Zolpidem

Zolpidem

Bojan Nikolik (17-05-2015)

25-10-2019

Lage rugpijn

Ik nam af en toe zolpidem omdat ik oververmoeid was door dikwijls last van men rug en het me een uitgerust gevoel smorgens gaf het werkte voor mij goed als inslaper ik was uitgeruste maar de bijwerkingen werden erger bij mijningenieur nam het begon mensen raar berichten te sturen dus gsm weg als ik het genomen had vorige week vroeg ik me af hoe en waarom er 60€ in mijn p[lees meer...]ortefeule zo raar zat opgevouwen tegen de avond kon ik me vaag herinneren dat ik blijkbaar iets voor men partner moest gaan halen maar eind vorige week na wat rare voorvallen heb ik besloten het niet meer te gebruiken had carnaval kleren en ballonnen uit de kast gaan halen en die lagen int salon waarvan ik ni wist hoe THE f da ze er zijn gekomen dus idd de gouden tip met zolpidem sluit u op in uw bed zonder gsm ik heb net aan men dokter iets anders gevraagd want vind het niet fijn dak precies hard drugs heb gepakt terwijl ik gewoon uitgerust wil zijn
22-10-2019

Posttraumatische stressstoornis (PTSS)

Na een moeilijke periode in mijn leven had ik problemen om echt goed te slapen. Huisarts schreef vrij snel zolpidem voor. Inslapen is met zolpidem geen probleem, en 4 uur slapen meestal wel gegarandeerd, maar de kwaliteit van de slaap is bedenkelijk. Na verloop van tijd kon ik, zelfs wanneer ik doodmoe was, niet meer inslapen zonder. Na wat opzoekingswerk over bijwerkingen[lees meer...] en ervaringen van anderen heb ik zelf besloten het gebruik af te bouwen. Geen gemakkelijke klus, maar na 4 maand kan ik enkel met behulp van melatonine al heel goed inslapen en de slaapkwaliteit is al veel beter. Voor mij nooit geen huisarts meer die nog zolpidem voorschrijft.
20-10-2019

Zolpidem (zolpidem)

Door zolpidem is mijn huwelijk kapot. Werk zeer verslavend je vergeet alles en doet de gekste dingen en idd je wil er soms niet van slapen omdat je je beter voelt. Dit is eer een hartdrug. Ik was er zelf ook aan verslaaft geworden maar na ik drie straten verder in een gracht wakker werd ben ik er mee gestopt, en dat was maanden hel om er vanaf te geraken. Groetjes J.
18-10-2019

Zolpidem (zolpidem)

Ik neem bijna elke dag een halve zolpidem en werkt meestal, nu nam ik een hele en stond na min . weer in de woonkamer. is dat normaal?
03-09-2019

Zolpidem (zolpidem)

Ik kon slecht inslapen en vervolgens snel en regelmatig weer wakker. Met zolpidem slaap je makkelijk in en slaap je door. LET OP! Dit is een slaap pil. M.a.w, ga slapen na het innemen van de pil.
14-05-2019

Zolpidem (zolpidem)

Na een burn-out. En overgang werd mijn slaappatroon zeer slecht. Ik sliep nog maar zo’n 2 a 3 uur. Ik heb andere middelen geprobeerd en ben uitgekomen op zolpidem. Ik slik het de laatste 3 kaar elke avond 10 Mg. Ik val er redelijk van in slaap voor zo’n 4 uurtjes. Dan weer klaarwakker en uitbied en na zo’n 2 uurtjes lukt het me vaak weer om te slapen. Ik heb nog nooit ra[lees meer...]re dingen gedaan of meegemaakt. Ja wel eten in de nacht. Ben ook niet suf of duf. Ik voel me smotsend normaal al ben ik wel vaak moe.ik wil aan de ene kant kijken of ik zonder kan maar zie gelijktijdig weer tegen die nachten wakker moeten zijn op. Dus voor mij blijft het maar zo het nu gaat
11-04-2019

Zolpidem (zolpidem)

Moeilijk is in slaap vallen, met dit ben ik zeker en slaap ik gelukkig in en altijd goed wakkerkomen Pas op bij meerder op een avond
26-03-2019

Zolpidem (zolpidem)

Ik gebruik Zolpidem 10mg nu ongeveer een jaar. Altijd van fabrikant Sandoz gehad, nu door leverlingsproblemen van de Apotheek van het merk Aurobindo. Vreemd, het lijkt alsof de nieuwe Zolpidem (Aurobindo) óf een langzamere inwerking heeft, óf een minder goede werking heeft dan de variant van Sandoz. Ik gebruik het in principe elke avond. Mijn ervaring is dat je inderdaad o[lees meer...]p moet passen met Alcohol. Wanneer gecombineerd heb ik mezelf al eens (naar horen zeggen) onder aan de trap gevonden en ben ik onderuit gegaan met schaafwonden als resultaat. Zolpidem is in principe een prima middel, mits goed gebruikt. Mijn advies door ervaring: Ga direct op bed na inname, wacht niet en al helemaal niet als je alcohol genuttigd hebt. Ga direct op bed, leg ook telefoon en andere electronica weg en probeer direct te gaan slapen. Ik ben namelijk ook al eens wakker geworden met vraagtekens in een whatsapp groep nadat ik honderden letters had verstuurd in verschillende berichten, waar ik niets meer van wist. Kortom, uitstekend inslaap middel, schrik niet van de ervaringen, maar ga er zeer wijs mee om! Innemen en liggen, wacht hier geen seconde mee, dan werkt Zolpidem uitstekend zonder bijwerkingen (voor mij) als inslaper!
16-03-2019

Zolpidem (zolpidem)

Wondermiddel als je niet kan slapen, bijvoorbeeld als je angstig bent vlak voor het slapen gaan of ligt te piekeren en steeds op de wekker kijkt hoeveel uur je nog kan slapen. Soms ben je binnen een kwartier al vertrokken. En de volgende dag zelden tot nooit duf maar juist goed uitgerust. Soms helpt zelfs een halve van 10 mg al. Wel op tijd in bed gaan liggen anders vinden[lees meer...] ze je de volgende morgen op de bank in de woonkamer. En niet meer dan 10 mg slikken want dan kan je gaan hallucineren !
05-03-2019

Zolpidem (zolpidem)

Slaap problemen ..ik moet zeggen dat ik er soms andere half neem .. geen bijwerkingen maar slaap ook niet langer dan 5 uurtjes hoogstens en krijg van apotheek iedere keer verschilllende merken ..
09-02-2019

Zolpidem (zolpidem)

Medcijn zorgt ervoor dat je inslaapt, maar het voelt als hamertje tik. In eenmaal slaap, maar 4 uur later okk weer datzelfde hamertje tik, in eenmaal wakker. Ook met hogere dosering hetzelfde effect. Voegt voor mij weinig toe aan doorslapen. Verder geen bijwerkingen als suffigheid etc, maar effectiviteit ook niet
02-02-2019

Zolpidem (zolpidem)

Ik gebruik dit medicijn af en toe , zeker niet dagelijks , als ik echt op ben zeg maar , bijvoorbeeld na drukke week of na slechte nachten , ik gebruik 10 Mg , ik ga altijd meteen na inname naar bed , als je niet gaat slapen ga je je vreemd voelen , letters van telefoon dansen etc , ik slaap er prima op , word uitrust wakker , geen bijwerkingen , een heel fijn middel maar [lees meer...]volgens mijn psychiater mag je het maat kort gebruiken en is het zwaar
02-02-2019

Zolpidem (zolpidem)

Door zorgen om mijn medische toestand kan ik de laatste drie weken moeilijk inslapen omdat het piekeren mij wakker houdt. Mijn huisarts schreef me Zoldipem 10 mg voor als hulpmiddel. Omdat ik bang ben van slaapmiddelen, neem ik slechts af en toe 1 tablet in voor het slapengaan. Na inname val ik vrij snel in slaap, maar na een uurtje of drie ben ik opnieuw wakker. Ik herin[lees meer...]ner me weinig van mijn dromen, maar ze lijken me altijd heel bizar. Eerlijk gezegd slaap ik beter en langer als ik een paar glazen wijn heb gedronken, maar daar moet ik dan weer heel voorzichtig mee zijn en ik combineer het niet met slaaptabletten. Gelukkig moet ik niet meer gaan werken, dus het is geen ramp als ik niet uitgeslapen uit bed kom. Vaak kruip ik na de middag met een boek in mijn zetel, en mits wat geluk val ik dan in slaap. Zelfs na een uurtje voel ik me dan beter dan na een kunstmatige slaap. Zolpidem werkt voor mij dus een beetje (makkelijk inslapen), maar echt helpen doet het me niet.
24-01-2019

Zolpidem (zolpidem)

ik heb heel veel verschillende slaap medicatie gehad, nu heb ik zolpidem voorgeschreven gekregen 2weken geleden en ook mijn antidepressiva verhoogd met 20mg. ik had heel vaak werkelijksheidsdromen. vrijdag bleek ik er helemaal van af te zijn en heb ik dit medicijn netjes genomen op mijn tijdstip dat het moest en blijkbaar daarna meerde gepakt. de dag erna savonda om 7u wer[lees meer...]d ik wakker en wat bleek ik had alle pillen die er bij mij in huis waren ingenomen en in het ziekenhuis beland. vandaag zei de psychiater dat dit medicijn mij er waarschijnlijk toe heeft gelijk dat ik suïcide heb proberen te plegen. kijk ajb uit want het is echt een bende kijk uit als je in een depressie zit met dit medicijn.
26-12-2018

Zolpidem (zolpidem)

Mijn neuroloog schreef me Zolpidem voor omdat ik door gebruik van Deanxit niet meer kon slapen. Heel de nacht wakker, onmogelijk om te slapen. Nu neem ik sinds een week elke avond een tablet Zolpidem van 10mg. Ik ben er tot nu toe supertevreden van. Geen bijwerkingen en ik slaap heerlijk. Sinds heeeel lange tijd slaap ik terug de hele nacht door. Dat was jaren gelede[lees meer...]n. Ik heb geen enkele bijwerking en vind het (tot nu toe uiteraard) een fantastisch middel. Hopelijk geeft het op termijn geen gewenning, maar ik ben er zeer tevreden over!
09-12-2018

Zolpidem (zolpidem)

Na een gesprek met gynaecoloog, zei hij dat het beter was om een lichte inslaper te gebruiken dan trazodone 100 mg ivm zwangerschap. Ik starte met 5 mg, maar had geen effect. Volgende dag nam ik 10 mg, maar mijn slaap is daarmee nog niet optimaal. Ik sliep direct in en sliep ongeveer 4u aan een stuk, wat een hele prestatie is voor me. Na die 4u sliep ik niet meer, was[lees meer...] er nog niet volledig bewust bij. Bij het opstaan voelde ik me heel erg onrustig en de onrust is gedurende hele dag aanwezig. Dus conclusie: stoppen met die zolpidem. :( Terug naar af met die slaap.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (516) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (483) - Antibiotica - penicillines breedspectrum