Ervaringen met Flunitrazepam

flunitrazepam

23-12-2016 | Man | 28
flunitrazepam (2mg)
Ik ben 10 jaar opzoek geweest naar een medicijn waar ik door kan slapen. Lang niets kunnen vinden wat werkte toendertijd ketamine, ghb, heroine en alcohol gebruikt. Toen begonnen met Flunitrazepam en heb heerlijk geslapen en werd zonder kater wakker. Ik slik nu inmiddels 3 jaar dit medicijn en omdat ik soms extra pak en soms tekort kom dus noodgedwongen even moet afbouwen [lees meer...]blijft het doeltreffend werken. Nu ga ik deze afbouwen en een half jaar zonder slaapmedicatie zodat ze een onderzoek kunnen verrichten naar de oorzaak van mijn al levens lange slaap probleem. Zie er tegen op maar dit is de laatste kans om de oorzaak te vinden.

03-01-2012 | Man | 24
flunitrazepam
Doordat ik een ex heroine gebruiker ben, ben ik dus aan het afbouwen met het medicijn Methadone. Doordat ik begonnen was met 85mg methadone kon ik de eerste 3 maanden goed en normaal slapen. Vanaf ik op 50mg stond kon ik niet meer deftig slapen. Dat kwam doordat ik daarvoor dagelijks tussen de 2 a 2,5gram Heroine rookte op aluminiumfolie, en dit ongeveer voor 5 jaar. Toen[lees meer...] kreeg ik Rohypnol Roche van de arts van 1mg. Ik neemde 3mg voor het slapen en dat hielp echt supper!! De dag nadien goed fit uitgerust en dan opeens midden september was Rohypnol Roche uit de handel. Was geschrokken, maar geen paniek ik kon gewoon van een ander merk dan afhalen. Het merk was Eurogenerics en er was geen verschil. Flunitrazepam blijft flunitrazepam hé. Spijtig dat de dokter nu in verlof is maar ik denk dat hij de vorige keer mij de laatste doosjes zal hebben voorgeschreven :-(. Hij is een toffe arts maar de wet is er hier ook streng op in Belgie! Indd stom dat het door de misbruikers zijn dat er vanaf nu een wet is dat zegt voor in mijn geval max 2 a 3 maanden! Je zou denken ik als ex drugsgebruikerhet middel wel overdag zou nemen bovenop mijn methadone voor de roes...Vergeet dat maa,r ben mijn leven aan het beteren en heb een vaste job met stabiel werkverleden. Ik ben vandaag uit wanhoop naar een andere arts gegaan, die weigerde en bijna steigerde toen ik mijn ding vertelde en rohypnol zei. Jezus wat een overdreven reactie van die arts!! Omdat hij wist dat mijn vaste arts op verlof is en ik bij hem maar deze 1ne keer was, had hij met veeeeel tegenzin een doosje Alprazolam voorgeschreven van 0.50mg. Ik denk dat ik dan zeker min 6 of meer tabletjes zal nodig hebben, maar wees gerust ik zal er eerst 3stuks nemen en dan afwachten.

09-04-2022 | Vrouw | 39
flunitrazepam (2mg)
Ik heb een ongeluk vorig week gehad en ik kon niet slapen. (RED. originele tekst : I had an accident last week in the car and cannot sleep.)

12-06-2023 | Man | 71
flunitrazepam (2mg)
Slaap tabletten zouden hoogstens 1 of twee maal in de week gebruikt moeten worden , aangezien de prijs hoog is als je er aan verslaafd raakt.. Ik voel met jullie mee , ...de verleiding om ze iedere nacht te gebruiken is ontzettend hoog.

19-02-2019 | Vrouw | 44
flunitrazepam (2mg)
kan niet slapen vandaar voorschrift via bekende psychiater, huisarts wilde wel zelf anti psychotica voorschrijven voor slaap! maar geen middelen als dit

07-03-2022 | Man | 24
flunitrazepam (1mg)
Temazepam etc werkt niet meer bij mij. Nu Flunitrazepam 1mg voorgeschreven. Eerste nacht 3 mg moeten nemen om in slaap te komen. (maar wel hele erge nachtmerries) Nu 2 mg genomen maar 3 uur later lag ik nog wakker. Werkt gewoon niet bij mij..