Ervaringen met Combodart

afwezigheid van erectie

Prostaathyperplasie (28 meningen)
Prostaatklachten (overig) (15 meningen)

03-10-2014 | Man | 72
Prostaathyperplasie
Na vaststelling van de eerste problemen neem ik nu al jaren Alfuzosine, geen wondermiddel maar het help. Recent rade dokter over te gaan op Combodart (wel duur = +44 euro voor 30 capsules) Als eerste ervaring = precies minder effectief. Plassen gaat wel iets vlotter. Hoogdringendheid (brandend gevoel) is wel weggevallen. Ik wacht dus nog even af...

10-09-2014 | Man | 73
Bijbalontsteking
Enige weken gebruikt en steeds meer last van duizeligheid, opgezet gevoel en sterker wordende pijn aan de teelballen. Ook het effect van minder plasproblemen op geen enkele manier verbeterd

01-09-2014 | Man | 79
Prostaatklachten (overig)
Hartkloppingen

10-07-2014 | Man | 61
Prostaatklachten (overig)
Na 4 weken in overleg met huisarts gestopt. Pijnlijke erectie en geen of nauwelijkse zaadlozing. Hartklachten en sterk verminderde conditie. Gebruik momenteel niets en dat bevalt prima.

29-05-2014 | Man | 52
Prostaathyperplasie
Ook maar even verhaal van mij. Lees best veel slechte ervaringen maar denk ook dat de mensen die tevreden zijn doorgaan met hun leven en dus niet in dingen als dit reageren. Is dus best vertekend beeld wat hier gelezen word lijkt mij. Maar goed, ik kon zo ineens bijna niet meer plassen, straaltje was letterlijk maar een pisstraaltje. Onderzoek wees uit prostaat te groot [lees meer...]en druk de boel dicht. Slik nu paar maanden Combodart en eigenlijk gaat alles weer goed. Weer echte mannenstraal met plassen. Met klaarkomen lukt het nog prima de vrouw te bevuilen en ook gewoon elke dag weer. Eikel lijkt wel iets anders aan te voelen maar kan de pret niet drukken. Wel ben ik wat zwaarder maar is denk ik gewoon te wijten aan mijn vraatzucht. Ook heb ik nog steeds geen tieten gekregen. Dus eigenlijk lijkt mij dit gewoon goed te werken. Over paar maanden terug naar specialist om te kijken of prostaat ook kleiner geworden is.

27-03-2014 | Man | 71
Vergrote prostaat
Dit medicijn zorgde binnen de kortste keren voor het verkleinen van de prostaat en het beter gaan plassen. Bijwerkingen bij mij binnen 4 maanden voor een zeer opgeblazen buik, kortademig, borstvorming, hartkloppingen. Ben er na overleg met huisarts mee gestopt. Daarna in overleg met uroloog wachten wij nu zonder dit medicijn de verdere ontwikkelingen af en volgt eventueel[lees meer...] een laserbehandeling

03-02-2014 | Man | 71
tamsulosine / dutasteride
Na 4 maanden gebruik stop ik er mee. Het plassen prima onder controle maar daartegenover staat: gewichtstoename, 6 kilo in 4 maanden; borstontwikkeling; kortademig interne zaadlozingen.

18-12-2012 | Man | 68

02-12-2012 | Man | 49
tamsulosine / dutasteride
Had Combodart voorgeschreven gekregen i.v.m. vergrote prostaat en plas problemen. Na ca. 4 weken begonnen de bijwerkingen.Moeilijk erectie te krijgen, vreemd gevoel bij ejaculeren en niet of nauwelijks zaadlozing. Heb dit 2 weken aangezien, maar kon het niet langer aanzien, ook mijn partner werd hier niet vrolijk van en terecht. Direct gestopt , naar huisarts geweest en [lees meer...]gebruik nu Alfuzosine. Bijwerkingen zijn in ieder geval veel minder. Werking middel is redelijk goed.

23-07-2012 | Man | 70
Diabetes type 1
Na 1 maand gebruik, niet veel verschil, maar je conditie holt achteruit, duizelingen bij plotseling opstaan. Gemeten conditie verlies ruim 15%.over 8 km trimmen en dat in 1 maand. Ook de hartslag is veel langer hoog op 160, pas na 2 km op 120; normaal na 500 m warming up.( ik trim met een GPS/HRM systeem. Na 2 dagen stoppen minder duizelingen en hartslag minder vermoeiend[lees meer...]. Mij werd verteld dat de hartspier een ander soort was dan de prostaatspier. Toch heeft het hart er meer last van dan de prostaat er baat bij heeft. Terug naar de arts , wordt vervolgd

19-06-2012 | Man | 69
tamsulosine / dutasteride
kreeg het medicijn tegen te grote prostaat. kreeg na een paar dagen last van aanhoudende duizeligheid en licht in het hoofd, het hielp wel. ben in overleg met de uroloog overgegaan op avodart. nu maar afwachten