ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 2

25-02-2017

Stilnoct (zolpidem)

Ik meld dit heel laat. Maar in 1996 nam ik dit medicament, toen als jonge gast woonde ik in een Tehuis. Toen ik dat middel nam zag ik dubbel en kreeg ik kriebels in mijn buik zoals je verliefd bent. Ik liep blijkbaar in de gangen rond en praatte toen heel raar, met dubbele tong. Enige nadeel is na het kriebelen in de buik is het voor mij een black out, dus in de gangen[lees meer...] wandelen heel de nacht bijna wakker zijn wist ik niets van, tot dan de begeleiders dit zeiden tegen me. Maar vond dit gevoel toen zo geweldig dat ik het bleef pakken, tot ik vele verhalen hoorden van mijn medebewoners ben ik dan maar gestopt. Want die black outs vond ik dan maar ook niets. Maar het eerste uur dubbel zien en verliefdheid gevoel vond ik zo machtig. Daarom bleef ik ze toen nemen. Ik was toen 21 jaar.
16-03-2016

Stilnoct (zolpidem)

ik neem nu ongeveer een half jaar stilnoct, en kan vaak nog niet slapen, het is wel heel gebruiksvriendelijk en niet al te veel bijwerkingen, toch hoop ik beter te kunnen slapen en snel van de pijn en zorgen af te zijn
04-06-2014

Stilnoct (zolpidem)

Half tabletje genomen gisteravond (slaap al 3 maanden niet meer dan 2 à 3 uur per nacht), maar gelijk een hele kon niet vanwege gezondheidsklachten. Echter die halve heeft wel geholpen! Binnen een half uurtje slaperig, wel ff vreemde gedachtes en beelden op het netvlies vlak voor het inslapen dat was ietwat irritant maar wel spoedig in slaap gevallen eindelijk eens een kee[lees meer...]r. Na 2 uur even wakker geworden, tot mijn verbazing normaal kan ik dan niet meer in slaap komen nu wel weer en tot half 05:30, dus dat is een hele vooruitgang, ben ook niet suf ervan zoals je wel hebt met benzo´s. Kortom wel voor herhaling vatbaar :)
17-04-2012

Stilnoct (zolpidem)

Wegens nachtmerries en depressie heeft de psychiater mij dit voorgeschreven. Want ik werd depressief omdat ik niet kon slapen of enkel nachtmerries had. Je valt er binnen de 20 min van in slaap en als je vecht tegen de slaap voelt het alsof je dronken bent. Ik probeer er max 1,5 per week te nemen omdat je na een tijd denkt of voelt dat je het nodig hebt en dat gevoel i[lees meer...]s verslavend... Liever een warme thee of glas warme melk dan verslaafd worden aan zo'n klein pilletje maar het werkt zeer goed en ik heb helemaal geen bijwerkingen en neem het toch al 10 maanden Ik neem het product stilnoct maar er is ook een vervangend en goedkoper product..
04-01-2012

Stilnoct (zolpidem)

ik neem stilnoct al bijna 2 jaar (1 of 1/2 per nacht) tot voor 3 maanden probleemloos. Dan zijn plotseling een hoop bijwerkingen gekomen: duizeligheid de ganse dag, echt onaangenaam, neusbloedingen, waanzinnige spierpijnen over het ganse lichaam. Na zo lange tijd heb ik dieze bijwerkingen niet meer verwacht. Dus liever niet slapen....
28-11-2011

Stilnoct (zolpidem)

ben soms volgende dag duffig. slaap er bijna altijd goed op. begin met 1/2 en soms voor 3-en de andere 1/2
11-09-2011

Tijdelijke slapeloosheid (nachttrein/snurkers)

Ik nam dit middel om op de autoslaaptrein (H/T) te kunnen slapen. Omdat ik het toch bij me had nam ik het ook 2 nachten tegen het snurklawaai van medereizigers. In totaal dus slechts 4 keer in 2 weken. Het is bijzonder effectief, je slaapt meteen in, en slaapt ook genoeg uren. Tot zover alles OK. Maar ik kreeg na de 2e pil al last van duizeligheid (ik begon te zwalpen) en [lees meer...]verwardheid. Bijzonder onaangenaam. Het duurde vervolgens buitensporig lang voordat ik van de bijwerkingen af kwam. Achteraf gezien had ik dit middel beter niet genomen : liever 4 nachten niet slapen dan meerdere weken verward en duizelig rondlopen.
21-12-2010

Stilnoct (zolpidem)

Stilnoct veroorzaakt bij mijn vrouw reeds neusbloeding bij een half tabletje en bij eenmalige inname. Wees dus vioorzichtig !!!
Pagina 1 van 2

Mirena (2043) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (444) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (444) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (362) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!