Ervaringen met Aclasta

zoledroninezuur

vermoeidheid gebrek aan energie hoofdpijn rillen

Alendroninezuur (116 meningen)
Prolia (53 meningen)
Fosavance (29 meningen)
Actonel (23 meningen)
Fosamax (17 meningen)

04-06-2013 | Vrouw | 65
Osteoporose/botontkalking
Het toedienen was niet erg. Het grieperige gevoel veel mee. Zowel de 1e als de 2e keer. Maar ik word Zo stijf. Zijn het mijn botten? Mijn spieren? Ik loop elke dag 5 km. en kon goed fietsen. Maar alles doet me pijn. Zoals mijn liezen, heupen, benen, nek, schouders. Oogleden zijn geirriteerd. Kan dit door de Aclasta komen? Ik slik ook Calcium tabletten 1000mg

13-03-2013 | Vrouw | 61
Osteoporose/botontkalking
Ik heb maandag mijn derde aclasta infuus gehad. Eerste keer was ik grieperig ,koorts ,koude rillingen en spierpijnen. Vorig jaar waren de neveneffecten minder erg ,maar terug een 3 tal dagen voelde ik mij niet goed. Deze keer valt het heel goed mee,wat hoofdpijn , maar kon gewoon functioneren. Na een botdensitometrie waren mijn waarden veel verbeterd. Ik ga geregeld naar d[lees meer...]e tandarts ,want daar nijpt het schoentje. Bot wordt aangemaakt , maar minder in het kaakbeen. zeker tandpijn ernstig nemen. Ik heb vertrouwen in de dokter en ga er mee door.

12-02-2013 | Vrouw | 38
Reumatoïde artritis
gisteren aclasta toegediend gekregen voor mijn bot ziekte! Sterno Costo Claviculaire Hyperostose. Dag van toediening geen problemen ondervonden buiten geen hongergevoel! Dag 2: niet de verwachtte koorts of griepverschijnselen, wel het gevoel alsof ik overreden ben door een vrachtwagen. Pijn op borstbeen, sleutelbeen en al mijn ribben doen ongelooflijk pijn! Daardoor is ade[lees meer...]men ook moeilijk en pijnlijk. Zijn er nog mensen die deze verschijnselen gehad hebben?

11-01-2013 | Vrouw | 53
Diabetes type 1
Ik heel erg ziek geweest van de Aclasta, hoge koorts, lag 3 dagen plat. Ik kon niets doen. Daarna is het wat voorbij gegaan ,maar ben er erg moe van. Ik heb geen andere optie , daar ik lactose-intolerantie heb en niet genoeg kalk opneem, anders zou ik het niet meer laten doen .

28-10-2012 | Man | 61
Osteoporose/botontkalking
ik heb in oktober voor de eerste maal aclasta genomen via een infuus in de kliniek ze hadden me gezegt dat ik er een beetje griep gevoel ging hebben en dat was inderdaad waar de eerste nacht werd ik wakker en beefde enorm maar ik dacht ze hadden het me gezegt maar de volgende avond legde ik mij in de zetel en krreg een enorme hoofd pijn maar de volgende dag was het voor bi[lees meer...]j maar de volgend avond jiust het zelfde maar de de derde dag was alles voor bij en nu ben ik voor een jaartje gerust maar ik heb nog een vraagje en kan iemand mij op antwoorden ik neem nog elke dag D-VITAL FROTE is dat nog nodig,???

17-10-2012 | Man | 66
Osteoporose/botontkalking
Voor de eerste keer een infuus met aclasta hangerig en griep verschijnselen ,maar het ergste is de bot pijn in mij schedel ik hoop dat dit spoedig over gaat

11-09-2012 | Vrouw | 59
Osteoporose/botontkalking
Ik heb 4 sept m'n tweede Aclasta infuus gekregen. Ik krijg er één per jaar vanwege Osteoporose. De eertse keer viel het mee, alleen wat hoofdpijn en spierpijn de eerste twee dagen erna. Wel heb ik het gehele jaar door beetje traanogen. Maar nu 3 sept. 2012 had ik ernstige bijwerkingen. Hevige spierpijnen in m'n lichaam, kon bijna niet lopen en erge hoofdpijn. De verpleegk[lees meer...]undige zei me ook dat het zeer slecht is voor de nieren dit middel en dat je daarom heel veel moet drinken. Maar drie dagen na het infuus had ik ineens bloed bij m'n urine. Deze klachten ga ik neerleggen bij de behandelend arts en overweeg om het niet meer te nemen. Voorheen slikte ik een paar jaar Actonel. Maar ik denk vaak dat het medicijn erger is dan de kwaal. Wanneer je gezond eet en niet teveel zuivel gebruikt moet het ook lukken. Ik ben een beetje argwanend tov de Farmaceutische industrie. daar wordt veel geld mee verdient. Ik ga m'n licht opsteken bij Homeopathie!

21-06-2012 | Vrouw | 61
Osteoporose/botontkalking
Vorig jaar januari 1ste aclasta infuus gehad. Reumatoloog raadde mij onlangs aan te herhalen. Na het googelen op aclasta werd mij opeens duidelijk waarom ik de afgelopen anderhalf jaar zo vaak ontstoken ogen heb gehad, enorme pijn in lies/dijbeen/heup. Hiervoor meerdere pijnlijke behandelingen gehad in de pijnpoli, zonder resultaat. Dermatoloog kon mij niet van ontstoken o[lees meer...]gen/oogleden afhelpen. Zoveel pijn en ongemak! Door Aclasta: echt never nooit meer!

05-01-2012 | Man | 40
zoledroninezuur
Heb vandaag voor de 2de maal een infuus met aclasta gehad. Ik krijg dit elk jaar. Hiervoor slikte ik 3 jaar pillen. Ik voel me nu nog wel aardig goed. Vorig jaar had ik 3 dagen erge pijn in mijn botten. Het begon in mijn armen en trok langzaam naar mijn benen. Voorderest een beetje grieperig. Dit jaar werd het infuus ook nog bij mij thuis gegeven. Helemaal geweldig.

29-12-2011 | Vrouw | 47
zoledroninezuur
Ik kreeg vorig jaar op 46 jarige leeftijd voor het eerst Aclasta owv osteoporose na chemo. Ik zou wat koorts kunnen hebben zei men in het ziekenhuis. De avond na toediening kreeg ik inderdaad verschrikkelijk hoge koorts, voelde mij doodziek, had overal pijn en raakte nauwelijks uit mijn bed (en ja, ik ben wel wat gewoon na chemo). Dit heeft een gans weekend geduurd. Daar[lees meer...]na is het wat gebeterd maar ik heb nog een week koorts gehad. Binnenkort moet ik terug, ik kijk er niet naar uit. Mijn huisarts gaf mij een bijsluiter van een ander product maar als ik die bijwerkingen lees, wordt ik nog banger. Hopelijk nemen de bijwerkingen van Aclasta af bij een tweede toediening.

24-11-2011 | Vrouw | 67
Osteoperose
Ik ben uiterst tevreden van Aclasta, ik nam al 10jaar pillen met problemen van maag en darmen ,dat is nu opgelost en mijn botscan geeft goed resultaat Ik zou het iedereen aanraden,want ik heb zelfs geen grieperig gevoel gehad.

02-11-2011 | Vrouw | 61
Osteoporose
Aclasta werd mij voorgesteld na een spontane beenbreuk. Men zei dat ik mij wat grieperig ging voelen. Niets was minder waar. Het was net of ik onder een vrachtwagen heb gelegen. Alles deed pijn, koorts en ben drie dagen erg ziek geweest. Na een week voel ik mij nog steeds belabbert, moe en mijn ribben doen ontzettend pijn. Ik weet niet of ik de behandeling nog wil vo[lees meer...]ortzetten volgend jaar.

16-10-2011 | Man | 76
Ziekte van Paget
In April een invuus gehad met aclasta in het begin een beetje griepachtig gevoel,Ik voel nog geen verbetering,Ik heb al vanaf mijn 46 ste jaar de ziekte Paget en gebruikte per dag 150 mg apd,Vorig jaar het medicijn actonel 35voorgeschreven gekregen van de huis arts daar heb ik ernsige beschadiging van gekregen aan mijn rug en heupen volgens de specialist,IK ben tevreden[lees meer...] met het medicijn aclasta tot nu toe.

18-08-2011 | Vrouw | 67
Osteoporose
Dit jaar voor de 3 keer aclasta invuus gehad 2 maal geen of weinig last gehad het derde invuus heeft mij alleen maar lichaamelijke klachten gegeven moe zijn weinig eet lust arm na het bloedprikken van boven tot onder zwart en na 3 maanden van het invuus alopecia areata waardoor ik weinig haar meer heb grote kale plekken over mijn hele hoofd (ik die altijd tegen mijn kinder[lees meer...]en zeg als je haar maar goed zit) voor mijn gevoel is het 3de acalsta invuus de oorzaak en weiger dit ooit nog te gebruiken want het zit in je lichaam en dat krijg je er niet meer uit met een pil kan je stoppen

24-05-2011 | Vrouw | 62

04-05-2011 | Vrouw | 61
Osteoporose
mijn ervaring zeer gevaarlijk medecijn. bij mij heeft het een botinfarct veroorzaakt met gevolg 5 maanden pijn pijn in de schouder dag en nacht . woensdag 27 april een volledige protece van mijn linkerschouder.