ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
05-10-2018

Hersentumor

Ivm chemotherapie slaap ik niet door. Sinds september aan deze tabletten en ik slaap top!
14-08-2018

Drugsverslaving

Ik gebruik zoplicon als ik stress heb even rustig wil worden Volgende dag vergeet ik de stukjes wat er gebeurd was maar in het algemeen vind ik het gewoon fijn want je slaapt diep als ik wakker ben ben ik wel erg suf maar ik kannetg chagerijnig zijn kan vel reageren maar als ik bijkom is er niks meer aan de hand .ben een sporter dan sla ik mijzelf erdoorheen met een goe[lees meer...]d ontbijt en vitamine pillen. Maar top ben tevreden! Pas wel op de hoeveelheid die je neemt als 2 inneemt werkt het al binnen 20 min zorg dat je bed ligt anders ga je lui en ouwehoere bellen naar mensen haha ! Dus lekker innemen en slapen xx
12-05-2018

Zopiclon (zopiclon)

Ik slik al edn aantal jaren zopiclon 2x per week vanwege het niet kunnen slapen,met hoge uitzndering 3x per week. Maar ik heb een erg gevoelige maag en deze mini tabletjes zijn ZEER bitter,ook veroorzaken zij een erg droge mond. Let hierop mensen want die droge mond heeft mij 2 jaar geleden AL mijn tanden gekost!!! Toen slikte ik ze tijdens een zeer heftige periode dagelij[lees meer...]ks. Maar wat ik nu merk,en daar ga ik Maandag mijn huisarts over bellen.....ik word er KOTS misselijk van, tot brakens toe...maar dit nieuwe doosje met pillen is volgens mij van een andere frabricant!!! Er zit iets bij waar ik niet tegen kan en de pilletjes zijn NOG bitterder dan voorheen😨 seieuze ellende voor mij en mijn gevoelige maag!
11-05-2018

Posttraumatische stressstoornis (PTSS)

Ik slik nu Zopiclon al meer dan 4 maanden. Hiervoor slikte ik de maand December en halve maand January Quetiapine, Wat is dat troep zeg maar gelukkig had ik in die maanden geen last van vuurwerk. Zopiclon slik ik omdat ik PTSS heb na mijn uitzending Iraq in 2003. Ik vind deze pillen een goede combinatie met wat ik al slik op een dag. Dankzij deze pillen slaap ik de he[lees meer...]le nacht door maar daar integer moet ik echt bij komen in de ochtend en auto rijden zit er ook niet meer in voor mij.
13-04-2018

ADHD

Door mijn heftige adhd heb ik insomnia. Ik heb totaal geen rem in mijn hersenen en soms word ik heeelemaaal gek van denken de hele dag en nacht. Het stopt nooit
09-04-2018

Zopiclon (zopiclon)

Toen mijn vader 3 jaar geleden kwam te overlijden werkte de temazapam niet meer bij mij. Sinsdien heeft mijn dokter Zopiclon mij gegeven en dat werkt prima. Heb net wel gelezen dat ik er metaal achtige smaak in me mond kon krijgen en dat klopt. Ik heb verder geen klachten ik slaap prima nu
09-04-2018

Zopiclon (zopiclon)

heb altijd lormetazapam gehad nooit geen klachten nu niet meer verkrijgbaar en op zopicolon gezet[ onvoorstelbaar dat ze dit voorschrijven]
03-02-2018

Zopiclon (zopiclon)

Je slaapt er lekker op maar wat een troep. Overdag ben je een zombie. Kan amper op mijn benen blijven staan. Heel erg last van sufheid en duizelig...kan helemaal niets meer. Ben 44 maar voor mij zwaar bejaard
Pagina 1 van 7

Mirena (2079) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (470) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (454) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (368) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!