerder begon te nemen dan nodig en dat mijn geheugen steeds meer achteruit[lees meer...]gang. Ben overgestapt naar een lage dosering quetiapine, dat werkt voor mij beter.
05-07-2017

Zopiclon (zopiclon)

Mijn ervaringen met 2 Zopiclon zijn heel anders. Achteraf en gewoon toevallig heb ik een kennis die ook Zopiclon nam en ook de dosis ongeveer dezelfde tijd verhoogd 'kreeg'en die had dezelfde ervaringen als ik: de volgende dag beroerd en enorme maag- darmproblemen en hoofdpijn. Dit was voor mij dan ook een enorme stijging: ik gebruik elke avond maar 1/4 van een tablet, in[lees meer...] combi met een antihistamine. Het was om een tijdelijke crisis het hoofd te bieden, die verhoging van de Zopiclon, maar het gaf alleen maar meer ellende. Toen ik stopte met die 2 en geleidelijk weer terugging in dosering, hielden de maag darmklachten etc. op.
02-07-2017

je mag op mij reageren
20-05-2017

Heeft iemand ervaring met 2 tegelijk innemen
29-04-2017

Zopiclon (zopiclon)

Ik gebruikte af en toe Zolpidem, sinds ik na Nolvadex ook Zoladex kreeg, sliep ik al helemaal niet meer en zocht ik iets wat ik met periodes enkele dagen na elkaar kon innemen. Zolpidem werkte perfect maar als ik het 3 nachten na elkaar in nam, kreeg ik veel meer last van sufheid, misselijk, duizelig,.... dus dat was geen optie. Ik kreeg deze voorgeschreven maar dit is [lees meer...]het toch niet, dan liever weer Zolpidem en 1x per week een slaaptabletje. Bijwerkingen: misselijk, angstig, viel niet in slaap, na enige tijd droge mond en keel en vieze smaak in de mond/keel, overdag de hele dag nog vieze smaak in de mond, suf voelen,...
24-04-2017

Zopiclon (zopiclon)

ik kan ook niet zonder dus weet hoe het voelt
16-04-2017

Zopiclon (zopiclon)

Begonnen na een longontsteking met kwart tablet. Nu 4 jaar later gebruik ik 2 tabletten voor de nacht en helaas...ik slaap nauwelijks nog. Kan zelfs met 2 tabletten nachten achter elkaar klaarwakker zijn! Overdag slaap ik ook absoluut niet. Smaak is vreselijk bitter bij halve tabletten. Een snoepje meteen erna helpt wat. Verder erg droge mond maar dit is ook door andere m[lees meer...]edicatie....extra vaak naar tandarts is aan te raden!
01-04-2017

Zopiclon (zopiclon)

Ik slik nu al zo'n 10 of 11 jaar lang Zoplicon, meestal een kwart of een derde tablet per nacht, omdat ik anders erg weinig slaap en overdag niet goed functioneer. Ik ervaar niet veel bijwerkingen, hooguit wat geheugenverlies, maar ik weet niet of dit een directe relatie met deze tabletten heeft. Dit medicijn zorgt er voor dat ik meestal redelijk tot goed slaap en daarna[lees meer...] overdag prima kan functioneren. Maar ik realiseer me goed dat ik de dosis niet moet verhogen.Ik probeer er van af te komen, maar dat lukt erg slecht. Zonder tablet blijf ik maar wakker en maak me steeds meer zorgen dat ik niet slaap. Het gevolg is dat ik na een uur wakker liggen toch maar weer een tabletje neem. Toch over algemeen best tevreden met dit medicijn.
Pagina 1 van 7

Mirena (1983) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (810) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (417) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (412) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (349) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!