Ervaringen met Normison

Slapeloosheid (3 meningen)

14-06-2009 | Man
Slaaploos
ernstige angstaanvallen met paniek de volgende dag.

02-04-2017 | Vrouw | 28
temazepam (10mg)
Ik kreeg dit middel om slaapproblemen mee te bestrijden omdat ik nogal over bepaalde zaken in zat en hier door moeilijk in slaap kon komen. Toen kwam ik op het spreekuur van de huisarts en heb Normison voorgeschreven gekregen. Ik kreeg hier door lichte bijwerkingen zoals uitslag op de borst. Van die kleine rood roze pukkeltjes of uitslag. Dit heb ik nog nooit gehad maar wa[lees meer...]arschijnlijk ben ik hier gevoelig voor. Het middel was wel effectief. Na een kwartier had het middel al z'n werking. Mijn ervaringen zijn over het algemeen goed te noemen.

29-09-2013 | Vrouw | 37
Dissociatieve identiteitsstoornis
Zeer heilzaam medicijn . Afgevlakt totaal maar dat was ook wel nodig voor een langere tijd in mijn leven . Geen slechte ervaring mee. Wel verslavend op lange termijn

11-11-2022 | Man | 46
temazepam (20mg)
Bij forse paniekaanvallen tijdens een burnout gekregen i.c.m. oxazepam en citalopram. De laatste 2 binnen een aantal weken kunnen afbouwen en stoppen. Had ook veel last van deze medicatie. Nu bezig met afbouwen temazepam in stappen van 2,5mg voor een aantal dagen, en dan weer verder afbouwen. Zit nu op 5mg. Hoe meer ik met al die rommel afbouw en stop, hoe beter ik mij ga [lees meer...]voelen. Temazepam geeft mij een kunstmatige onnatuurlijke slaap. Volgens mij sla je een aantal cruciale fases in de slaapcyclus over, waarbij je je geestelijke lasten normaal gesproken zou verwerken. Ik slaap warempel kwalitatief beter en langer, hoe meer ik hiermee afbouw. Huisarts en apotheek weten niets van afbouwschema's. Laten jezelf maar aan lummelen. Ik ben zelf op zoek gegaan. Kwam de "Ashton manual" tegen. (Tips via google m.b.t. afbouwen benzo's) Heb mijn eigen afbouwschema gemaakt. Als ik hier straks ook van af ben, raak ik al deze rotzooi nooit meer aan. Ik heb op aanraden van een bevriende psychiater een tip gekregen over "droomsap". (Zie google). Dat heeft goede gebruikerservaringen. Te bestellen vanuit België. Er zit naast natuurlijke ingrediënten, een anti histaminicum in, waar de Nederlandse regelgeving moeilijk over doet. (Lees: De farmaceuten willen liever dat je verslavende benzo's gebruikt, dan een natuurlijk, effectief, niet verslavend middel.) Stop met deze rommel! ///////////(Mijn medicijn.nl - Red Medicijngebruik dient via een voorschrijvend arts plaats te vinden en aflevering van medicatie via een geregistreerde apotheek.) //

04-01-2023 | Man | 67
temazepam (20mg)
Lage rugpijn
Mijn man zegt baat te hebben om iedere avond 5 temazepam 20mg te slikken voor rug/heup pijn en nu sinds kort ook 1 voor de middag voor de pijn( daar slaapt hij dan niet van ) maar is vind ik apathisch en traag wiebelig vreetbuien enz.hij is van 11 temazepam naar 5 voor de nacht gegaan . En zegt nog steeds last te hebben van zijn klachten! Ik begrijp niet dat de dokter dit [lees meer...]maar blijft voorschrijven.mijn man is verslaafd geweest aan oxycodon ook voor de pijn,maar is daar vanaf en nu dit.het is een heel ander mens als hij zonder temazepam zit maar ook dan schrijft de dokter weer voor??