mondverzorging

Gevoelige tanden (39 meningen)
Tandverzorging (11 meningen)

19-12-2017 | Man | 48
Gevoelige tanden
Ik heb een wortelkanaal behandeling die nog niet afgemaakt is. Mijn kiezen zijn erg gevoelig. Sinds 6 maanden gebruik ik Rapid Relief. Geweldige tandpasta, deze kan je ook gebruiken bij plotselinge gevoeligheid. Je smeert dan de tandpasta op de gevoelige plek en de pijn neemt af. Net 6 tubes (1+1 gratis) aangeschaft. Ik blijf deze tandpasta zeker gebruiken. Bevalt super.

27-09-2016 | Man | 55
Gevoelige tanden
Sinds ik ben overstapt van Elmex sensitive en Elmex sensitive professional naar Sensodyne REPAIR AND PROTECT gaat het met mijn gebit weer geweldig. Nergens meer last van.

10-02-2013 | Vrouw | 59
mondverzorging
In de winter wandelen gaf altijd na de wandeling, ongeveer een uur pijn, in mijn gebit. Nu ik Sensodyne gebruik heb ik daar nauwelijks meer last van. Ga weer met plezier wandelen (gebruik Sensodyne, care en repair (geen whitening)

05-10-2010 | Vrouw
Gevoelige tand
Na zuuraanval bij ortodontist om beugel te plakken bleef een tand zeuren. Sensodyne helpt, met name proglazur.

21-01-2010 | Vrouw
Gevoelige tanden
mijn ervaring met sensodyne is goed. Ik ben het gaan gebruiken omdat ik last had van gevoelige tanden. Hiermee is het een stuk beter geworden! Het enige nadeel is dat ik na het poetsen het gevoel heb dat er een soort 'beschermlaagje' in mijn mond zit. Dus ook over mijn tong en gehemelte. Verder dik tevreden!!

22-04-2009 | Vrouw
Gevoelige tanden
Super einde van dat vervelende gevoel af.

02-12-2008 | Vrouw
Gevoelige tandhalzen
Al snel na het beginnen met poetsen met Sensodyne voor gevoelige tanden, had ik veel minder pijn. Terwijl ik daarvoor af en toe het gevoel had dat m'n kiezen wel af konden breken.... Elmex hielp bij mij juist helemaal niet, maar deze wel.. Ik moet het wel blijven gebruiken, want zodra ik over ga op een 'gewone' tandpasta komt het snel weer terug.

04-11-2021 | Vrouw | 52
Gevoelige tanden
Oh mensen wat ben ik blij dit te lezen. Tranen over mijn wangen van de pijn, en dacht zou ik allergisch reageren op mijn nieuwe tanpasta (rapid relief sensodyne) ik gebruik hem pas drie dagen, en nu ? Het lijkt alsof ik zoutzuur heb gegeten. Zoveel pijn.. dikke lippen, blaren, wondjes. Het is echt vreselijk. Durf niet te eten alleen koud te drinken. Alles is gezwollen en s[lees meer...]likken doet pijn. Eigenlijk zouden we met zijn allen samen iets moeten ondernemen dit is toch vreselijk?!!!

19-03-2018 | Man | 64
Kiespijn
na een paar weken gebruik lijkt de Rapid relief de pittige pijn bij kou en warmte van 1 kies te verminderen

14-11-2021 | Man | 62
Gevoelige tanden
Ik had zeker 8 jaar Sensodyne gebruikt. tot dat ik veel slijmvorming in de mond kreeg. als ik voor het slapen mijn tanden poetste, dan liep daarna, wanneer ik in bed lag, soms het slijm uit de mond. Ik was steeds bezig met het weg slikken van het slijm. Ook ik heb de klanten service van Sensodyne hier over benadert. Ook bij mij gaf Sensodyne aan dat ze dit probleem niet [lees meer...]herkenden. Sindsdien gebruik ik een ander merk en heb geen problemen meer. Tenzij ik andere merken probeer waar whitening in zit.

15-07-2021 | Man | 40
Gevoelige tanden
Sinds een week of 3 gebruik ik Sensodyne Complete Protection. Dit vanwege gevoelige tanden en tandvlees. Het leek nl. een prima alles-in-1 product. Braaf 2x per dag poetsen en niet spoelen (advies). Sinds een week zeer pijnlijke mond, tong, lippen en tandvlees. Aften op de onderlip en onderkant tong incl. Verdikking. Tong voelt net als schuurpapier, smaak verminderd. Lippe[lees meer...]n voelen branderig, net of ze kapot zijn en je er zout op doet. Tandvlees doet pijn - steken/branden - en voelt zeer strak aan. Delen die nooit bloedden, zijn gaan bloeden. Gevoeligheid voor kou is nagenoeg weg, maar mijn tanden “prikken” en “trekken”. Ik herken een heleboel van de klachten hier! Ik ga weer over op mijn oude tandpasta. Weg met die Sensodyne TROEP!

11-06-2021 | Vrouw | 48
mondverzorging (000)
Ik had de Sensodyne whitening gekocht en al bij het eerste contact in mijn mond aan de binnenkant van mijn onderlip werd het rood en pijnlijk. In de avond nog een keer gebruikt en het begon meteen te bloeden. Ik heb geen allergie en geen gevoelige tanden. Ik vind het ongelooflijk dat dit Produkties verkrijgbaar is. Overigens wel goede ervaring met andere Sensodyne.

18-05-2021 | Man | 30
Tandverzorging
Zelfde als alle anderen hier. Op “aanraden van de tandarts” ja ja. Wat een gemeen spul. Ik heb dit tegen de gevoelige tanden gekocht en het werkte direct goed. Maar ik kreeg wat last van de keel. Lang verhaal kort na kort herhaaldelijk gebruik bleek dat de boosdoener van deze keelpijn de sensodyne tandpasta was. Naast last van de keel had ik geen speeksel aanmaak meer. Kr[lees meer...]eeg ik zelfs aften in mijn mond na dagen van geen gebruik. Fijn dat ik lees dat hier mensen zijn die hetzelfde hebben, ondanks dat ik jullie dit ook niet toewens. Hoe dit spul nog op de markt kan zijn is mij een raadsel. Gebruik het niet of stop direct met gebruik.

23-04-2021 | Man | 56
Gevoelige tanden
Al jaren gebruik ik Sensodyne, maar sinds een dag maand ongeveer hele stroeve binnenkant van mijn mond, dacht dat het van Sulcrafaat kwam omdat ik dat toen ben gaan gebruiken. Dit was echter tijdelijk sinds een week gebruik ik het niet meer, sinds zondag heb ik opeens bijna geen smaak meer, alles smaakt als karton. Vanavond na het eten tandenpoetsen, en meteen weer vererge[lees meer...]rde klachten. Opeens dacht ik aan de tandpasta en ging ik Google en kwam deze pagina tegen. Ik ben niet met een nieuwe tube gaan gebruiken, sterker nog de tube is bijna leeg. Heel bijzonder. Ik denk wel dat het geactiveerd is door de sulcrafaat. Ga morgen met een nieuwe tube beginnen.

29-04-2020 | Vrouw | 61
Gevoelige tanden
Aha! Eindelijk weetik nu waar mijn mondklachten vandaan komen! Heb regelmatig een zeer pijnlijke, vreemde, droge mond. En heel dikke onderlip. Ik gebruik al heel lang Sensodyne. Ik Zie nu wel dat ik nu de Rapid gebruik en had altijd Repair. Ik heb ook al Corsodyle gebruikt om van de klachten af te komen. Wist ook niet waar het van kwam. Ik gebruik wel af en toe Elmex omdat[lees meer...] Sensodyne erg pijn doet als mijn mond weer zo geirriteerd is. Ik heb tijdje bijgehouden wat ik at en dronk maar werd hier niet wijzer van totdat ik net weer wakker werd met deze klachten en op Internet deze pagina vond. Wat ben ik blij dat ik dit gevonden heb! Ik gooi alles meteen weg, helaas heb ik nog een voorraadje staan maar dat is dan jammer.

18-04-2020 | Vrouw | 33
Gevoelige tanden
Ik gebruik Sensodyne al jaren op advies van de tandarts vanwege zeer gevoelige tanden en kiezen. De eerste jaren ging dit goed zonder klachten en de gevoeligheid verdween. Gebruik dit al sinds kind. De laatste maand over gestapt op Sensodyne complete protection op advies van tandarts omdat de werking op een gegeven moment kan verzwakken omdat je tanden er aan gewend zijn g[lees meer...]eraakt en de gevoeligheid weer terug kan komen. Sindsdien dus mondklachten. Ik dacht eerst een mondontsteking. Begon met droge mond en daarna steeds meer klachten. S avonds gepoetst en s ochtends met gezwollen onderlip wakker. Dat trok wel weer weg, maar ook aften en pijnlijk tandvlees, prikkende lippen en pijnlijke tong alsof hij in brand staat. Drie momenten contact met huisarts gehad. Gespoeld met Corsodyl. Klachten werden minder, maar werd na een week weer erger. Huisarts constateerde allergie. Maar voor wat? Ik ging googlen op allergie tandpasta en nu is het me wel duidelijk waar ik allergisch voor ben. Ik stap nu over op Zendium.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (577) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (423) - Antibiotica - penicillines breedspectrum