Ervaringen met Betmiga

Mirabegron

Overactieve blaas (22 meningen)
Urine-incontinentie (21 meningen)
Polyurie (3 meningen)
Prostaatklachten (overig) (2 meningen)

06-02-2023 | Vrouw | 67
Urine-incontinentie
Ik vind dat de pilletjes moeilijk uit de strip gaan en als het dan kunt dat springen er uit…….

02-11-2021 | Man | 66
Overactieve blaas
Werking is matig. Nog steeds driemaal per nacht uit bed. Lichte maar vervelende hoofdpijn bij gebruik. Nu tweemaal zeer ernstige obstipatie gehad. Eerste keer klysma gehad na 24 uur. Tweede keer. Ik ben al 2 dagen doende. Troep!

31-08-2021 | Man | 65
Mirabegron
Overactieve blaas
Dit middel werkt op de blaas, gebruik het nu enkele maanden, in het begin leek er sprake van een verbetering, maar toen begin de jeuk en huiduitslag en ipv verbetering werd het van kwaad tot erger. Van het middel wat ik hiervoor gebruikte, Tamsulosine 0.4 mg en werkt op de prostaat, kreeg ik het gevoel dat het beter kon, dus werd mij het middel Betmiga aangeraden om te geb[lees meer...]ruiken. Ik ben er nu van overtuigd, dat Betmiga minder goed bij mij werkt en ook nog eens vele malen duurder is dan Tamsulosine. Nu werd mij geadviseerd om deze 2 middelen in combinatie te gebruiken. Wij gaan het zien🙏

24-04-2021 | Man | 77
Overactieve blaas
ik moet nu meer en snel na elkaar veel plassen - niet op kunnen houden tot aan het toilet ver gebruik ik dutasteride en tamsulosine

18-01-2021 | Vrouw | 63
Urine-incontinentie
Heb urgincontinentie. Neem bedmiga 50 mg maar helpt niet. Heb nu 2 dagen 50m +25 mg (halve tablet) genomen. Dit werkt perfect. Mag dit? Of noemen ze dit een overdosis? Risico? Ik ben 63 jaar maar vind het veel te vroeg om "luiers" te dragen, hoe dun ook! Neemt mijn vrouwelijkheid af!

11-11-2020 | Vrouw | 32
Mirabegron (50mg)
Ik gebruikt de medicatie nu een 1 dag, alleen heb de bijwerking dat ik mijn blaas niet leeg plas of toch loze drang heb. Dus ga die niet meer pakken maar weet iemand of dit vlug uit mijn bloed is. Aangezien het ook maar 1 dag is en niet echt een spiegel heeft op kunnen bouwen? Graag zie ik reacties tegemoet.

13-08-2019 | Man | 70
Urineverlies
geen enkele resultaat bemerkt na 3 maanden gebruik.

27-06-2019 | Man | 78
Urine-incontinentie
heb ook vesicare (zeer negatieve ervarigen) geslikt en bekkenbodemtherapie gehad Dit na een prsotaatoperatie van nu één jaar geleden

30-05-2019 | Man | 59
Mirabegron (50)
Moest herhaaldelijk naar toilet gaan,ook s'nachts 3 tot 4 maal opstaan van de pijn in de onderbuik om dan maar een beetje te kunnen plassen,ga nu naar een neuraaltherapeut en voel mij veel beter

01-05-2019 | Vrouw | 46
MS (multiple sclerose)
Betmiga ruim 4 weken gebruikt. Waar ik eerst, door overactieve blaasspier 15x per dag naar de wc moest, is dit nu 7x, 16x, 11x. Helpt niet en het plassen is nu helemaal losgeslagen. Dan kies ik bijna liever voor de zekerheid wetende zo’n 15x per dag, om het uur, ‘s middags wat rustiger. Dan dit. Uroloog wil dat ik doorga en Vesicare daarbij neem. Ik ben bang; als ik zie[lees meer...] wat de bijwerkingen van Vesicare zijn, ben ik verder van huis, àls het al werkt. Want hiernaast zorg ik alleen voor 3 kinderen. Was grafisch ontwerper maar al 100% afgekeurd. Ik wil niet. En neem nu Quertilla. Dit helpt heel goed. Vooral tegen aandrang.

19-10-2018 | Vrouw | 42
Overactieve blaas
Ik gebruik het medicijn Betmiga nu 4 dagen en merk nog helemaal niks, ook geen bijwerkingen. Kan iemand mij vertellen hoelang het ongeveer duurt voordat het medicijn gaan werken? Ook heb ik een neurostimulator dus hoop dat het enig effect gaat geven. Ik plas zo’n 14 tot 16x per 24 uur waarvan 4x ‘s nachts. Wordt er gek van!!

05-09-2018 | Vrouw | 78
Urine-incontinentie
Of ik de Betmiga 's ochtends of s'avonds inneem, na ca. 3 maanden gebruik, nog geen resultaat, wel alle genoemde bijwerkingen.

03-09-2018 | Vrouw | 78
Urine-incontinentie
Ik heb dit medicijn ca. 3 maanden ingenomen. Tot nog toe geen verbetering. Heb het idee, dat het erger is geworden of/en ik last heb van bijwerkingen.

04-07-2018 | Vrouw | 65
Overactieve blaas
Gebruik nu 2 weken en merk geen verbetering. Heeft iemand ervaring met langer gebruik en dan wel effect? Graag reactie Ik gebruikte eerst oxybutynine, bood geen soulaas

09-11-2016 | Man | 58
Blaaskanker
4 Blaasoperaties gehad wegens blaaskanker. Na de 4e operatie kreeg ik veel meer plasklachten dan bij de vorige. Moet tot 24 keer per dag naar de wc en kan het niet inhouden, ook 's nachts niet. Diverse medicijnen geprobeerd. Ook Betmiga. Dit 30 dagen gebruikt zonder dat er ook maar enige verbetering zichtbaar werd. Op advies van de uroloog ook hiermee gestopt. Ben een bee[lees meer...]tje radeloos, omdat ik het alleen zie verergeren i.p.v. verbeteren.....

23-10-2016 | Man | 25
Mirabegron (25mg)
Urine-incontinentie
De medicatie werkte te goed, maar dit had slechte gevolgen, door de inname van deze medicijnen kon ik niet meer mijn blaas legen en moest er vervolgens een blaascatheter ingebracht worden, geen oplossing dus.