lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

05-04-2016

Zopiclon (zopiclon)

Ik gebruik mijn zopiclon niet meer, het doet me helemaal niets. Kan vanaf mijn knie operatie, prothese 's nachts bijna niet meer slapen, 2 uurtjes slaap dan 2 uur wakker, 1 uur slaap (dommelen) dan weer wakker, dat van 22.30 tot 07.30 gaat dat maar door, bah kan er niet meer tegen.
27-03-2016

Zopiclon (zopiclon)

Het werkt meestal snel, na max. 30 min. ben ik wel in slaap. Gisteren duurde het wat langer wat ik toe schrijf aan stress/niet lekker liggen. Toen ik vanochtend vroeg wakker werd kon ik eerst nog wel lekker 'dommelen' zonder dat ik echt sliep. Ik voelde mij heerlijk ontspannen. Ben heel tevreden over dit middel alleen jammer dat de werking heel snel terug loopt. Ik bedoel [lees meer...]dat wanneer ik vanavond weer een pil neem, ik vannacht iets minder goed slaap en de nacht daarop nog minder goed. Ik val wel in slaap, maar minder diep. Daarom heb ik gisternacht geen pil genomen met als gevolg dat ik gisternacht de hele nacht wakker heb gelegen. Dan kan ik me ook niet ontspannen, voel me erg onrustig en van ellende ga ik maar leuke YouTube filmpjes met een positieve boodschap kijken. Soms kan ik daarna wel in slaap vallen.
21-12-2015

Zopiclon (zopiclon)

Het middel werkt bij mij wel goed. Alleen die bijwerkingen zijn wel echt vervelend. Ik ben wel iets jonger, ik ben 14 jaar. En wel duizelig en sloom enz door dit medicijn. Volgens mij stoned :p
20-12-2015

Zopiclon (zopiclon)

loop ploegendienst, zonder zopiclon is slapen uit de nachtdienst een drama, ik slaap als een blok voor 7 uur op zopiclon, maar ik gebruik zopiclon wel zo min als mogelijk (ook en goed alternatief voor een jetlag).
09-12-2015

Zopiclon (zopiclon)

Help! Mijn vriendin stikt al ruim 2 jaar elke dag zopiclon, en ik maak mij ernstige zorgen. Ik ken haar net een half jaar, maar ik zie dat zij niet meer zonder kan en is ook niet van plan om met dit medicijn te stoppen. Ze zegt het kan geen kwaad, dit medicijn is onschuldig. Ze gebruikt meestal een kwartje, maar ook soms meer, als zij 's morgens om 5 uur op moet voor haar [lees meer...]werk, dan helpt het medicijn niet, ook een hele niet, dus slaapt ze de hele nacht niet. Ze staat dan om 5 uur op en heeft veel last van het medicijn, een stoned gevoel wat uren blijft hangen. Wat kan ik hier aan doen, en hoe onschuldig is dit medicijn? Ik ben radeloos, wie kan mij hierbij helpen, of advies geven?
03-11-2015

Zopiclon (zopiclon)

Slaap er super op. Op sommige dagen moet ik wat meer nemen, maar over het algemeen is er niet veel op aan te merken. Het stoppen met het medicijn is wel een killer. Ik slaap altijd al heel slecht en vrij weinig medicijnen helpen mij. Ik heb daarentegen ook een sterke afkeer in mijn lichaam voor medicijnen dus het kost meer kracht van de pillen om diezelfde werking te krijg[lees meer...]en als bij anderen. Toch moet ik eerlijk zeggen dat deze pillen enorm goed werkt. Pros: Slaapt makkelijk in; Snelle, rustige slaap; Valt te combineren met alcohol; Geeft een goede, slaperige mood. Cons: Verschikelijkke smaak, voor en na het nemen van tablet; Werkt niet altijd even goed, moet er soms 2 nemen (Gewenning); Stoppen is geen probleem, alleen komt slapeloosheid snel terug.
27-10-2015

Zopiclon (zopiclon)

Zal het zeker aan anderen aanbevelen. Ik zit door mijn eigen normale "lichamelijke tolerante" op een avond op 1.5 pil/+-10.75mg. Op sommige avonden moet ik er zelfs 2 slikken omdat 1,5 niet altijd een effect geeft bij mij. Maar als jij slimmer bent dan ik, ga je gewoon niet over je aanbevolen dosis. Zo wel, blijf je hem stijgen naar een punt dat je een pak van 15 met minde[lees meer...]r dan een week leeg heb. Doe. Dat. Niet. Vind je innameniveau wat het beste bij je werkt, als het moet, smokkel er een halve pil bij. Maar ga niet verder dan 2 want 7.5 mg is meer dan genoeg voor de meeste mensen. Bij inname- / gebruiksgemak staat hij 3*, gelijkgaand als de bijwerking die in mijn opinie vrij vervelend en langdurig aanhoud. Dit is het moment van het gebruik van de pil, die pillen zijn super, maar dan ook echt, super vies. Houd ze niet te lang in de mond als je ze gebruikt of in een waterbubbel in je mond want dan word het helemaal feest. Die smaak van de pil is (als je het goed gedaan hebt) met een paar minuten of een potje tanden poetsen weer weg, maar je kan het veel erger krijgen. Wat deze pillen ook doen, ze geven zonder twijfel echt fantastische nachtrust, maar een droom zal je niet hebben of herinneren na het nemen van deze pillen. Ik moet eerlijk zeggen dat het me niet veel uitmaakt, maar voor veel mensen wel, dus. Bij deze.
19-09-2015

Zopiclon (zopiclon)

Af en toe, gemiddeld 1x p/w neem ik dit tabletje en slaap dan heerlijk. Circa 7 uurtjes slaap en dan nog 1 uurtje echt wakker worden . Ik ben dan weer helemaal bijgeslapen. Nadeel is dat mijn partner mij onmogelijk wakker krijgt, zeer diep/vast in slaap. Snurken kan ook een probleem zijn.
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (711) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (371) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (359) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (326) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (281) - Depressie - antidepressiva overig
Seroxat (262) - Depressie - antidepressiva SSRI

Verwen jezelf of een ander met de
verzorgingsproducten van The Body Shop.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een cadeaubon t.w.v. €35!

Als je meer wilt weten over The Body Shop, klik dan hier.

The Body Shop