Ervaringen met Inhibin

Beenkrampen (31 meningen)
Spierspasmes (3 meningen)

28-08-2020 | Man | 37
Onrustige benen
Ik heb heel mijn volwassen leven last van rusteloze benen (RLS). Als het opspeelt dan kan het dagen tot weken duren weken duur vooral in de nacht. Slapen is dan erg lastig en ik kom dan ook veel slaap te kort. Gelukkig trok het altijd na een tijdje weer (tijdelijk) weg. Momenteel is het weer opgespeeld en duurt het langer dan normaal. De dokter heeft Inhibin voorgeschreven[lees meer...] om 14 dagen te proberen. Ik slik het op moment van schrijven 5 dagen en kreeg al zeer snel last van hoofdpijn en oorsuizing. De rusteloosheid is nog weinig verbeterd, maar misschien heeft het meer tijd nodig om door te werken. Vooral de oorsuizing is vrij vervelend en ik hoop dat het weg trekt zodra ik stop met het middel (nagevraagd bij de dokter maar die kon dit ook niet met zekerheid zeggen). Heeft iemand ook ervaring met oorsuizing en trok het weg na het stoppen met het middel?

22-01-2024 | Vrouw | 43
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Al langere tijd uitval en pijnklachten in voornamelijk mijn benen. Restless leggs???Ook ernstig vermoeid. Na 18 jaar nu eindelijk dit medicijn gekregen. Ik slaap veel beter en sta s'ochtends met veel minder pijn op en heb weer wat energie.

17-04-2020 | Vrouw | 49
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Had krampen in benen vooral s avonds en nacht. Na de inname van inhibin werd duizelig en misselijk en het ergste dat ik onrustig werd alsof een hoge elektrische spanning door me heen loopt alle kanten op en neer kon niet slapen zonde van je geld! Heel vervelend dat je moet medicatie kopen voor de hele maand terwijl je niet weet of het helpt 😞

16-05-2021 | Vrouw | 51
Onrustige benen
Voor mijn onrustige benen, werd inhibin voor geschreven, naast mijn onrustige benen, werd ik er erg misselijk van en kreeg er maagpijn van(ondanks maagbeschermers), en ben per direct gestopt.

06-09-2017 | Vrouw | 53
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Ik had het gekregen voor onrustige benen. Maar ik kon er niet van slapen en kreeg heel erg onrustige benen. En zweetaanvallen. Ik voelde mij niet lekker bij dit middel. Het was zelfs nog erger dan niet slikken.

26-07-2012 | Man | 54
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Ik wordt 's nachts plotseling wakker en kan dan niet meer in slaap komen vanwege restless legs. Zeer onaangenaam en erg vermoeiend (slaaptekort). Het lijkt er op dat Inhibin werkt, maar de restless legs zouden misschien ook vanzelf over zijn gegaan. Zeer onaangename bijwerking: door de kinine in mijn bloed heb ik de hele dag een diep-bittere smaak in mijn mond die niet weg[lees meer...] te krijgen is. Het is niet "vies" maar wel erg hinderlijk.

17-11-2019 | Vrouw | 65
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Ik heb rechts een rusteloos been,ook overdag,en pijn dat begint in mijn bil en trekt door het been naar onderen toe,wanneer ik inhibin neem is het ( tydelijk even) weg,maar voel me dan wel futloos...

20-12-2021 | Man | 69
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Had last van restless legs, niet heel erg maar genoeg om me uit de slaap te houden. Na 1 dag Inhibin was het sterk verminderd, na een week is het vrijwel weg. Niet 100%, maar genoeg. Geen bijwerkingen.

01-01-2013 | Vrouw | 70
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Dit medicijn hielp niet echt, maar had geen krampen zoals bij Rivotril.