Ervaringen met Oxybutynine Tabletten

oxybutynine

Overactieve blaas (5 meningen)
Polyurie (3 meningen)
Incontinentie (2 meningen)
Urine-incontinentie (1 mening)

04-12-2012 | Vrouw | 62
oxybutynine
Last van een behoorlijk droge keel. Beetje kortademigheid Daar doorlijkt het of ik ga hyperventileren.

12-09-2012 | Man | 65
Incontinentie
blaasproblemen.

29-03-2012 | Vrouw | 66
Osteoporose/botontkalking
Oxybutynine gebruik ik al ruim 5 jaar vanwege overmatig transpireren. Helpt geweldig. Enkele keer wordt een pilletje vergeten en dan word ik onmiddellijk afgestraft door opnieuw te transpireren. Voordeel van dit medicijn is dat ook 5 jaar geen verkoudheid of verstopte neus heeft plaats gevonden. Een nadeel is droge mond. Een wereld is voor mij opengegaan sinds deze med[lees meer...]icatie, geen transpireren.

19-05-2011 | Vrouw | 37
Blaaskrampen
Ik heb een nieuwe blaas en een oude blaas!! mijn nieuwe blaas is gemaakt van een stuk darm (indiana-pouch stoma) en mijn oude blaas hebben ze laten zitten. Ik heb als bijwerking spontane diaree, dagelijks hoofdpijn en wat iedereen heeft, zòn droge mond dat praten met consumtie niet mogelijk is hahahaha Minderen is geen optie, want dan heb ik dezelfde dag weer blaaskrampe[lees meer...]n.

14-11-2010 | Vrouw
Over actieve blaas
Na lange tijd niet lekker in mijn vel zitten en blaasproblemen, bij een homeophaat terecht gekomen. Die vroeg of ik de bijwerkingen had gelezen... niet dus. Nevositeit, droge mond, paniekaanvallen, verminderde eetlust, versnelde hartslag. Ik had ze allemaal! Nu gestopt ik ben zo benieuwd... Loop al maanden thuis niet lekker in mijn vel.

07-10-2010 | Vrouw
oxybutynine
Overmatig zweten over hele lichaam zelfs in de winter
jaren van overmatig zweten met alle gevolgen van dien (durfde nergens meer naar toe) iedere keer weer andere oorzaken aangegeven door de huisarts (overgang, stress etc.) bij toeval via de internist bij dit medicijn uitgekomen, wist niet wat me overkwam na inname van 3 dagen geen overmatig zweten meer, maar normaal als ieder mens.

22-04-2010 | Man
Overmatig zweten
Mijn ervaring met Oxybutinine is prima. Ik gebruik ongeveer vier 5mg tabletten per dag tegen overmatig zweten. Het is dus niet iets waar het medicijn oorspronkelijk voor is gemaakt maar een bijwerking die bij mij een gunstig effect heeft. Sinds ik een jaar of twee met dit medicijn begon ging er een wereld van verlichting voor mij open. Van de een op de andere dag was ik[lees meer...] van een sociaal probleem verlost. Geen zweethanden, voeten, oksels en billen meer. Vooral geen zweethanden meer hebben was voor mij een verlossing. Het voordeel van het medicijn weegt zeer zwaar op tegen het, voor mij, enige nadeel (droge mond). Wat meer drinken dan gemiddeld is de oplossing. Het enige waar ik me zorgen over maak is langdurig gebruik. Er is eigenlijk niets over bekend. Ik ben nu 32. Wat zijn de effecten als ik straks 65 ben? Geen idee! Dat is het enige nadeel dat ik ondervind.

17-03-2010 | Man

24-01-2010 | Vrouw
Polyurie
Heb eens uitgeprobeerd te stoppen, maar na een paar dagen ben ik toch maar weer begonnen. Mijn blaas wilde toch z'n eigen gang weer gaan. Nu heb ik vorige week nieuwe tabletten gekregen. Nieuwe verpakking, maar ook dikkere tabletten zonder breekgleufje. Niet handig vind ikzelf. Waarom moet het nou veranderen, die dunnere tabletten waren toch veel handiger! Nu kan ik m[lees meer...]aandag eerst naar de apotheek voor zo'n pillensnijder, bah!