flurazepam

19-09-2021 | Vrouw | 64
flurazepam (15mg)
Na jaren Staurodorm gebruikt te hebben zonder bijwerkingen wordt het uit de handel genomen,reeds meerdere andere pillen geprobeerd,maar deze geven vele bijwerkingen. Waarom hebben ze in Godsnaam een medecijn uit de handel gehaald waar de mensen echt beter van waren,zonder die vervelende bijwerkingen van de andere medicijnen.

12-09-2021 | Vrouw | 74
flurazepam (30mg)
Ik leed aan tinnitus en werd daar depressief van ,ik heb aan de dokter gezegd dat hij mij iets moest geven want dat ik mezelf iets zou aandoen, ik kreeg eerst zolpidem voorgeschreven zonder resultaat en daarna kreeg ik staurodorm en na 1 pilletje werd ik de volgende morgen wakker zonder tinnitus,nu zou ik graag weten waar en hoe je in Duitsland staurodorm kan kopen en onde[lees meer...]r welke naam

03-09-2021 | Vrouw | 56
flurazepam (30mg)
Ik gebruik dit medicijn ook al jaren dus zoeken naar een vervang middel was een ramp. Nu bestel ik het in Duitsland. Binnen de week was ik weer de oude.

21-08-2021 | Man | 69
flurazepam (30mg)
Amyotrofe laterale sclerose (ALS)
Ik hoop dat het terug komt Staurodorm ik kon er heel goed van slapen en nu, sinds ik andere neem lukt me dat nog is zelden, da is niet om toeleven zo Groetjes! Ik nam deze medicatie al zeker 25 j en plots word daar mee gestopt dat begryp ik echt niet, ik hoop dat het medicament vlug terug in de handel komt!!!

08-08-2021 | Man | 41
flurazepam (30mg)
Staurodorm is niet meer bedchikbaar in belgi├ź daarom flurazepam 27.4mg bestellen via Nederland maastricht ziekenhuis. Kan je gaan ophalen met voorschrift van de huisdokter. Best eerst bestellen via mail, maar dagen later aanwezig daar. Flurazepam is actieve bestanddeel en is praktisch zelfde als staurodorm maar generische versie.

12-05-2021 | Vrouw | 63
Epilepsie
Jaren staurodorm.perfect medicatie.nu een hel zonder.wie kan mij ergens een adres geven waar ze het nog hebben?

08-04-2021 | Vrouw | 56
flurazepam (30mg)
ZONDER STAURODORM IS DE HEL!! Gewoon bestellen en voorschrift opsturen naar apotheek in Duitsland. Staurodorm neu. Dezelfde samenstelling. Na 4 weken 5 slaappillen gebrobeerd te hebben, echt huilen met de pet op. Niets hielp.Nu ­čÖĆÔŁĄ´ŞĆMijn redding. Hoop jullie te kunnen helpen, groetjes Emilia

15-03-2021 | Vrouw | 57
flurazepam (30mg)
ik heb al 20 jaar epilepsie en de prof in leuven had staurodorm voor geschreven 1 tablet ik was hier goed idee en plots nemen ze dat weg er helpt geen ander slaapmiddel nu moet ik naar een slaaplabo om te leren slapen en therapeut ik ben hier niet voor te vinden staurodorm moet terug komen

27-01-2021 | Vrouw | 56
flurazepam (30mg)
ik nam sinds jaren 1/2 staurodorm en bij het wakker komen midden in de nacht nog 1/2... nu sinds maanden uit de handel en kreeg ik van de huisarts dormonoct voorgeschreven... wat mij niet liet slapen.... daarna doorverwezen naar een psychiater die mij op 1 trazodone en 1/2 zolpidem gezet heeft... na 9 dagen : duizelig, wazig, quasi NIET slapen, zweten, geen appetijt en moe[lees meer...]lijk kunnen eten... maar mijn vraag blijft : wanneer ga ik kunnen slapen... dat is alles wat ik nu wil... iemand enige ervaring?

26-01-2021 | Vrouw | 56
flurazepam (30mg)
Ik nam sinds jaren 1/2 Staurodorm bij het slapengaan... en meestal nam ik er midden in de nacht 1/2 bij. Van Staurodorm zelf heb ik nooit bijwerkingen gehad... maar is nu uit de handel waardoor ik Dormonoct voorgeschreven kreeg maar die hielp bij mij niet... uiteindelijk bij een neuroloog en psychiater terecht gekomen die mij beide op 1 Trazodone van 100 mg gezet hebben sa[lees meer...]men met 1/2 Zolpidem : ik neem die nu 8 dagen en slaap er quasi niet mee... ik heb alle neveneffecten : waarschijnlijk door de afbouw van de Staurodorm en Dormonoct en het opstarten van Trazodone en Zolpidem : zweten, niet slapen, duizelig en ijl in het hoofd, jeuk, tintelingen in de vingers, vermageren, geluiden veel sterker horen,...ik ben gelukkig thuis van het werk want zo kan ik onmogelijk werken, kan zelfs heel moeilijk koken en smaken doet het mij zeker niet... Wie heeft hier nog ervaringen mee... ik hoop dat ik weldra kan slapen en van die akelige bijwerkingen af ben

07-01-2021 | Man | 65
flurazepam (15mg)
zeer goed slaapmiddel zonder enige bijwerking, jammer niet meer te verkrijgen, al de overige hebben te veel bijwerkingen, of werken helemaal niet waarvoor ze bedoeld zijn.

29-11-2020 | Vrouw | 45
flurazepam (15mg)
Heb 8 jaar lang stauradorm gebruikt, nu uit de handel. Heb met laatste doosje proberen af te bouwen, maar na 2 weken zonder kreeg ik hevige paniekaanvallen, spanningshoofdpijn, oorsuizingen, maagzuur, .. Ik heb al van alles geprobeerd ter vervanging, andere benzo's om van daaruit te kunnen afbouwen, maar daar werd ik ijl van in mijn hoofd, dan anti-depressiva, maar heb mee[lees meer...]r last van de bijwerkingen dan dat het werkt. Temesta werkt bij mij wel tegen de paniekaanvallen, maar is niet voor langdurig gebruik.

28-11-2020 | Vrouw | 17
flurazepam (30mg)
Ik nam trazodone 100 mg, maar dat hielp me niet meer. Dan overgestapt op Staurodorm, het werkte goed. Ik sliep beter in, kon doorslapen en langer slapen. Ik was niet moe overdag. Jammer genoeg niet meer verkrijgbaar..

20-11-2020 | Vrouw | 47
flurazepam (27,42)
Neem het middel al meer dan 20 jaar was er heel goed mee .┬┤ Nu last zweten , bijna niet slapen , hartkloppingen , hyperventileren , prikkelbaar .

15-09-2020 | Vrouw | 53
flurazepam (15mg)
Ik neem al 10 jaar een half pilletje voor het slapen. Na drie maanden niet meer te krijgen voel ik me heel slecht. De arts schreef trazodone voor maar helpt niet. Ik ben duizelig, zie wazig,heb oorsuizingen, hartkloppingen, zweten, moe.... Wie dit leest en weet daar mee, help mij aub....ik ben ten einde raad

05-09-2020 | Vrouw | 62
flurazepam (30mg)
Neem al 30 jaar 1 Staurodorm voor het slapen gaan. Ik sliep er zeer goed mee, had nooit meer dan 1 nodig. Nu uit de handel genomen en kreeg van de huisarts 1 lormetazepam 2 mg en 1/2 Trazodone ter vervanging.maar ik slaap zeer slecht, krijg hyperventilatie door, zweten, niet vast op mijn benen staan, wazig zicht, zeer nerveus en zeer prikkelbaar, hartkloppingen.... Voo[lees meer...]r mij helpt die vervanging niet en vraag mij af of er geen andere manier bestaat om af te bouwen of beter te slapen en mij vooral beter tijdens de dag te voelen.