ISO 27001

20-05-2017

Heeft iemand ervaring met 2 tegelijk innemen
29-04-2017

Zopiclon (zopiclon)

Ik gebruikte af en toe Zolpidem, sinds ik na Nolvadex ook Zoladex kreeg, sliep ik al helemaal niet meer en zocht ik iets wat ik met periodes enkele dagen na elkaar kon innemen. Zolpidem werkte perfect maar als ik het 3 nachten na elkaar in nam, kreeg ik veel meer last van sufheid, misselijk, duizelig,.... dus dat was geen optie. Ik kreeg deze voorgeschreven maar dit is [lees meer...]het toch niet, dan liever weer Zolpidem en 1x per week een slaaptabletje. Bijwerkingen: misselijk, angstig, viel niet in slaap, na enige tijd droge mond en keel en vieze smaak in de mond/keel, overdag de hele dag nog vieze smaak in de mond, suf voelen,...
24-04-2017

Zopiclon (zopiclon)

ik kan ook niet zonder dus weet hoe het voelt
16-04-2017

Zopiclon (zopiclon)

Begonnen na een longontsteking met kwart tablet. Nu 4 jaar later gebruik ik 2 tabletten voor de nacht en helaas...ik slaap nauwelijks nog. Kan zelfs met 2 tabletten nachten achter elkaar klaarwakker zijn! Overdag slaap ik ook absoluut niet. Smaak is vreselijk bitter bij halve tabletten. Een snoepje meteen erna helpt wat. Verder erg droge mond maar dit is ook door andere m[lees meer...]edicatie....extra vaak naar tandarts is aan te raden!
01-04-2017

Zopiclon (zopiclon)

Ik slik nu al zo'n 10 of 11 jaar lang Zoplicon, meestal een kwart of een derde tablet per nacht, omdat ik anders erg weinig slaap en overdag niet goed functioneer. Ik ervaar niet veel bijwerkingen, hooguit wat geheugenverlies, maar ik weet niet of dit een directe relatie met deze tabletten heeft. Dit medicijn zorgt er voor dat ik meestal redelijk tot goed slaap en daarna[lees meer...] overdag prima kan functioneren. Maar ik realiseer me goed dat ik de dosis niet moet verhogen.Ik probeer er van af te komen, maar dat lukt erg slecht. Zonder tablet blijf ik maar wakker en maak me steeds meer zorgen dat ik niet slaap. Het gevolg is dat ik na een uur wakker liggen toch maar weer een tabletje neem. Toch over algemeen best tevreden met dit medicijn.
13-10-2016

Zopiclon (zopiclon)

Ik heb na een zeer lange moeilijke periode al aardig wat slaappillen nodig gehad en probeer nu deze zolpiclon. Na een uur nog geen slaap en juist paniek door de afschuwelijke bittere vieze smaak!!!!! Echt vreselijk, want niks helpt ertegen. Morgen lever ik ze weer in en vraag ik mijn Lorazepam weer terug of de zolpidemtartraat, want als je nog geen paniekaanvallen had, kri[lees meer...]jg je die hiermee wel! Bah, wat een troep. Ik zou het iedereen dan ook sterk afraden.
03-10-2016

Zopiclon (zopiclon)

Vanwege mijn depressie had ik veel slaapproblemen, de psychiater heeft mij zopiclon voorgeschreven. In combinatie met olanzapine slaap ik er heerlijk op! Zonder wekker soms wel 10 uur lang wat voorheen 4 à 5 uurtjes was. Wel last van een bittere smaak in de mond, maar omdat ik nu al een tijd gebruik ben ik daar aan gewend.
07-09-2016

Onrust

Ik heb altijd onrust in mijn kop gepaard gaande met sociale angsten en inactiviteit. Zopiclon is voor mij het wondermiddel waardoor ik na een 15 min. daadwerkelijk rust krijg en niet meer bang ben om de buren etc. te ontmoeten. Met die zopi's krijg ik ook weer initiatief om naar buiten te gaan. Ik gebruik ze 's morgens na wakker worden tegen depressie, om 12 uur 1 om naar [lees meer...]buiten te gaan en 's avonds om rustig TV te kunnen kijken. Het mooie is dat ik er overdag geen slaap krijg maar rust in mijn kop!!!
Pagina 1 van 7

Mirena (1972) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (802) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (414) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (408) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (344) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (293) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!