lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

29-06-2016

Zopiclon (zopiclon)

Na gebruik van Zopiclon7,5 mg kreeg ik last van hallucinaties. Na inname schrok ik binnen 4 uur wakker en bleef dingen zien en horen die er niet waren en was heel erg bang. Dit hield uren aan en kon ook hierdoor niet meer slapen. Ik ben uit bed gegaan, na 5 uur ben ik weer gaan liggen en toen begonnen de hallucinaties weer. Dus niet meer geslapen. Ook ben ik gevallen,[lees meer...] veel pijn en zit onder de blauwe plekken. Ik heb al best wat slaapmedicatie gebruikt in hoge dosis maar nog nooit zo iets meegemaakt. De hele dag daarna moe en angstig.
17-06-2016

Zopiclon (zopiclon)

Ik slaap al jaren heel slecht, ik kom heel moeilijk in slaap, en daarom slik ik elke avond een halve zopiclon. Dan slaap ik prima vaak wel 7 à 8 uur achter elkaar. Door dat halfje Zopiclon kan ik goed functioneren op het werk en in het dagelijks leven. Zonder Zopiclon ben ik overdag gebroken door vermoeidheid en moet ik na een paar slapeloze nachten gewoon in de ziektewet[lees meer...] of ik krijg ik migraine aanvallen met aura.
15-05-2016

Zopiclon (zopiclon)

Ik slaap er heel goed op. Daarom gebruik ik het. Wel denk ik dat ik de laatste tijd suffer word.
07-05-2016

Zopiclon (zopiclon)

Ik moet binnen blijven, omdat ik de medicatie zopiclon die je maar 2 weken volgens de wettelijke bijsluiter mag gebruiken en waardoor ik in een verwarde en moeilijk in slaap te komen toestand blijf. Ik durf de zopiclon niet meer te slikken, maar smokkel hem vanaf nu totdat ik een gesprek met arts krijg. Dit is voor iedereen, omdat ze hun zopiclon moeten houden.
05-04-2016

Zopiclon (zopiclon)

Ik gebruik mijn zopiclon niet meer, het doet me helemaal niets. Kan vanaf mijn knie operatie, prothese 's nachts bijna niet meer slapen, 2 uurtjes slaap dan 2 uur wakker, 1 uur slaap (dommelen) dan weer wakker, dat van 22.30 tot 07.30 gaat dat maar door, bah kan er niet meer tegen.
27-03-2016

Zopiclon (zopiclon)

Het werkt meestal snel, na max. 30 min. ben ik wel in slaap. Gisteren duurde het wat langer wat ik toe schrijf aan stress/niet lekker liggen. Toen ik vanochtend vroeg wakker werd kon ik eerst nog wel lekker 'dommelen' zonder dat ik echt sliep. Ik voelde mij heerlijk ontspannen. Ben heel tevreden over dit middel alleen jammer dat de werking heel snel terug loopt. Ik bedoel [lees meer...]dat wanneer ik vanavond weer een pil neem, ik vannacht iets minder goed slaap en de nacht daarop nog minder goed. Ik val wel in slaap, maar minder diep. Daarom heb ik gisternacht geen pil genomen met als gevolg dat ik gisternacht de hele nacht wakker heb gelegen. Dan kan ik me ook niet ontspannen, voel me erg onrustig en van ellende ga ik maar leuke YouTube filmpjes met een positieve boodschap kijken. Soms kan ik daarna wel in slaap vallen.
21-12-2015

Zopiclon (zopiclon)

Het middel werkt bij mij wel goed. Alleen die bijwerkingen zijn wel echt vervelend. Ik ben wel iets jonger, ik ben 14 jaar. En wel duizelig en sloom enz door dit medicijn. Volgens mij stoned :p
20-12-2015

Zopiclon (zopiclon)

loop ploegendienst, zonder zopiclon is slapen uit de nachtdienst een drama, ik slaap als een blok voor 7 uur op zopiclon, maar ik gebruik zopiclon wel zo min als mogelijk (ook en goed alternatief voor een jetlag).
Pagina 1 van 7

Mirena (1905) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (739) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (379) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (371) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (332) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (285) - Depressie - antidepressiva overig
Seroxat (265) - Depressie - antidepressiva SSRI

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op 2 toegangskaarten voor
de Historische Grand Prix in Zandvoort
op 2, 3 of 4 september.

Als je meer wilt weten over deze Grand Prix, klik dan hier!

Historische Grand Prix in Zandvoort