Ervaringen met Zolpidem

Moeheid (2 meningen)

Bojan Nikolik (17-05-2015)

13-03-2024 | Vrouw | 56

duizeligheid vergeetachtigheid Angst

Voor mij werkt de temazepam perfect en nu niet leverbaar en apotheker me aan de zolpidem gezet,en er zo naar van Raar gevoel in hoofd,duizelig, onwerkelijk gevoel overdag,niet kunnen concentreren,echt wat beangstigend in hoofd en net als ik brande van binnenuit en erg huilerig,

19-02-2024 | Vrouw | 31

geheugenverlies versuft

Na lang 3x 7.5mg Zoplicon gebruikt te hebben overgestapt op 20mg Zolpidem. Zeer tevreden over het effect, ondanks dat het een minder zwaar middel is werkt het voor mij beter dan Zoplicon. Ik slaap snel en zeker ook minimaal 6uur door. Helaas wel erg veel last van gaten in mijn geheugen sinds het gebruik ervan. En vreemde activiteiten in de nacht, zoals appels willen ko[lees meer...]ken etc.

08-02-2024 | Man | 22
zolpidem (40)
Moeheid
Nooist slapen, duizendste andere dingengeprobobeert

02-02-2024 | Vrouw | 63
zolpidem (10mg)
Ik had altijd zopiclon en nam dan een halve,sliep ik 7 uurtjes op,niet meer leverbaar en kreeg ik zolpidem,met een hele slaap ik maar 4 uurtjes,wil de zopiclon terug!

30-01-2024 | Vrouw | 37
zolpidem (10mg)
Ik gebruik sinds een poosje zolpidem omdat er leveringsproblemen zijn met zopiclon. Wat een verschrikkelijk medicijn! Ik heb aan het begin van mijn slaap half wakkere nachtmerries, elke avond in tranen, dan slaap ik heel raar en ik word ook heel raar wakker. Smorgens ben ik duizelig, draaierig en een beetje 'dronken'. Heel vreemd, ik heb gelukkig een partner die alles in g[lees meer...]oede banen leidt savonds, anders werd het helemaal raar. Ik heb normaal zopiclon met 0 bijwerkingen en goede slaap, ik hoop dat dit snel weer leverbaar is.

24-01-2024 | Vrouw | 63
zolpidem (5)
5 mg is niet veel, dus matig effect bij inslapen. Slaap wel beter door.

05-01-2024 | Vrouw | 32
zolpidem (10mg)
1 tabletje van 10 mg deed mij niks. Toen nogmaals 1 tabletje genomen. 20 mg totaal. Viel wel in slaap maar naar mijn idee sliep ik nogal vaag...volgende ochtend misselijk, duizelig, en extreem moe.

15-12-2023 | Vrouw | 53

28-10-2023 | Man | 47
zolpidem (10mg)
Ik slaap sinds 26 juni 2023 niet meer zonder .zyprexa 3 maanden 5 mg genomen.nu in oktober met zolpidem begonnen.ik heb angst om te slapen .met zolpidem kan ik slapen.ik wacht 2 uren na inname 1 pil 10 mg en dan ben ik suf en ga ik slapen.ik lees dat mensen ze soms al 30 jaar innemen of 10 jaar.blijven die pillen dan zo lang werken?

17-09-2023 | Vrouw | 46
zolpidem (10mg)
Vroeger werkte het beter. Nu na negen jaar veel minder omdat mijn lichaam er aan gewend is. Ik was met mijn 38e in de overgang gegaan en had ook heel veel stress door relatie problemen en daarna de scheiding, vandaar dat ik deze tabletten heb voor geschreven gekregen. Ik slaap gemiddeld met zolpidem 6 uur per nacht.

05-09-2023 | Vrouw | 63
Angst
Ik ben vrouw van63j ik had altijd werk in 2 ploegenstelsel en sliep goed maar met in pensioen te gaan was ik zo moe niet meer en tegelijk brak COVID uit ik kreeg last om in slaap te raken via huisarts begonnen met zolpidem halve tablet dus 5mg slaap er zeer goed van en kan de dag goed functioneren. Ben alleen onrustig wanneer het op lange duur genomen wordt dat de hersen[lees meer...]en ervan achteruit gaan zou di waar zijn?

28-07-2023 | Man | 50
zolpidem (10mg)
Neem het al meer dan 10 jaar, bij begin van inname zei mijn familie dat eens ik het had ingenomen zoals een zombie was maar na enkele dagen later was dit voorbij. Ben heel tevreden en tenminste uitgeslapen als ik het neem, wou ermee stoppen en heb het 2 weken volgehouden met resultaat dat is pas om 5u 's morgen kon inslapen en opnieuw wakker werd om 8u30. Inderdaad, Zolp[lees meer...]idem is een drug en benzo maar tenslotte neem ik het liever zodat ik mijn nodige slaap heb en fris kan wakker worden en functioneren overdag.

02-06-2023 | Man | 48
zolpidem (10mg)
Ik gebebruik zopiclon en zolpidem door elkaar heen. Ik bedoel dan de ene dag zopiclon de andere dag zolpidem. Ik val er gewoon van in slaap en heb geen rare bijwerkingen dat ik ineens seks met iemand heb zoals ik hier heb gelezen. Of praten tegen een spiegel ook nooit gedaan

23-05-2023 | Man | 44
zolpidem (10mg)
Beste, dit produkt gebruikte ik 8 jaar geleden toen ik ernstige slaapproblemen had. Na drie maanden NIET kunnen slapen heb ik mezelf opnieuw aangeleerd om goed te slapen en nadien heb ik een opleiding tot slaapcoach gevolgd. Als slaapcoach kan ik je helpen naar een betere slaap, bekijk mijn website en lees ook even mijn persoonlijk verhaal. Warme groet, Kurt ///[lees meer...]///////RED mijnmedicijn.nl - Let op: deze mening is aangepast, persoonlijke verwijzingen zijn verwijderd).///////////

25-03-2023 | Vrouw | 36
zolpidem (10mg)
Sluit jezelf op anders ga je slaapwandelen. Gelijk in bed gaan liggen als je ze neemt en het voelt alsof je space bent... Je kan beter inslapers nemen die eitjes dan ben je gelijk weg. Ik heb blijkbaar een paar keer voor de spiegel gestaan dom lopen lullen tegen mezelf. Geen fijn idee! Niet combineren met alcohol anders word het erger. Als je eenmaal slaapt werkt het wel m[lees meer...]instens 6 uur. Met inslapers word je eerder wakker. Nog 1 tip: leg je telefoon weg en app vooral niet je baas 😂

08-03-2023 | Vrouw | 37
zolpidem (10mg)
Als ik dit neen, ga ik enorm spacen. Maar ga ik ook dingen doen waar ik de volgende dag niet meer achter sta en vaak ook niet meer weet. Zoals seks hebben met iemand! Zeer gevaarlijk middel voor mij. Ik kan het alleen nemen in het bijzijn van iemand die me daarin beschermt.