Rohypnol

Zolpidem (128 meningen)
Dormicum (41 meningen)

13-12-2017

Drugsverslaving

Nam 4x 2 mg rohypnol soms meer. Wordt wakker met gestolen spullen in de auto maar weet er niks meer van!?!? Ideaal om te vergeten. Ik ben daar ooit voor gestraft 40 inbraken en 60 winkeldiefstallen. In 15 jaar tijd. Alles voor de drugs. ik kreeg 7 maanden gevangenisstraf waarvan 3 maanden voorwaardelijk en een proeftijd van 2 jaar. Met aftrek van voorarrest, dus nog een [lees meer...]paar weken huis van bewaring. Hoe is dat mogelijk???
06-09-2016

Rohypnol (flunitrazepam)

De eerste keer na het nemen van rohypnol raakte ik totaal verward, liep schreeuwend door het huis zette radio aan met maximum volume, maar hoorde zelf niets. Later ben ik slaap gevallen, maar de volgende dag wist ik niets meer, mijn huisgenoten vertelden wat er gebeurd was. Een week later gebeurde hetzelfde, totaal ongeremd gedrag et cetera. Mijn huisarts zei: 'Dat waren [lees meer...]bijwerkingen van de Rohypnol, ik zal het nooit meer voorschrijven.'
01-08-2015

Rohypnol (flunitrazepam)

Heb dit medicijn gehad na een zwaar traumatische ervaring op mijn werk (justitie). Was opgenomen in het voormalige Dijkzicht en begon met 8 mg per dag in twee giften, na een aantal weken langzaam over naar een gift van 4 mg dus 2 x2 mg. Bij ontslag ziekenhuis is deze dosering gehandhaafd tot op heden, dus in totaal slik ik nu al 40 jaar dit spul. Op een keer was het bij g[lees meer...]een enkele fabrikant voorradig, toen was het goed fout de huisarts stond elke dag naast mijn bed en het eindigde met een 70 mg valium in de avond en overdag nog eens 3 x 10 mg. Er vanaf komen zal nooit meer gaan, deze mening worden gedeeld door neuroloog, huisarts en zelfs het Jellinek durfde het niet aan. Neem nu 's avonds mijn 4 mg en alles gaat goed, maar bedenk goed voordat je er voor lange tijd mee begint. Het werkt goed ik heb er ruim 10 jaar mee doorgewerkt, geen enkel probleem, 5 ploegen diensten en vol bewapend rondgelopen met medeweten van bedrijfsarts (GG&GD).
16-02-2014

Rohypnol (flunitrazepam)

na maanden veel verschillende pammetjes gebruikt te hebben uitgekomen op rohypnol. Wordt bijna niet meer voorgeschreven maar reageer eindelijk goed op het middel. Heb meteen de hoogste dosering gekregen van 2 mg en slaap nu vijf uur.
04-12-2009
Vrouw

Chronische slapeloosheid

slik dit medicijn al 30 jaar en het werkt nog even goed als toen ik begon...beter een goed slaapmiddel gebruiken dan altijd oet zijn omdat je ewoon niet kunt slapen

Amoxicilline (475) - Antibiotica - penicillines breedspectrum